Ik ben ook benieuwd naar de eVic want ook nerdyquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb dus net een Joyetech eVic besteld. Want ik ben een nerd en dat ding heeft een schermpje, dus dan is de deal gesealed![]()
ga ik laten horenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef KaasSchnitzel het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de eVic want ook nerdy
nee dat net niet. Maar wel statistieken over hoeveel je rookt enzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef KaasSchnitzel het volgende:
Zit nog net geen WiFi en GPS op geloof ik
Heel goed. Uiteindelijk de bedoeling om te stoppen met vapen ook, of ga je daar gewoon mee door?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef rolla het volgende:
Ik rook zo'n ding al vanaf april en heb geen "normale" sigaret meer aangeraakt. Ben nu nicotine gehalte aan het afbouwen. Gaat eigenlijk helemaal pijnloos.
Bedoeling is om helemaal vanaf te komen. En ik denk dat het gaat lukken.quote:Heel goed. Uiteindelijk de bedoeling om te stoppen met vapen ook, of ga je daar gewoon mee door?
Als je maar wilt. Succes!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:13 schreef rolla het volgende:
[..]
Bedoeling is om helemaal vanaf te komen. En ik denk dat het gaat lukken.
Misschien als je een wat hogere waarde nicotine neemt in je liquid, dat je dan geen behoefte meer aan gewone peuken hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef pokkerdepok het volgende:
ik heb er ook een, maar ik blijf maar gewoon roken. als ik een tijd electrisch rook, hou ik het toch niet mer op gegeven moment.
het helpt wel om minder gewoon te roken, thuis.
dat is wel een goed idee,. had ik nog niet aan gedacht. heb nu 11mgquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef KaasSchnitzel het volgende:
[..]
Misschien als je een wat hogere waarde nicotine neemt in je liquid, dat je dan geen behoefte meer aan gewone peuken hebt.
Zolang je blijft vapen blijf je verslaafd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef BartMcCormick het volgende:
Hé iedereen. M'n huisgenoot en ik zouden graag over willen stappen naar e-smoken, vanwege gezondheid, en ook zeker vanwege geld. Hele hulpvolle OP, maar ik zie nu door de bomen het bos niet echt meer!
Wat is nou echt een aanrader voor ons, als beginners? We roken allebei wel ongeveer een pakje per dag, en willen aan het begin niet echt minderen met nicotine. Misschien voor later.. Wie heeft tips?
joyetec ego-c. Goed beginnerssetje kost rond de 45 euro. Ik heb zelf besteld op www.ebnferro.com. Ik zou zelf 18mg liquids nemen (hoeveelheid nicotine geeft dat aan)quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef BartMcCormick het volgende:
Hé iedereen. M'n huisgenoot en ik zouden graag over willen stappen naar e-smoken, vanwege gezondheid, en ook zeker vanwege geld. Hele hulpvolle OP, maar ik zie nu door de bomen het bos niet echt meer!
Wat is nou echt een aanrader voor ons, als beginners? We roken allebei wel ongeveer een pakje per dag, en willen aan het begin niet echt minderen met nicotine. Misschien voor later.. Wie heeft tips?
10ml is volgens mij een pakje of 6-7. Is een beeje lastig te zeggen. Ik zou nooit meer dan 10ml van een liquid kopen de eerste keer. De smaken zijn heel persoonlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef quirina het volgende:
Hoe lang doe je met een tankje vloeistof ?
En hoeveel vloeistof kan je t beste bestellen?
vapen is verder nauwelijks schadelijk, dus dat maakt niets uit. Als ik door t dampen 3 ipv 15 pakjes per maand rook, scheelt dat al onwijsquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zolang je blijft vapen blijf je verslaafd.
Gewoon cold Turkey stoppen met roken. Is 1 week moeilijk, is 2 maanden lastig en daarna denk je er nauwelijks nog aan. Als je gaat vapen, dan doe je dat over 2 maanden nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |