Als ik chocolade eet verander ik in een man die tasjes jat van scootertuig en dan met blauwe ogen thuis kom.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
Tevens was dit allemaal niet mogelijk geweest als LompeHork geen paaseitjes wilde geven aan Monopoly die ze op zijn beurt weer niet bliefte omdat het een rare man is die niet van chocola houdt.
Niet van chocola houdenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
Tevens was dit allemaal niet mogelijk geweest als LompeHork geen paaseitjes wilde geven aan Monopoly die ze op zijn beurt weer niet bliefte omdat het een rare man is die niet van chocola houdt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
Deze manquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Koop voor mij dan even een paar flessen oliehoorn ketchup enzo. Da's echt lekker spul en valt niet te verkrijgen verder.
Heb Hork zelfs al gevraagd die bazensauzen voor mij te kopen en via de post te versturen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze manOliehoorn is zo achterlijk lekker
Elk DEEN filiaal heeft zequote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Oerbeer het volgende:
Maar serieus, dat valt alleen te halen in Hoorn of in de groothandel. Echt unieke shiz.
De Denen die ik ken weten vast niet wat Hoorn is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit vast een DEEN dichterbij dan HOORN.
Dragen ze die niet op hun helm?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
De Denen die ik ken weten vast niet wat Hoorn is.
Ga niet helemaal reizen voor een fles ketchup. Kom nou.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit vast een DEEN dichterbij dan HOORN.
Ik heb er 11 jaar gewoond, vandaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk weet Hoorn wel wat kwaliteit is.
Wanneer mag ik dan eens bij jou op de gesmolten chocola komen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Dat is geen warme chocolademelk, nee, dit is gesmolten chocola, wat een feest
Niet van mayo.quote:
Ziet er aardig dik uit. Krijg je dat wel weg?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Chocolate con churrosquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb dus op.
Jup, die churro's erin dopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ziet er aardig dik uit. Krijg je dat wel weg?
En heb je daar al urinerend (territorium, jeweet) je kwaliteit achtergelaten, ja?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er 11 jaar gewoond, vandaar
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Putverdullekes wat zou ik dat graag willen doen
Als je uitgedoopt bent met je churros dan kan je de rest opdrinken opzich.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je drinkt het dus niet uit de beker enzo?
Bah. Zo'n hond moet anders wel regelmatig naar buiten hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef yvonne het volgende:
En nu zit de hond te poepenToedels.
grquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef yvonne het volgende:
En nu zit de hond te piepenToedels.
*streept in agendaquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.
quote:
Of of of naar Alicante en reis door naarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg naar Valencia, ga naar Horchateria Santa Catalina en bestel chocolate con churros.
Nee, gewoon overal waar je komt de chocola uittesten, kan ook in Ede of weetikveel waar.quote:
Hier heb je keuze tussen de chocola van de Aldi, de Boni, of de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gewoon overal waar je komt de chocola uittesten, kan ook in Ede of weetikveel waar.
Misschien moet ik dit doen om Mono chocola te leren waarderenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:52 schreef yvonne het volgende:
Of ga naar Zierikzee, naar "Het Genot'en neem het chocoladetoetje, bord vol chocolade heerlijkheden, het lekkerste was een warm flapje ( je weetwel, vorm van appelflap) en daarin warme vloeibare chocola.
Daarna ben je misselijk
Maar danm neem je zo'n Zeeuws likeurtje, gaan je haren van overeind staan
Uhm ja, volgende keer ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of of of naar Alicante en reis door naar
Villajoyosa,
Hear hear!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, gewoon overal waar je komt de chocola uittesten, kan ook in Ede of weetikveel waar.
Die van de Lidl is ook goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier heb je keuze tussen de chocola van de Aldi, de Boni, of de Albert Heijn.
Melkchocola van de Aldi![]()
Is gezondquote:
Begin er een dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
Bohhh, ik wil ook een Schoko Shop en een Schokolataria en een Schokolounge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |