En ik hoorde iets over dat als je een LSC garage koopt dat tunen dan gratis is, dus ik wacht met auto's duur pimpen tot ik er 1 kan kopen, dat haal je er zo uit dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat wilde ik horen, mijn dank is net zo groot als m'n ego. © DragonFodder
Had een (imitatie)Porsche helemaal gepimpt met Trevor en voor de poort van Mike's huis neergezet. Die is nu weg en staat ook niet meer bij z'n safehouse in LS. Kan ik die ook uit de impound vissen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ik hoorde iets over dat als je een LSC garage koopt dat tunen dan gratis is, dus ik wacht met auto's duur pimpen tot ik er 1 kan kopen, dat haal je er zo uit dan.
Als het goed is wel ja, maar hij slaat alleen de laatste 2 achter gelaten auto's op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Had een (imitatie)Porsche helemaal gepimpt met Trevor en voor de poort van Mike's huis neergezet. Die is nu weg en staat ook niet meer bij z'n safehouse in LS. Kan ik die ook uit de impound vissen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben de hele week vrij en ik heb nog het minste uren er in zitten van iedereenik weet niet wat het is, maar een paar uur per dag is toch het meeste wat me blijft boeien.
Het is de laatste. Heb er ook duizenden dollars tegenaan gesmeten om 'm te upgraden dus hoop niet dat ik die voorgoed kwijt benquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, maar hij slaat alleen de laatste 2 achter gelaten auto's op.
Lol je doet nog kalmer dan ik, maar ik wilde Trevor unlocken.quote:
Hou ons niet langer in spanning, rij naar de impound en vertel het ons?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is de laatste. Heb er ook duizenden dollars tegenaan gesmeten om 'm te upgraden dus hoop niet dat ik die voorgoed kwijt ben
Ik wil nu alweer terug, volgensmij moet ik er nog één, daar baal ik van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol je doet nog kalmer dan ik, maar ik wilde Trevor unlocken.
Nee helaas, om Trevor te unlocken EN weer vrij te kunnen spelen moet je zijn waar ik ben, 19 totaal dus. Want daarna ben ik gestopt met missies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil nu alweer terug, volgensmij moet ik er nog één, daar baal ik van.
Ik moet ook zeggen dat ik vandaag het de hele dag heb gespeeld en nu toch wel zat ben voor vandaag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben de hele week vrij en ik heb nog het minste uren er in zitten van iedereenik weet niet wat het is, maar een paar uur per dag is toch het meeste wat me blijft boeien.
Onderweg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning, rij naar de impound en vertel het ons?
Thanksquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist
Serious? Heb er nu 2 goede missies opzitten. Bikers kapot maken en 1e keer vliegen meende ik, Bounty en Hunting vrijgespeeld.. dacht dat ik er nog één moest om weer terug te kunnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee helaas, om Trevor te unlocken EN weer vrij te kunnen spelen moet je zijn waar ik ben, 19 totaal dus. Want daarna ben ik gestopt met missies.
Nope duurt helaas een paar nog.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Serious? Heb er nu 2 goede missies opzitten. Bikers kapot maken en 1e keer vliegen meende ik, Bounty en Hunting vrijgespeeld.. dacht dat ik er nog één moest om weer terug te kunnen.
Is wel spijtig ja, mja, die confrontatie zal eerst moeten komen. Wel erg toffe missies allemaal, maar wil ze juist daarom nog ff lekker bewaren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope duurt helaas een paar nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |