abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131590415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef draadstalig het volgende:
Back-online dus.... Maar goed dat het bestelsysteem nog niet goed werkt, want er zijn zat ezels die hier wederom intrappen gok ik..
Ennnnn... weer offline.
Apart ;)
pi_131590832
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:35 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Als je een eigen webshop hebt valt dit gewoon direct op. Doodgewone consument zal er niet op letten.. zie maar mijngratisbox waar de website zo bagger als maar wat was, toch besteld men omdat zij de website blijkbaar wel professioneel genoeg vonden.
t is heel simpel, mensen zien het woord gratis en trekken de pinpas al.
verder ben ik het met je eens dat ieder mens dat logisch kan nadenken, al lang doorhad dat er iets niet in de haak was....maarja gratis he.

de eigenaren van de site hebben het perfect aangepakt, niet speciaal genoeg om meteen doorheen te prikken, maar nét genoeg dat mensen gingen bestellen. kuddegedrag en de nederlandse mentaliteit deden de rest, want het kan toch niet zo zijn dat een vriend/vriendin/buur/kennis die dikke deal gescoort heeft en jij niet omdat je geen 7 euro wou riskeren.

Pak je verlies en ga door met je leven, als mensen gaan klagen over die 7 euro, omdat je een arme student/bijstandsmoeder of wat dan ook bent, dan had je van tevoren je prioriteiten maar wat anders moeten stellen.

chapeau voor de makers van de website, dit is voor mij de grap van het jaar. iedereen die een enkele hercencel heeft kan toch nagaan dat na het lezen van:

dat het voor geen meter klopt...maarja...gratis....
pi_131591037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:12 schreef spiedermann het volgende:
dat het voor geen meter klopt...maarja...gratis....
"Jamaar - honderden spotjes op de radio. Dat kost toch een vermogen ? Dan zal het wel echt zijn"

Weet de gemiddelde consument veel dat dat op rekening kan & de radiozenders geen enkele check doen ;) Ik ben nog steeds benieuwd hoeveel euros de zenders (of de ster) hierdoor zijn misgelopen...
pi_131591317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Grouch het volgende:

[..]

"Jamaar - honderden spotjes op de radio. Dat kost toch een vermogen ? Dan zal het wel echt zijn"

Weet de gemiddelde consument veel dat dat op rekening kan & de radiozenders geen enkele check doen ;) Ik ben nog steeds benieuwd hoeveel euros de zenders (of de ster) hierdoor zijn misgelopen...
Lol ik zie op het internet alweer dat iedereen de schuld krijgt behalve de kopers zelf.
ik heb zelf een aantal sites, en het zal mij echt aan mn reet roesten welke banners mijn bannerboer erop gooit, als er maar aan het eind van de maand netjes afgetikt word.

en inderdaad op de radio zal je wel op rekening kunnen inkopen, maar neemt echt niet weg dat het een radiozender ook maar íets interesseert, wat voor reclame er de ether te horen is, zolang er maar een betaling te verwachten is gooien ze zelfs donald duck imitaties de lucht in...

en met een half miljoen aan opbrengsten zal het me niets verbazen als de radiozenders gewoon netjes zijn betaald. website banners moet je ook van tevoren betalen bij je bannerboer.
pi_131591469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:27 schreef spiedermann het volgende:

[..]

Lol ik zie op het internet alweer dat iedereen de schuld krijgt behalve de kopers zelf.
Ohnee, die krijgen overal de bulk van de schuld. Wat onterecht is aangezien de bulk van de schuld bij de oplichters ligt, maar ach ;) Men is het er over het algemeen wel over eens dat de klanten een beetje dom waren.

Overigens is dat bij een groot deel duidelijk "benefit of hindsight".

quote:
ik heb zelf een aantal sites, en het zal mij echt aan mn reet roesten welke banners mijn bannerboer erop gooit, als er maar aan het eind van de maand netjes afgetikt word.
Begrijpelijk. Ik zie echter de PVV er wel toe in staat om naar aanleiding hiervan een wetsvoorstel in te dienen dat jou dan medeverantwoordelijk maakt ;) Laten we even hopen dat dat ze niet lukt.

quote:
en met een half miljoen aan opbrengsten zal het me niets verbazen als de radiozenders gewoon netjes zijn betaald. website banners moet je ook van tevoren betalen bij je bannerboer.
Daar ben ik dus juist benieuwd naar :) Viavia hoor je wel dat skyradio e.d. zijn opgelicht - maar schriftelijk zie ik dat nergens ;)
pi_131591603
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Grouch het volgende:

Begrijpelijk. Ik zie echter de PVV er wel toe in staat om naar aanleiding hiervan een wetsvoorstel in te dienen dat jou dan medeverantwoordelijk maakt ;) Laten we even hopen dat dat ze niet lukt.

vind ik prima, maar dan geen gehuil als alles achter een paywall gaat :)
pi_131591933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:36 schreef spiedermann het volgende:

[..]

vind ik prima, maar dan geen gehuil als alles achter een paywall gaat :)
Wel eerst netjes om toestemming vragen voor je een cookie zet :P
pi_131630396
Over yourbox:

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=125167

quote:
Twee jonge Groninger ondernemers zeggen gedupeerd te zijn door een malafide concurrent.

De twee hadden een pakket bedacht met producten voor studenten die net op kamers zijn gegaan. Op het moment dat ze hun website lanceerden, bleek een vergelijkbare site hun klanten voor een half miljoen euro te hebben opgelicht.
Met radiointerview:
pi_131630480
Ik denk dat het ze ook flink wat extra aandacht oplevert
pi_131699865
Paypal heeft me gemaild dat ze in mijn voordeel het oordeel hebben genomen. En ze hebben geld weten te bevriezen dus mijn gehele bedrag is teruggestort. *O*
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 30 september 2013 @ 14:36:33 #61
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_131708453
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:10 schreef chansadres het volgende:
Paypal heeft me gemaild dat ze in mijn voordeel het oordeel hebben genomen. En ze hebben geld weten te bevriezen dus mijn gehele bedrag is teruggestort. *O*
Hier ook de hele ¤6,75 terug. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_132583480
En wat is de huidige stand van zaken betreffende mijngratisbox?

Wat gebeurd er met de rest van de gedupeerden die via ideal betaald hebben bijvoorbeeld? Ik heb er ook niks/weinig over gehoord in de media. Niks bij Kassa, Radar of opgelicht erover gezien.

Ging toch over zo'n 500.000euro...update iemand?

http://www.nu.nl/tech/358(...)lf-miljoen-euro.html
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:38:31 #63
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_132589922
Ik vermoed dat erg weinig mensen aangifte gedaan hebben omdat het voornamelijk om lage bedragen ging. Wel een goede 'truc' wat dat betreft...beter heel veel kleine bedragen dan een paar grote bedragen...
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')