Ga weg, zo hoort een la eruit te zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:00 schreef Geralt het volgende:
De tering ruim die la eens op man idioot![]()
!
Salequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:41 schreef leeell het volgende:
bijna 200 euro verbrast bij de vero moda
Herken je ze?quote:
Dit is wel een beetje de hamvraag, ja. Of wacht je écht tot ze wit uitgeslagen zijn en je volgend Pasen wellicht nieuwe krijgt van die Hoornse banketbakker?quote:
Gratis koffie bij IKEAquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg, zo hoort een la eruit te zien
Die chocolademousse daar isquote:
Die vreemde topics waren al van vóór mijn tijd, volgens mij ben jij als kind gewoon in een grote pan drugs gevallen ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou oppassen dat ze er geen drugs in heeft gedaan.
Het is al meerdere malen gebeurd dat ze mij gedrogeerd heeft. Hierdoor kan ik fantasie en werkelijkheid niet meer uit elkaar halen en open ik weer vreemde topics.
De mijne is beterquote:
MAAR GEEN HOORNSE PAASEITJES DUS JOUW POST DOET ER GEWOON NIET TOEquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn rommellade:
-Lege batterijen
-Zakje glijmiddel uit 2007
-Kapotte afstandbediening
-Kermismuntjes
-Kruimels van koek of soortgelijk eten
-Hervulbare aanstekers die leeg zijn
-Plastic buisje van een joint
-65 cent aan stuivers
Dat zijn de betere lades!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn rommellade:
-Lege batterijen
-Zakje glijmiddel uit 2007
-Kapotte afstandbediening
-Kermismuntjes
-Kruimels van koek of soortgelijk eten
-Hervulbare aanstekers die leeg zijn
-Plastic buisje van een joint
-65 cent aan stuivers
Oh tof, mag ik die lenen? Heb binnenkort een vergadering in Italie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog een afgesneden paardenkop in de la liggen. Altijd handig als je een vete hebt met iemand.
Geen probleem. De teugels zitten er nog aan, dus vervoer is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh tof, mag ik die lenen? Heb binnenkort een vergadering in Italie.
NOU BEDANKT IK ZAL HET ONTHOUDEN!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
MAAR GEEN HOORNSE PAASEITJES DUS JOUW POST DOET ER GEWOON NIET TOE
Voldoet het aan deze maten?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen probleem. De teugels zitten er nog aan, dus vervoer is geen probleem.
Ik ga echt bulk inkopen in Hoorn deze pasenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
NOU BEDANKT IK ZAL HET ONTHOUDEN!
Met gemak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voldoet het aan deze maten?
[ afbeelding ]
Koop voor mij dan even een paar flessen oliehoorn ketchup enzo. Da's echt lekker spul en valt niet te verkrijgen verder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga echt bulk inkopen in Hoorn deze pasen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |