SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Young bloods everywhere....
Nee dat kan niet. Ik heb ook een US account en kan pas morgen spelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, kan dat? Maakt mij niet zoveel uit of ik een US of Europees account heb
heb ook nog wel een pirates badge voor je in de aanbieding hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet er nog even aan wennen, maar zou best kunnen dat ik die straks ga gebruiken. Die zwarte was wel mooier eigenlijk...
Ik had tot nu toe nog geen problemen met EA op die ene maintenance na.. als ik vanavond begin met items uit bronze packs verkopen zou ik dat niet erg vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef dion_v_k het volgende:
Dit zijn de beste uren om te traden en EA trekt er de stekker weer even uit![]()
Altijd komen ze met dat gekut in het weekend
De meeste koopjes zijn er tussen 15.00 uur en 21.00 uur.quote:
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel wonquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De meeste koopjes zijn er tussen 15.00 uur en 21.00 uur.
Buiten die uren zijn er alleen nerds die de prijzen opdrijven.
Aandelen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel won
Weet iemand hoe je nou weet welke aandelen je moet kopen
Is er ook al wat te lezen over die maintenance??quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees op het ea forum dat de finesse shots nog steeds erg overpowered zijn in de early access
ik hoor helemaal niemand daarover , ik zie alleen maar topics van die kut amerikanen met hun early accessquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is er ook al wat te lezen over die maintenance??
aaaand in againquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
En ineens was het gedaan met de pret
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Via je mobiel en dan de website bezoeken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in de avond uren nooit zo veel won
Weet iemand hoe je nou weet welke aandelen je moet kopen
Investeren in spelers vriendquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd om even 30k winst te maken zodat ik 100k heb.
Ik heb al wat dure bronzes ingekocht (een aantal erg goedkoop) naast die silvers die ik voor heel weinig had opgepikt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:48 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Depay op de marktEcht leeg
[..]
Investeren in spelers vriend
Ik Jobson vandaagquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al wat dure bronzes ingekocht (een aantal erg goedkoop) naast die silvers die ik voor heel weinig had opgepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |