quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef Omentielvo het volgende:
Spees wat een idee om die vitamine in het laatste flesje te doen. Dat gad ik dus nooit bedacht.
En Riley heeft helemaal geen last van het bijten gehad. Die is nu al een bikkelvoor de tien maanden. En die foto
Ik moest lachen om Kyara haar dreumes die het belangrijker vindt om spullen op de grond te gooien dan augurk te zeggen. Wat een prioriteiten een kind maar kan hebben
En al woon ik niet zover als Gulara, ik vind het ook jammer dat er geen fokkers in de buurt wonen
En wat een zware nacht heb jij gehad.
[..]en
Belle wat fijn zo'n nacht als je er bijna doorheen zit.
Coco dat filmpje
Mineola mooie stats.
Soesa. Jouw meisje alweer 14 maanden. Wat gaat het snel. Mooie stats hoor
Enf met haar eigenwijze baby
Mandy met haar bijzondere zoon doet me aan Dik Trom zijn vader denken. 'Het is een bijzonder kind en dat is het'
Jeetje Inca. Wat een pech heeft jouw meisje
Hopelijk is ze snel weer opgeknapt
Spees jeetje zeg. Ik hoop dat die buren gauw weg zijn
LB hopelijk word je niet ziek
En wat klinkt jouw vakantie goed. En wat gaat het goed met Noor
Ik herken trouwens zoveel over je gedeelte van makkelijke baby. Ik hoor dat ook van iedereen en ervaar het zelf ook zo bij Riley. Ik noem haar daarom ook een baby voor beginners
Kyara. Wat goed dat J. dat doet
Wel zielig dat ze vast zat
Ahh Becky.
[..]
Ik vind het juist heel knap dat je dat erbij gaat doet. Respect hoor met drukke baan, man, kids, huishouden en sociaal level (zowel fok als in het echt)
Ik zou het zelf niet kunnen en dan heb ik maar 1 kind
KJ die foto's
Kyara leuke vraag. Als ik genoeg geld had zou ik echt minder werken. Hooguit 20 uur. En de rest van de tijd genieten met Riley.
Of wat hier al gezegd is lijkt me nog leuker. Niet meer werken, maar een studie volgen. En natuurlijk shoppen en veel op vakantie gaan
Kwisted wat gaat het snel. En wat een slim idee van je van die filmcamera.
M is aangekleed, de meisjes hebben in hun jurkje geslapenquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:36 schreef As1981 het volgende:
Wat een heerlijke foto. En ze zijn allemaal al aangekleed
Dat moet je niet verklappenquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
M is aangekleed, de meisjes hebben in hun jurkje geslapen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef Animalmix het volgende:
Goedemorgen.
Mango zelf staan! Jaah wat knap!
Slabbers ik zweer bij slabbers van Bambino (stretchy, die je over je hoofd om moet doen) te koop bij Kruidvat. Maar die zijn wel prijzig (laatst met punten van de kruidvatkaart wel zo mee kunnen nemen).
The daily kaola: Ik werk nu 24 uur (buitenshuis). Vind ik een mooie combi. Man is ook een dag thuis.
Ook bij meer geld zou ik denk ik zoveel blijven werken. Ik heb de uitdaging, contact met collega's en het even niet met de kinderen bezig zijn echt nodig.
Dit weekend even minder online.
Ons huis gaat in de verkoop. Maandag of dinsdag komt dus fotografe. Dus......puinruimen en alles tiptop in orde maken (lees spullen in kasten mieteren, tuin beetje bijwerken, keuken boenen).
En vanmiddag naar de open boerderijdag!
wie mist hier de ondertoon, jij of ik?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:22 schreef Mangostine het volgende:
En jemig mens, ben jij sinds 3u wakker ofzo, met je schone huis en appeltaart
Ik vind die ook superfijn, het klittenband werkt goed maar maakt niet zoveel herrie, ze zijn van badstof en ik gooi ze gewoon in de droger. Voor hapjes zijn ze wel veel te klein vind ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Kyara: Ikea? In mijn herinnering heel goedkoop maar misschien verkeerd onthouden.. Zo'n fivepack.
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40052105/
Die foto's
er stond geen PI bij je postquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
wie mist hier de ondertoon, jij of ik?
En staan
Die verfschortjes bedoel je, die zijn perfect! Die gebruiken wij altijd, is ook wel echt nodig. Je weet pas wat voor vlekken banaan geeft als je een kind hebtquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:18 schreef Fieder het volgende:
Oh of van die plastic van Ikea? Met zo'n bakje onderaan? (in kikkervorm dacht ik) Of is dat voor oudere kindjes? Die kun je dan onder de kraan afspoelen stel ik me zo voor.
schattigquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef Mangostine het volgende:
[..]
er stond geen PI bij je posten ik heb al zo'n Julie Andrews indruk van jou.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:44 schreef Hilzillah het volgende:
/Bliksem post.
IK BEN KINDLOOS!
*naakt op de tafel danst, bacardi naar binnen giet*
oh nee.. *slaap inhalen gaat*
Oma wilde graag oppassen vandaag en ik moet helaas vanmiddag naar oma-oma in het ziekenhuis.
Ik zat vannacht heerlijk om 5 uur in de snackbar hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het altijd schattig naief hoe wij denken dat, als we eens een avondje zonder kinderen hebben, we ons gaan bezatten en uuuuren dansen en heel de nacht wilde seks hebben enzo. Terwijl de realiteit zo is dat we na het eten al zitten te knikkebollen, we voor 22 uur in bed liggen, en de volgende dag bizar vroeg weer wakker zijn om ze op te halen, want 'het is toch wel leeg in huis zo he'
+1quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het altijd schattig naief hoe wij denken dat, als we eens een avondje zonder kinderen hebben, we ons gaan bezatten en uuuuren dansen en heel de nacht wilde seks hebben enzo. Terwijl de realiteit zo is dat we na het eten al zitten te knikkebollen, we voor 22 uur in bed liggen, en de volgende dag bizar vroeg weer wakker zijn om ze op te halen, want 'het is toch wel leeg in huis zo he'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |