Ennnnn... weer offline.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef draadstalig het volgende:
Back-online dus.... Maar goed dat het bestelsysteem nog niet goed werkt, want er zijn zat ezels die hier wederom intrappen gok ik..
t is heel simpel, mensen zien het woord gratis en trekken de pinpas al.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je een eigen webshop hebt valt dit gewoon direct op. Doodgewone consument zal er niet op letten.. zie maar mijngratisbox waar de website zo bagger als maar wat was, toch besteld men omdat zij de website blijkbaar wel professioneel genoeg vonden.
"Jamaar - honderden spotjes op de radio. Dat kost toch een vermogen ? Dan zal het wel echt zijn"quote:Op donderdag 26 september 2013 17:12 schreef spiedermann het volgende:
dat het voor geen meter klopt...maarja...gratis....
Lol ik zie op het internet alweer dat iedereen de schuld krijgt behalve de kopers zelf.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Grouch het volgende:
[..]
"Jamaar - honderden spotjes op de radio. Dat kost toch een vermogen ? Dan zal het wel echt zijn"
Weet de gemiddelde consument veel dat dat op rekening kan & de radiozenders geen enkele check doenIk ben nog steeds benieuwd hoeveel euros de zenders (of de ster) hierdoor zijn misgelopen...
Ohnee, die krijgen overal de bulk van de schuld. Wat onterecht is aangezien de bulk van de schuld bij de oplichters ligt, maar achquote:Op donderdag 26 september 2013 17:27 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Lol ik zie op het internet alweer dat iedereen de schuld krijgt behalve de kopers zelf.
Begrijpelijk. Ik zie echter de PVV er wel toe in staat om naar aanleiding hiervan een wetsvoorstel in te dienen dat jou dan medeverantwoordelijk maaktquote:ik heb zelf een aantal sites, en het zal mij echt aan mn reet roesten welke banners mijn bannerboer erop gooit, als er maar aan het eind van de maand netjes afgetikt word.
Daar ben ik dus juist benieuwd naarquote:en met een half miljoen aan opbrengsten zal het me niets verbazen als de radiozenders gewoon netjes zijn betaald. website banners moet je ook van tevoren betalen bij je bannerboer.
vind ik prima, maar dan geen gehuil als alles achter een paywall gaatquote:Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Grouch het volgende:
Begrijpelijk. Ik zie echter de PVV er wel toe in staat om naar aanleiding hiervan een wetsvoorstel in te dienen dat jou dan medeverantwoordelijk maaktLaten we even hopen dat dat ze niet lukt.
Wel eerst netjes om toestemming vragen voor je een cookie zetquote:Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef spiedermann het volgende:
[..]
vind ik prima, maar dan geen gehuil als alles achter een paywall gaat
Met radiointerview:quote:Twee jonge Groninger ondernemers zeggen gedupeerd te zijn door een malafide concurrent.
De twee hadden een pakket bedacht met producten voor studenten die net op kamers zijn gegaan. Op het moment dat ze hun website lanceerden, bleek een vergelijkbare site hun klanten voor een half miljoen euro te hebben opgelicht.
Hier ook de hele ¤6,75 terug.quote:Op maandag 30 september 2013 07:10 schreef chansadres het volgende:
Paypal heeft me gemaild dat ze in mijn voordeel het oordeel hebben genomen. En ze hebben geld weten te bevriezen dus mijn gehele bedrag is teruggestort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |