quote:
Serieusquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hier ga ik morgen heen en moet ik nu gaan slapenEn dat kan ik niet
https://www.google.nl/sea(...)w=1745&bih=834&dpr=1
Berlijn was 35 euro op vakantieveiling en London is 55 euro vv per boot vanaf Duinkerken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
SerieusJij gaat naar zulke toffe plekken altijd
Ik wil dat ook ooit allemaal doen
Waar is dat!?quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hier ga ik morgen heen en moet ik nu gaan slapenEn dat kan ik niet
https://www.google.nl/sea(...)w=1745&bih=834&dpr=1
London Leicester square.quote:
Ja, daar gaan we ook al 6 jaar niet meer heenquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Berlijn was 35 euro op vakantieveiling en London is 55 euro vv per boot vanaf Duinkerken.
Het valt écht mee. Verdun is duurder
Boek lezen. Dat helpt altijd. Dan gaan de oogjes vanzelf priken en ben je klaar om in slaap te vallenquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
"Ga gewoon maar liggen, van liggen rust je ook uit"
Echt hoor.![]()
![]()
![]()
Is dat nieuw?quote:
Ga slapen danquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:07 schreef yvonne het volgende:
Echt hè, om 5 uur op moeten staan voor iemand met een slaapprobleem is![]()
![]()
![]()
![]()
Schat, ik lees hele boekenkasten uit. Dan ga ik wel liggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Boek lezen. Dat helpt altijd. Dan gaan de oogjes vanzelf priken en ben je klaar om in slaap te vallen
Sinds 2011/12quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
* Fogel moet weer een keer terug naar Londen....
Moeilijk mens ben jijquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schat, ik lees hele boekenkasten uit. Dan ga ik wel liggen
Nja iig is d'r dochter heelhuids thuis gekomen na al die doodsangsten die dat arme mens uitgestaan heeftquote:
Ah OK, ben er sinds 2005 oid niet geweest. naja, jaar of 2-3 geleden op doorreis naar Cambridge, maar dat telt niet.quote:
quote:And This is what happens when you give Norway Internet!!! I love it !!
Ha!quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja iig is d'r dochter heelhuids thuis gekomen na al die doodsangsten die dat arme mens uitgestaan heeft
Weet je dat heel de bedoeling van die clip was te bewijzen dat zelfs met hulp van Stargate het niks wordt als je een baggerconcept hebt voor een muziekvideo?quote:
Deze is ook coolquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je dat heel de bedoeling van die clip was te bewijzen dat zelfs met hulp van Stargate het niks wordt als je een baggerconcept hebt voor een muziekvideo?
Backfire deluxe!
Maar wel een positieve op zich. Ylvis is geniaal, dus dit is verdiend
quote:
Brilliantquote:
Same herequote:
Goed planquote:
Ik kwam gisteren een strippenkaart tegen.quote:
Wassie vol?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een strippenkaart tegen.
Er zat nog één strip op. Gewoon over 50 jaar als ik oud en bejaard ben eens daarmee proberen een bus in te stappen.quote:
Ik denk niet dat de buschauffeurs dan nog weten wat dat isquote:Op donderdag 26 september 2013 17:33 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Er zat nog één strip op. Gewoon over 50 jaar als ik oud en bejaard ben eens daarmee proberen een bus in te stappen.
Dat zijn de kleinkinderen van de bondkraagjes van nu.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de buschauffeurs dan nog weten wat dat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |