Als je oude foto's bekijkt lijkt het of ze een facelift heeft gehad of iets dergelijksquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cat woman.
Ik verbaas me er elke keer als ze in beeld komt weer ver hoe ze er uit ziet.
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het hoordequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Erik (jaja, zo plassen) heb je gezien dat het Eurovisie (sorry jongens, moet ff snel dit) de regels heeft aangepast om puntenkopen tegen te gaan? En dat ze het aangepast hebben door de namen van de vakjury van te voren bekend te maken? Ja lekker, dan weten ze dus al wie ze moeten omkopen
![]()
lol, a for effort, maar klinkt niet als een topplanquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Erik (jaja, zo plassen) heb je gezien dat het Eurovisie (sorry jongens, moet ff snel dit) de regels heeft aangepast om puntenkopen tegen te gaan? En dat ze het aangepast hebben door de namen van de vakjury van te voren bekend te maken? Ja lekker, dan weten ze dus al wie ze moeten omkopen
![]()
Zo'n mens dat de piemel van haar vriend afknipt als hij vreemd zou gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, ze kijkt echt ontzettend psycho!
bedankt voor de reminderquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef iBenny het volgende:
Doe eens cijfertje raden...
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Daar twijfel ik niet aanquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je oude foto's bekijkt lijkt het of ze een facelift heeft gehad of iets dergelijks
Oh, dan zal Turkije toch wel weer mee gaan doen gok ik zo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ja of gewoon al als ie is vergeten de closetrol te vervangen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n mens dat de piemel van haar vriend afknipt als hij vreemd zou gaan.
Ja dat gok ik ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dan zal Turkije toch wel weer mee gaan doen gok ik zo?
Take your time girl?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb deze week voor het eerst het liedje van Niels gehoord. OMG
Nopequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Benny, mag je 't Year of Summer meisje al adopteren nu ik een stukje ervan heb gezien?
Year of Summer-meisje!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Day het volgende:
3 kwartier nog, toch?
Ik heb nog niets gehoord, waarbij ik dacht: ZOOOO!
No Diggity (Blackstreet)quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef div-er het volgende:
Die gast met die gitaar, die heeft gekozen voor Ilse, welk liedje zong hij?
Dat meisje komt straksquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Day het volgende:
3 kwartier nog, toch?
Ik heb nog niets gehoord, waarbij ik dacht: ZOOOO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |