SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Young bloods everywhere....
Nee dat kan niet. Ik heb ook een US account en kan pas morgen spelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, kan dat? Maakt mij niet zoveel uit of ik een US of Europees account heb
heb ook nog wel een pirates badge voor je in de aanbieding hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen, maar zou best kunnen dat ik die straks ga gebruiken. Die zwarte was wel mooier eigenlijk...
Ik had tot nu toe nog geen problemen met EA op die ene maintenance na.. als ik vanavond begin met items uit bronze packs verkopen zou ik dat niet erg vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef dion_v_k het volgende:
Dit zijn de beste uren om te traden en EA trekt er de stekker weer even uit![]()
Altijd komen ze met dat gekut in het weekend
De meeste koopjes zijn er tussen 15.00 uur en 21.00 uur.quote:
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel wonquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De meeste koopjes zijn er tussen 15.00 uur en 21.00 uur.
Buiten die uren zijn er alleen nerds die de prijzen opdrijven.
Aandelen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel won
Weet iemand hoe je nou weet welke aandelen je moet kopen
Is er ook al wat te lezen over die maintenance??quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees op het ea forum dat de finesse shots nog steeds erg overpowered zijn in de early access
ik hoor helemaal niemand daarover , ik zie alleen maar topics van die kut amerikanen met hun early accessquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is er ook al wat te lezen over die maintenance??
aaaand in againquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
En ineens was het gedaan met de pret
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Via je mobiel en dan de website bezoeken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel won
Weet iemand hoe je nou weet welke aandelen je moet kopen
Investeren in spelers vriendquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om even 30k winst te maken zodat ik 100k heb.
Ik heb al wat dure bronzes ingekocht (een aantal erg goedkoop) naast die silvers die ik voor heel weinig had opgepikt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Depay op de marktEcht leeg
[..]
Investeren in spelers vriend
Ik Jobson vandaagquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dure bronzes ingekocht (een aantal erg goedkoop) naast die silvers die ik voor heel weinig had opgepikt.
Wie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij zit ik naar een shitload van spelers te kijken die er door fokker opgezet zijn
Goed mogelijk...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij zit ik naar een shitload van spelers te kijken die er door fokker opgezet zijn
Wat voor toets was het ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Wiskunde toets was echt konko
Groet groet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
Mis een Jerome voor 13k omdat ik niet wist hoeveel hij waard was
haha rotzakquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ode aan Lindgren.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ode aan Lindgren.
Maar stiekem moet je toch een beetje huilenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Wel leuk dat een andere fokker hem had
Nee had even daarvoor nog 3 dealsquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar stiekem moet je toch een beetje huilen
tussentoetsquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja bedoelde meer deeltentamen/bonustoets of al echt tentamen (wat me vrij vroeg lijkt)
Serieus, nice hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er stond 2x een Allan op voor 1.3k, ik kocht de ene en Thad de andere en die van hem werd meteen verkocht
het is wel redelijk als de demoquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef Confetti het volgende:
http://en.twitch.tv/amanseddiqi
Pace, pace, pace.
NietOpletten ben ik op mijn 3e account.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serieus, nice haha
Nietopletten ofzo kwam ik tegenIk zag wel dat ik wat verkocht maar wist niet welke speler het was
Toch wel met winst neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vind hem kut. Nu alweer verkocht
Had jij die Weimann?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NietOpletten ben ik op mijn 3e account.
1-2k winst deal maarquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel stond die erop? En nee, ik had hem niet.
WK Wielrennen begint dit weekend hequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
fifa points dus niet beschikbaar op de early release maar dat wisten we al
ja dat kloptquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
WK Wielrennen begint dit weekend he
Kan ik me ook niet voorstellenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
Sokratis nu verkopen voor 6k of zal hij meer waard zijn na de release?
Kan me niet voorstellen dat hij 10k gaat worden
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat kloptdat gaan we ook kijken , heb je een schema van wanneer er wat is , wordt ook alles uitgezonden op de NOS ?
Altijd een van de mooiste wielerwedstrijden van het jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
WK Wielrennen begint dit weekend he
Zie dat die junioren gewoon om half negen starten. Lekker vroeg aan de pasta danquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd een van de mooiste wielerwedstrijden van het jaar
Speel jij het nu?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Confetti het volgende:
Lobs zijn echt zwaar overpowered. Niet normaal.
Onderweg maar ergens een wegrestaurantje opzoeken denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie dat die junioren gewoon om half negen starten. Lekker vroeg aan de pasta dan
Zelfde prijs, goede vriend van me kocht hem over.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toch wel met winst neem ik aan?
Je wil dat ik het voor je vertaal?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Maver24 het volgende:
iemand op het ea forum zegt dit
If you have FIFA points on FIFA 13 they will transfer to the FIFA 14 early release.
nee dat hoeft niet, wil alleen zeggen dat iemand dit zegt en dat het dus misschien wel mogelijk is om fifa points te gebruikenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wil dat ik het voor je vertaal?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je wil dat ik het voor je vertaal?
ziet er uit als 13quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/fang_i3anger
leuke dame die FUT14 speelt
Ik heb verder nog niks verkocht.. die spelers zullen zometeen wel vast komen te zitten door de completing bug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ik zag die van 8,5k staan
na 30 seconden was ze al bloedirritantquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Not bad maver, not badquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:01 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan maar niet voor die vertiefde minuut blijvenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb verder nog niks verkocht.. die spelers zullen zometeen wel vast komen te zitten door de completing bug.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Zij zat ook in dat youtubers toernooi van KickTV, ze kan er echt geen kut van.
Leuk om te zien inderdaad, maar op haar beoordeling moet je zeker niet afgaan, dat bedoelde ik er meequote:
zoals ik zie is pace helemaal niet zo belangrijk meer als voorheen. ziet er veel langzamer uitquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef Confetti het volgende:
Ik ga even wat meer pace aanschaffen.
Heb genoeg gezien.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef Confetti het volgende:
Heb genoeg gezien.
Let goed op die wingersquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zoals ik zie is pace helemaal niet zo belangrijk meer als voorheen. ziet er veel langzamer uit
Nee, die had ik niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
Nee dit meen je niet
Zeg dat je dat 'biertje' niet had ds2
Volgens beweert Confetti het tegenovergestelde...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zoals ik zie is pace helemaal niet zo belangrijk meer als voorheen. ziet er veel langzamer uit
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef Confetti het volgende:
Heb genoeg gezien.
Balaannames en passing zien er wel wat trager uit maar je moet eens opletten als een snelle winger gelanceerd wordt..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens beweert Confetti het tegenovergestelde...
Ik kijk niet, ik laat me over een paar dagen wel verrassen. Maar ik neem deze waarschuwing ter harte...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Balaannames en passing zien er wel wat trager uit maar je moet eens opletten als een snelle winger gelanceerd wordt..
het ziet er een beetje uit zoals in de demo. Wingers mogen wel een beetje snelheid hebben anders hebben ze niet echt veel nut. ik zie mijn Boetius al lekker langs de verdediging vliegenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Balaannames en passing zien er wel wat trager uit maar je moet eens opletten als een snelle winger gelanceerd wordt..
Dat ken ik hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik hem dan niet ben tegengekomen.
Ik durf nu niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 zeg dat je hem niet had
Nu al 3 klappers gemist
Had je hem?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf nu niks meer te zeggen.
vertel vertel. we willen het wetenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf nu niks meer te zeggen.
Wie danquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het de speler is die jij laatst ook al goedkoop had: ja, die had ik.
Nem?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het de speler is die jij laatst ook al goedkoop had: ja, die had ik.
Aww yiss goed nieuws.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Maver24 het volgende:
HAHAH, blessures zijn dus terug![]()
![]()
, ergenis op komst
Misschien moet ik maar even ergens anders in gaan handelen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nem?
Volgens mij riep je moeder dat je ff huiswerk moet gaan maken..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar even ergens anders in gaan handelen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk thuis.![]()
In de supermarkt een muur van kartonnen dozen stapelen zodat mensen de SMLENO-deals niet meer kunnen zien.![]()
IK HEB JE GOFFERDOMME EEN DM GESTUURD JA.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand in voor een gokje op PS3? Kosten 3k. DM maar, first come, first serve
Ik was vanmorgen bij de Jumbo maar alle zakken Doritos Jacked waren opquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk thuis.![]()
In de supermarkt een muur van kartonnen dozen stapelen zodat mensen de SMLENO-deals niet meer kunnen zien.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jammer dat de vulploegleider het niet zo op prijs stelde.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sorry Tiemo Bakkert, je was pas als 3equote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK HEB JE GOFFERDOMME EEN DM GESTUURD JA.
Stuur dan tenminste een Dm terug dat ik te laat ben, ik voelde me zo onzeker.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry Tiemo Bakkert, je was pas als 3e
Mijn oprechte excuses, ik zat even in de ongelukkige omstandigheid dat ik snel moest handelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stuur dan tenminste een Dm terug dat ik te laat ben, ik voelde me zo onzeker.
I know that feelquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK HEB JE GOFFERDOMME EEN DM GESTUURD JA.
Excuses uiteraard geaccepteerd. Ik begrijp je situatie ook zeker. Kus terug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, ik zat even in de ongelukkige omstandigheid dat ik snel moest handelen
En dat voor een back die niet kan verdedigenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Wuttt??
Die Raphael Marthino zit gewoon al op 10k![]()
Goedkoopste BIN is 10.75k
TrapZ.gifquote:
Belachelijk, ik checkte het alleen omdat ik hem net voor 4k kochtquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat voor een back die niet kan verdedigen
te goedkoop verkocht dus..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
Wuttt??
Die Raphael Marthino zit gewoon al op 10k![]()
Goedkoopste BIN is 10.75k
Alleen Marc. Pau zit op de tribune.quote:
Wijzig je quote dan, ik wil blijvenquote:
nog een basketballenthousiast blijkbaar?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Alleen Marc. Pau zit op de tribune.
Parker geeft een show weg, maar Frankrijk wordt wel ingemaakt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog een basketballenthousiast blijkbaar?
Paul is toch de betere van de 2 ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Alleen Marc. Pau zit op de tribune.
Parker geeft een show weg, maar Frankrijk wordt wel ingemaakt.
niemand.quote:
Pau* is in ieder geval de meest succesvolle van de twee. Op dit moment zijn ze gelijkwaardig. Marc is defensief heel sterk(Defensive Player of the Year), terwijl Pau offensief misschien wel de beste post-speler is in de NBA.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Paul is toch de betere van de 2 ?
dat gaat wat ver maar ik vind het wel leuk om de grote clubs te volgenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:39 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Vind de NBA misschien wel leuker dan welke voetbalcompetitie dan ook.
Jij wordt nu geband.quote:
Hoeveel waard? Ik verkoop die van mij ook wss. Heb liever een 5* skillerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik had dus een Wellington Nem voor 3.2k.. ik denk dat ik hem nu wel ga verkopen, hij heeft wel veel pace en wat dribbling maar ook maar 3*.
Ik ben wel van mening dat de beste atleten van welke sport dan ook te vinden zijn in de NBA.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gaat wat ver maar ik vind het wel leuk om de grote clubs te volgen
Ik heb hem erop gezet voor 13k SP 15.5k BIN. Ik ben benieuwd of hij verkoopt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel waard? Ik verkoop die van mij ook wss. Heb liever een 5* skiller
Meer dan dat je ervoor betaald hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel zou dit nu waard zijn?
http://www.easports.com/u(...)Id=X7TS3DrtnJ2lQ:ps3
80 wedstrijden per jaar, dan nog trainen en internationale wedstrijden. Ik denk dat je daar wel gelijk in hebtquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat de beste atleten van welke sport dan ook te vinden zijn in de NBA.
Maar als je kijkt wat ze verdienen, is dat misschien nog wel belachelijker dan voetballers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
80 wedstrijden per jaar, dan nog trainen en internationale wedstrijden. Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt
250k+quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel zou dit nu waard zijn?
http://www.easports.com/u(...)Id=X7TS3DrtnJ2lQ:ps3
Het lijkt me wel handig, tenzij je tegen Lazio speelt, want Klose komt er zo bovenuit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
Wij vroegen ons een tijdje geleden in de party af waarom dit niet wordt gedaan in het voetbal
[ afbeelding ]
zal het niet werken omdat je van te hoog moet koppen of wat?
LeBronquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
80 wedstrijden per jaar, dan nog trainen en internationale wedstrijden. Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt
Ik leer hier elke dag weer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
hij hoeft geen reactie, wil gewoon aandacht
soort van dreetje
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
soort van dreetje
Ajacied7 met Djeetje vergelijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
soort van dreetje
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
soort van dreetje
Zelfde als dit, lijkt me een best goede tactiek als de middelste speler de bal bij houdt..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Thorb het volgende:
Wij vroegen ons een tijdje geleden in de party af waarom dit niet wordt gedaan in het voetbal
[ afbeelding ]
zal het niet werken omdat je van te hoog moet koppen of wat?
het verschil is dat ze in de NBA een salary cap hebben en dat de meeste spelers veel van hun salaris weggeven aan goede doelen. LeBronquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar als je kijkt wat ze verdienen, is dat misschien nog wel belachelijker dan voetballers.
Daar kwamen we ook nog mee jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zelfde als dit, lijkt me een best goede tactiek als de middelste speler de bal bij houdt..
Dat is inderdaad waar, maar een jaar of 2 terug gingen ze bijvoorbeeld staken omdat ze vonden dat ze te weinig betaald kregen. Dat vond ik dan wel weer een dieptepunt...quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het verschil is dat ze in de NBA een salary cap hebben en dat de meeste spelers veel van hun salaris weggeven aan goede doelen. LeBron
Prijzen omhoog als mensen packs openen? Kunnen ze ook dalen.... ligt er net aan of mensen van de coins packs blijven openen of ook spelers van halen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef Maver24 het volgende:
prijzen zullen nu wel omhoog nu ze dus een manier hebben gevonden om packs te openen op de webapp met fifa points of heb ik het mis ? Ik ga het morgen ook zeker doen
Daar heb je wel een punt maar je kan ook zien dat er dus meer coins in het spel komt en mensen dus meer coins hebben en dus misschien minder moeilijk doen met een grotere aankop en als meer mensen dat denken dan gaat vanzelf de prijs omhoogquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prijzen omhoog als mensen packs openen? Kunnen ze ook dalen.... ligt er net aan of mensen van de coins packs blijven openen of ook spelers van halen.
Ligt er ook nog aan welke categorie spelers/consumables.
daar ging het niet om hoor, ze wilden de salary cap verlagen maar zij wilden een iets minder erge verlagingquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar een jaar of 2 terug gingen ze bijvoorbeeld staken omdat ze vonden dat ze te weinig betaald kregen. Dat vond ik dan wel weer een dieptepunt...
Arm kind. Moeten ze nog indalen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
De balzak doet het nog steeds niet bij mij
Inderdaad Djeetje is een veel intelligentere knul.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellington Nem zijn passing is natuurlijk wel goed voor een ST, als false 9 is hij vast wel goed.
[..]
Ajacied7 met Djeetje vergelijkenIk denk 300k.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
denk naquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Maver24 het volgende:
lol, ik denk ineens aan iets, nog even over die fifa points. Je hebt natuurlijk maar eenmalig die transfer tussen de xbox360 en xbox one met daarin je fifa points enzo. Heb je die kans dan dalijk al niet verspeeld als je dus je fifa points gaat overzetten van fifa 13 naar fifa 14
Jawel, maar je zet toch in een keer alles over..quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef Maver24 het volgende:
lol, ik denk ineens aan iets, nog even over die fifa points. Je hebt natuurlijk maar eenmalig die transfer tussen de xbox360 en xbox one met daarin je fifa points enzo. Heb je die kans dan dalijk al niet verspeeld als je dus je fifa points gaat overzetten van fifa 13 naar fifa 14
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:52:51Wat een waus die scheids. Weer een duidelijke overtreding ... en weer geen strafschop. #Zakhooi #FCEAJA reageer retweet
ja das wel de bedoeling maar ik wil wel die kans bewaren om het te doen tussen mijn xbox360 en xbox onequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jawel, maar je zet toch in een keer alles over..
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:52:51Wat een waus die scheids. Weer een duidelijke overtreding ... en weer geen strafschop. #Zakhooi #FCEAJA reageer retweet
![]()
fifa 15quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb 9k waar moet ik in investeren?
Gewoon blijven zoeken op een Argentijnse aanvaller van Barca met een max BIN van 9k. Je hoeft er maar eentje aan te treffen, en de rest van het jaar is traden overbodigquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb 9k waar moet ik in investeren?
Je kan natuurlijk ook op die Portugese aanvaller van Real zoeken!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon blijven zoeken op een Argentijnse aanvaller van Barca met een max BIN van 9k. Je hoeft er maar eentje aan te treffen, en de rest van het jaar is traden overbodig
En ook gewoon echt HARD! Jammer dat hij bij Denver weg is... Zonde, vond hem altijd aardig spelen met Farried!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een derde keer de Rodriguez - Fernandez combi
Die gaat nu al voor 3,5k op PS3. Ik zie hem niet zo makkelijk 5k worden eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook op die Portugese aanvaller van Real zoeken!
Zonder gekheid, de gewilde BPL spelers? Die Roemeense verdediger van Spurs? Lijkt me een save bet...
Xbox ook 3.5 ongeveer. Ik zie hem nog wel stijgen naar 5/6 hoor! David Luiz vorig jaar immers ook? Deze heeft nog meer pace xDquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gaat nu al voor 3,5k op PS3. Ik zie hem niet zo makkelijk 5k worden eigenlijk...
Deze is slechts 75 rated...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox ook 3.5 ongeveer. Ik zie hem nog wel stijgen naar 5/6 hoor! David Luiz vorig jaar immers ook? Deze heeft nog meer pace xD
immers niet hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox ook 3.5 ongeveer. Ik zie hem nog wel stijgen naar 5/6 hoor! David Luiz vorig jaar immers ook? Deze heeft nog meer pace xD
Veel spannender dan ik had verwachtquote:
Klopt, maar hype...quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze is slechts 75 rated...
Ja, en Lobontquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En lekker hybrids maken met Chivu
En Radu, en die is eigenlijk best goed dit jaar. Gaat voor 2,2k of zo.quote:
Nee, met de nieuwe Chem niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Chemkenners, klopt het aantal chem van Kabir en Bolanos hier?
http://www.futhead.com/14/squads/424382/
Nee, want nationality-links tellen nog maar als 1 en niet als 1,5.quote:
Ja dan klopt het dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want nationality-links tellen nog maar als 1 en niet als 1,5.
Oh, ik dacht dat hij bedoelde of ze dan genoeg chemistry zouden hebben. Mijn fout.quote:
Wat voor iets?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Toch maar eens een team gaan bouwen voor morgen
Een kuttig BPL team met Lukaku, Mirallas en De Bruyne als bazen, dat ik ga uitbouwen naar een Belgenteam.quote:
Russisch CM-duo. Denisov en Shirokov samen lijken me echt goed.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Toch maar eens een team gaan bouwen voor morgen
Mij nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Russisch CM-duo. Denisov en Shirokov samen lijken me echt goed.
wat ziet er verschrikkelijk uit? of heb je het niet over FUT ? en zo ja, welke stream kijk jequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:06 schreef Confetti het volgende:
Op de streams ziet het er echt verschrikkelijk uit
Volgens mij kan dat wel degelijk. Er speelt een aardige RW uit Costa Rica in de Griekse competitie, en je kunt Claudemir (ook prima stats dacht ik)....dan kun je best een eind komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel jammer, die Bolanos lijkt me wel goed, maar een goed team met hem is dus onmogelijk.
ok Reemi.quote:
FUT ja. Kijk maar eens : http://www.twitch.tv/fang_i3angerquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat ziet er verschrikkelijk uit? of heb je het niet over FUT ? en zo ja, welke stream kijk je
Later pasquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef Johnbon het volgende:
Zal vast al 10000 keer hier zijn geweest, maar Hoelaat komt morgen early acces is dat al duidelijk? Om 12 vanacht of later pas. Groetjes
Ik speel nooit met Brazilianen uit principequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel degelijk. Er speelt een aardige RW uit Costa Rica in de Griekse competitie, en je kunt Claudemir (ook prima stats dacht ik)....dan kun je best een eind komen.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fer en Ginkeltje lijken me wel leuk
Dat is jouw eigen afweging. Maar het is dus best mogelijk om wat te maken met Bolanos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik speel nooit met Brazilianen uit principe
'quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
FUT ja. Kijk maar eens : http://www.twitch.tv/fang_i3anger
En dit zijn nog relatief matige spelers zonder chemistry style.
Ik hoor Itaniquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als er een Youtuber een filmpje over hem maakt a lá Djeetje wordt hij helemaal duur.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Stond een Agra op voor 3,5k en de goedkoopste BIN daarna is 6k. Er maar opgezet voor 5,9k, maar als hij niet verkoopt voor die prijs, bewaar ik hem lekker. Met de Early acces zal hij toch wel stijgen?
Dan bewaar ik hem sowieso even.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als er een Youtuber een filmpje over hem maakt a lá Djeetje wordt hij helemaal duur.
Die zal toch niet meer dan 2k waard zijn?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Valt niet tegen zo laat op de avond.
4kquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die zal toch niet meer dan 2k waard zijn?
oke, ik zal blijven kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja regenwedstrijden spelen heel andersKijk zo maar eens als het droog is.
Moet zeggen dat Pace wel minder belangrijk lijkt hier...quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exclusieve toegang voor het FOK!Forum. Vorig jaar heeft een grote groep van hier geholpen met spelersstatsquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe sommige morgen al kunnen spelen? Heb het niet geheel gevolgd
Als je de Early Acces had doormiddel van een Season Ticket volgens mij, dan kun je morgen al spelen...quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef Jongentje. het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe sommige morgen al kunnen spelen? Heb het niet geheel gevolgd
Jep, heeft wefut geregeld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Exclusieve toegang voor het FOK!Forum. Vorig jaar heeft een grote groep van hier geholpen met spelersstats
Hoezoquote:
Ik ging niet mee met de leugens van Reemi en Ajacied.quote:
Oh ik dacht met aankopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ging niet mee met de leugens van Reemi en Ajacied.
Nee, dat gaat nu ook bij mij nog wel redelijk.quote:
Ik heb het pas verneuktquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het pas verneukt![]()
Moest iemand om 10 over 11 ophalen maar zat zo in gta.
Ik leef veel te veel mee met Micheal
Nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Hoe laat heb je diegene nu opgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |