Ik begrijp niet wat daar erger aan is?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet maar zo denken, er is altijd iemand die het erger heeft. Zo ben ik gister mijn 2 goudvissen verloren
WTF, dit is zo mogelijk nog zieliger dan de ts is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:22 schreef 123dudeguys het volgende:
ach, iedereen gaat ook dood. over 100 jaar is iedereen op dit forum dood. er is op dit moment niemand in mn leven om wie ik een traantje zou laten als die dood zou gaan, en ik verwacht niet hetzelfde van een andere.
werkt wel, maar zou er niet te lang mee doorgaan, dan kom je nog verder in de shitquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef gargamelnl het volgende:
Mooi. Tijdens het opruimen van het nachtkastje van m'n vader een paar pilletjes diazepam aka valium 5 mg gevonden.![]()
Vanavond voor het slapen gaan eentje innemen. Hopelijk dat ik dan eindelijk weer een beetje kan slapen na afgelopen dinsdag.
Komt goed mattie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef gargamelnl het volgende:
Mooi. Tijdens het opruimen van het nachtkastje van m'n vader een paar pilletjes diazepam aka valium 5 mg gevonden.![]()
Vanavond voor het slapen gaan eentje innemen. Hopelijk dat ik dan eindelijk weer een beetje kan slapen na afgelopen dinsdag.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:06 schreef Piye het volgende:
Als je nou wat had geleerd van comedyfilms had je dit al eerder kunnen inzien. Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Er zaten nog 7 pilletjes in het pakje, dus "die ontspanning" gaat niet heel lang duren. In ieder geval tot de crematie. Ik ken uit eigen hand de gevaren van "pammetjes" , dus langer dan een paar dagen gebruiken doe ik het niet. Het is zeer verslavend spul en je wordt er redelijk labiel van.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
werkt wel, maar zou er niet te lang mee doorgaan, dan kom je nog verder in de shit
Huh?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:06 schreef Piye het volgende:
Als je nou wat had geleerd van comedyfilms had je dit al eerder kunnen inzien. Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
geboortedatum: 04-05-1979quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef gargamelnl het volgende:
Ik woon sinds de dood van mijn moeder bij mijn vader in.
Nou het is heel standaard in komedies. Op het moment dat er gezegd wordt "bekijk het van de zonnige kant, het kan in ieder geval niet meer erger worden", wordt het altijd erger. En in het echt is de kans dat het echt niet erger kan worden ook heel klein, nooit zeggen dus.quote:
Ja en? Ik heb ook een eigen koop appartement, maar wat moest ik dan? Mijn vader zichzelf helemaal naar de tering laten drinken? Zolang ik maar bij hem inwoonde ging hij in ieder geval geen domme dingen doen.quote:
Hij was toch kerngezond?quote:Op zondag 22 september 2013 00:16 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Mijn vader zichzelf helemaal naar de tering laten drinken?
Die opmerking heeft hij al eerder gemaakt, trouwens.quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Catch22- het volgende:
-1 voor de opmerking over de neger in het witte huis blijft staan.
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef gargamelnl het volgende:
We kunnen op de maan landen, we hebben een neger in het witte huis, maar aan heel veel soorten kanker kunnen we nog geen ene donder aan doen.
Wat is je probleem daar precies mee?quote:Op zondag 22 september 2013 00:22 schreef Catch22- het volgende:
-1 voor de opmerking over de neger in het witte huis blijft staan.
De insinuatie dat een neger in het witte huis vreemder is dan alle mogelijke ziektes kunnen genezen is toch wel een beetje raar hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat is je probleem daar precies mee?
Zou het kunnen zijn dat je het niet begrijpt?
quote:Op zondag 22 september 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
De geloofwaardigheid is er trouwens wel een beetje af, na tig topics over kanker en iedereen in jouw omgeving die dat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |