SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Waat een ongelooflijke kutTT zeg
Kutkindquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Geen zorgen alleen maar GTA V shizzle hier en af en toe wat FUT cards, tot Fifa 14 uitkomt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik dacht dat ik een GTA V topic opende, blijkt het over Fifa te gaan
je doequote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Sorryquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
je doe
ik moet jouw zinnen ondertussen 2 keer lezen om het te snappen
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat kan jou het dan schelen dat er spoilers worden gepost
Het is een SC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.
Tevens vond ik het een leuk plaatje.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Welke?MonkeyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Fer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter , van Ginkel of Fer. Wil hem naast Wijnaldum zetten in op CM
Geen idee. Zou kijken wie de meeste strenght heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter , van Ginkel of Fer. Wil hem naast Wijnaldum zetten in op CM
Dan is fer duidelijk de betere.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kijken wie de meeste strenght heeft.
Die auto van 275000 moet je kopen en carbon boven en mat zwart zijkant, dan heb je een batmobielquote:
Deze zag ik staan langs de wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die auto van 275000 moet je kopen en carbon boven en mat zwart zijkant, dan heb je een batmobiel![]()
Moet jij niet werken ofzo ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al 3 uur te dealen maar echt helemaal nog niks gevonden. wordt je dus echt moe van
Dit soort posts zie ik bijna elke dag wel voorbij komen. Ik heb nog niet echt gehandeld vandaag, ik had alleen een Doe voor 200 en die verkocht voor 600. Diame verkocht voor 22.250.. ik had eigenlijk wel meer verwachtquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al 3 uur te dealen maar echt helemaal nog niks gevonden. wordt je dus echt moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Die film is in zijn geheel één grote wtf hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef BDIL het volgende:
De duivel en Jonah Hill in This is the endDie penis
Zag die this is sparta movequote:
Eredivisie heeft echt prima silvers dit jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lekker vrij
[ afbeelding ]
toch nog een dealtjedie gaat in me team
Heeft 'ie nog 4* ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar zakken zo speciaal is die niet
Nee idd downgrade en geen 5*quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar zakken zo speciaal is die niet
Locadia voor 800 coinsquote:
Bij release zal hij rond de 15k zitten, mark my wordsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
GTA spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
haha nice. zoals altijd de vraag, xbox of ps3?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net aan het zoeken en het was meteen raak, een Morais voor 3kDat is weer een goedkope 5* skiller erbij.
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet)quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha nice. zoals altijd de vraag, xbox of ps3?
Netjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet) [ afbeelding ]
22k. Hij was mijn eerste grote aankoop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes![]()
Wat heb jij voor Wally betaald?
Ga maar weer fulltime gta spelen, verraderquote:
PaceSonic2 is weer aanwezig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet) [ afbeelding ]
Tik het verkeerde e-mail adres in van mijquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga maar weer fulltime gta spelen, verrader
Ik heb hem voor 8.8k gekocht en Opara voor 11.5k. Die gaan toch nog wel duurder worden. Verder heb ik nog meer Engelse bronzes zoals Jolley voor 500c en Nouble voor 200c. Ik wacht nog op een goedkope Grabban, Daniels, Wabara en 2 CBs.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat heb je voor Wiseman betaald dan?
Dit is ook geen team wat ik ga gebruiken, het zijn vooral spelers die ik ga bewaren.quote:
ik zit al heel de middag op de xbox te kloten maar nog weinig deals, kom jij even aanzetten met Morais. het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij die Pit of Death inderdaad.quote:
Het is wel duidelijk waar jij je op richt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+20k als alles verkoopt
En dat hij een tijd heeft wanneer hij het meest opletquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar jij je op richt.
Op FUT-kaarten, dat lijkt me logisch toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, specifiek op BraSilvers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op FUT-kaarten, dat lijkt me logisch toch?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, specifiek op BraSilvers.
inb4 Trollb die zegt jij richt je alleen op pace gr gr
Ik heb niks te verbergen, gewoon zorgen dat je er als eerste bij bentquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je moet niet over de 59,50 seconden gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zorgen jullie dat hij 59th minute update dan? Want dat lukt me dus niet, er komen geen kaarten bij ofzo.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moet niet over de 59,50 seconden gaan
dan update ze welquote:
Ik heb geen idee maar ik had hem niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Maver24 het volgende:
kak ik mis een vilhena voor 500 coins. wie van hier heeft em gejat
Ja maar dan lopen de kaarten op je page toch gewoon af dus daar schiet je dan toch niks mee op?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dan update ze wel
Als je over de 59e min ga komen er geen nieuwe meer bij
hij was echt super snel weg. ik kon nog drukken en toen stond er dat ik te laat was.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik had hem niet.
Mijn Griekenland/Uruguay/Argentinië hybrid is helemaal kapotquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die chem verandering kan dat team wat ik had bedacht dus ook de prullenbak inNu gaan mensen weer standaard bronze teams maken.
Steeds 1 pagina terug en daarna weer vooruit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar dan lopen de kaarten op je page toch gewoon af dus daar schiet je dan toch niks mee op?
Je wilt toch nieuwe spelers bij de 59e minquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar dan lopen de kaarten op je page toch gewoon af dus daar schiet je dan toch niks mee op?
Ik had het net ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:52 schreef byah het volgende:
Jezus EA. Dit jaar gewoon weer?
[ afbeelding ]
Ja, daar was ik net achter, thnx.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Steeds 1 pagina terug en daarna weer vooruit.
En dat team met die Noren en Duitsers?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn Griekenland/Uruguay/Argentinië hybrid is helemaal kapot
Alleen mijn standaard bronze team doet het nog idd.
Lekker uitleggen open en bloot, we kunnen nog wel wat concurrentie gebruikenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Steeds 1 pagina terug en daarna weer vooruit.
Ik had het zelf al uitgevogeld en ik weet zeker dat het ook goed te googlen is hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker uitleggen open en bloot, we kunnen nog wel wat concurrentie gebruiken![]()
![]()
Ja maar ben er van overtuigd dat veel lurkers hier dat verstand niet hebben..quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had het zelf al uitgevogeld en ik weet zeker dat het ook goed te googlen is hoor
Dus als je er achter wil komen hoe het werkt lukt dat sowieso wel
Ik heb er inmiddels Noren en Amerikanen van gemaakt, die doet het wel ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat team met die Noren en Duitsers?
/carequote:Op vrijdag 20 september 2013 15:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lekker uitleggen open en bloot, we kunnen nog wel wat concurrentie gebruiken![]()
![]()
2k dus.quote:
Dus als jij het niet meer doe zet je het maar op internet ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
/care
59e minuut doe ik toch niet meer aan
Als iemand iets netjes vraagt en ik denk hem te kunnen helpen geef ik antwoord ja i.p.v. paranoide te doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus als jij het niet meer doe zet je het maar op internet ?
Nu pakken de lurkers onze deals af.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als iemand iets netjes vraagt en ik denk hem te kunnen helpen geef ik antwoord ja i.p.v. paranoide te doen.
CM's met goede stats voor CAM maar slechte defending zijn altijd te goed voor hun ratingquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man heeft wel goede stats voor een bronze en een double link met Karaboué (die eigenlijk een 70-rated silver hoort te zijn maar ja) http://www.futhead.com/14/players/7406/romain-grange/
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als iemand iets netjes vraagt en ik denk hem te kunnen helpen geef ik antwoord ja i.p.v. paranoide te doen.
Billy geilquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:12 schreef Zhano het volgende:
Met de Mountainbike Mount Chiliad beklommen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:12 schreef Zhano het volgende:
Met de Mountainbike Mount Chiliad beklommen
[ afbeelding ]
ik vind hem wel vet. speelt fijner dan de afgelopen pes'en. ben met de champions league bezig. tof gedaanquote:
Etuhu is als CM een bronze maar als CDM zou hij 73 ofzo hebben. En King is alleen een bronze omdat hij LM is, hij is wel gewoon een international en topscorer in de kwalificatie. Zijn stats zijn overigens niet zo goed, die Moldskred is inderdaad beter maar dat team kan ik dus wel weggooienquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CM's met goede stats voor CAM maar slechte defending zijn altijd te goed voor hun ratingzie ook Machado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Je moet goed opletten tijdens missie. Ik heb net een random gehad die ik snel ergens heen moest rijden. Die gozer gaf me als bedankje een tip over stocks die ik moest kopen die snel zouden stijgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
Hoe weet je eigenlijk waarvan je stocks moet kopen Ozz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zal wel wat duurder worden maar dit is niet echt een koopje atmquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan ik hier nog wel wat winst op maken. goedkoopste is 13k of zal hij nog duurder worden als de game uitkomt ?
op de xbox is de goedkoopste 13k, misschien is het niet echt een koopje maar kan toch wel wat winst op maken denk ik, nou ja, hoop ik eigenlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zal wel wat duurder worden maar dit is niet echt een koopje atm
ik had het ook gezien, wel een dikke guide trouwens maar ja, ik weet toch wel hoe het nu werkt. vind er alleen alleen geen bal meer aanquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:30 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2595535.page
Wat een gedoe ook weer met dat chemistry. Ze kunnen het beter eruit slopen.
Trevor is echt een rarequote:Op vrijdag 20 september 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Chillin' at da beach lol <3
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben je hem daar naakt tegengekomen na het switchen?
nou handig zo'n Colombiaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Je manager uit je starterspack heeft trouwens 45 contracten, dat is wel chill
Best nog tricky, een selfie maken met een lijk/dode hond etc op de achtergrond... Hij draait zichzelf altijd automatisch.....quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je niet naar het lijk kijken maar andersom staan als je een foto gaat maken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Best nog tricky, een selfie maken met een lijk/dode hond etc op de achtergrond... Hij draait zichzelf altijd automatisch.....
Ja duhquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je niet naar het lijk kijken maar andersom staan als je een foto gaat maken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan ik hier nog wel wat winst op maken. goedkoopste is 13k of zal hij nog duurder worden als de game uitkomt ?
Ik verkocht Corona een paar dagen geleden voor 7.5k. inb4 grappen over bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zei hier ook alweer dat je het best bij elke heist de beste mensen kunt nemen?
Spoiler heist 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal zijn de prijzen op xdoos zelfs goedkoper toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
andere console dus ja lekker relevant weer
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zei hier ook alweer dat je het best bij elke heist de beste mensen kunt nemen?
Spoiler heist 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Of minder autistisch doen en gewoon met <10 chem spelers spelen etcquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:28 schreef Nickskuh het volgende:
EAWaarom hybrids verneuken
Hoop dat ze wat van de gameplay gemaakt hebben anders kan hij wel eens in de kast belanden
Ja. Het scheelt dat je dit jaar kan zien wat je verliest door mindere chem.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Of minder autistisch doen en gewoon met <10 chem spelers spelen etc
Het wisselt nu nog behoorlijk en op de xbox zijn maar 300k auctions (vanmiddag tenminste) dus het zou me niet verbazen dat er (nu nog) wat meer auctions op de ps3 zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Normaal zijn de prijzen op xdoos zelfs goedkoper toch?
In 13 wel iig.
Ik kom ook 1 link te kort bij 3 spelers en dan ga je meteen naar 6 chem inderdaad. Heb de guide niet gelezen maar het lijkt de nieuwe manier te zijn (of een webapp fout)quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zit er drie chemistry verschil voor Higuain tussen deze twee teams? Enige verschil is een nation + league link (value = 2) i.p.v. een nation + club (value = 3) dus dan zou er maar één punt verschil tussen moeten zijn?
Wist niet dat Hakim in het spel zatquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou handig zo'n Colombiaan
[ afbeelding ]
150BINquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben even wat posts van vorig jaar aan het teruglezen.. vorig jaar was ik tijdens de early access al begonnen met bronze packs, toen verkocht ik ook al wat items. Hopelijk gaat dat nu ook weer gebeuren
vraag me af hoelaat de amerikanen de early release kunnen downloaden vanavond. Ik kan niet wachten tot morgen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben even wat posts van vorig jaar aan het teruglezen.. vorig jaar was ik tijdens de early access al begonnen met bronze packs, toen verkocht ik ook al wat items. Hopelijk gaat dat nu ook weer gebeuren
7uquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vraag me af hoelaat de amerikanen de early release kunnen downloaden vanavond. Ik kan niet wachten tot morgen.
denk je dat we al wat zullen gaan merken op de markt dat de prijzen zullen gaan stijgen of zal het wel meevallen want je kunt tenslotte geen packs openen met fifa pointsquote:
Kun je niet met fifa points openen nee? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
denk je dat we al wat zullen gaan merken op de markt dat de prijzen zullen gaan stijgen of zal het wel meevallen want je kunt tenslotte geen packs openen met fifa points
mijn beste bronzen speler was Weston in de early release. me aller eerste bronze pack was dat. hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende op de dag van de early access al veel bronze packs. Toen was Grabban mijn eerste goede speler, dit jaar is hij gek genoeg nog steeds bronze maar hij is nu al een stuk duurder dan vorig jaar. Ik zou het niet erg vinden als ik hem nu weer in een pack zou krijgen.
cquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik Fifa niet op de release ga halen.
Voorlopig ben ik nog wel even zoet met GTA en als ik iets met Fifa wil doen ga ik wel handelen.
Ik wacht denk ik ook nog ffquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Voorlopig ben ik nog wel even zoet met GTA en als ik iets met Fifa wil doen ga ik wel handelen.
ik heb hem ook niet ge pre-ordered. Wacht het wel afquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:50 schreef Lindgren. het volgende:
Nu, of dan?quote:
denk danquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu, of dan?
Ik kan namelijk niet. Ik ga eten bij een vriend en vanavond uit.
danquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu, of dan?
Ik kan namelijk niet. Ik ga eten bij een vriend en vanavond uit.
geen idee, oude beelden denk ikquote:
Ja, maar dat kan toch niet alleen de eerste maand?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
danik ook zo weg
[..]
geen idee, oude beelden denk ik
da's waar. met dat verneukte chem systeem kijk ik eigenlijk ook niet uit naar fut ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch niet alleen de eerste maand?Er is nog een jaar aan clubs te gaan.
Schijt aan die chem manquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da's waar. met dat verneukte chem systeem kijk ik eigenlijk ook niet uit naar fut ofzoHoop echt dat gta mp lang leuk blijft
Ik merk nu al dat ik niet teveel missies wil doen in GTA V omdat het dan straks voorbij isquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da's waar. met dat verneukte chem systeem kijk ik eigenlijk ook niet uit naar fut ofzoHoop echt dat gta mp lang leuk blijft
jup, 18uquote:
Moet je ff checken of hij nog loopt (inloggen op de app of kijken in je account op easports.com)quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:17 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi! Heb me er een tijd niet in verdoken, maar gelden de Season Tickets van vorig jaar nog?
Een aantal 150c bids geplaatst?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:19 schreef ThadCastle het volgende:
Webapp mag er wel een uurtje uit nu
Nee op trade account al mijn coins op 1 speler, dat was de start prijs maar die wil ik hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een aantal 150c bids geplaatst?
Good luckquote:
Weinig strength voor een stquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Jantscher deze week in de spits bij NEC. Beter harkt hij een IF binnen voor een 4*/4* Eredivisie spits
In tweespitsensysteem kan dat prima. En zou ook een bazige CAM zijn.quote:
Hij loopt nog, beter loopt ie morgen niet af.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je ff checken of hij nog loopt (inloggen op de app of kijken in je account op easports.com)
Mijne liep vandaag af.
Je moet de einddatum opzoeken bedoel ik..quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij loopt nog, beter loopt ie morgen niet af.
Haha SOEPSTENGELquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
wat een paasei ben ik ook. ga ik uit de webapp. nu komt ik er niet meer in
Same herequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
wat een paasei ben ik ook. ga ik uit de webapp. nu komt ik er niet meer in
Denk het niet, veel goede CF's en formaties met CAM's.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Die worden niet cheaper na release of wel?
hoe weet je dat het er 3 warenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:50 schreef ThadCastle het volgende:
bidwar met 3 mensen godver dacht echt dat dit een geniaal moment was om de homosexual pop diva binnen te halen
Omdat er ook geboden werd toen ik dat niet deedquote:
Bedankt, ik ga nu ook weer op zoek. Torres Nilo stijgt trouwens al in prijsquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:51 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha heel veel mensen letten nu echt niet op.
Net ook een Willems voor 250c BIN hahahaha
Johquote:
Hij heeft wsl retail versie gekregenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom kan Japes al wel met fifa points shit kopen. Kan dat dan al wel in de early release?
Heb alleen geen idee waar op de site, zou je het kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet de einddatum opzoeken bedoel ik..
Ik wel. Was dat het?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag op de web app of op fok. Excuses.
Ja, of je verandert je huidig account naar US alleen dan moet je 3 maanden wachten om het terug te draaienquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:01 schreef Confetti het volgende:
Die packs boeien mij niets. Kan ik een US account aanmaken en season ticket aanschaffen om nu te spelen?
ik zou het proberen als ik jou was. maar ik heb op mijn xbox gekeken bij me amerikaanse account maar daar staat ook gewoon de 21e. geen idee hoe dat komt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:01 schreef Confetti het volgende:
Die packs boeien mij niets. Kan ik een US account aanmaken en season ticket aanschaffen om nu te spelen?
Overal staat 21quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zou het proberen als ik jou was. maar ik heb op mijn xbox gekeken bij me amerikaanse account maar daar staat ook gewoon de 21e. geen idee hoe dat komt.
jij had toch alleen pace braziliaantjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Oh, kan dat? Maakt mij niet zoveel uit of ik een US of Europees account hebquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, of je verandert je huidig account naar US alleen dan moet je 3 maanden wachten om het terug te draaien
wat wil je daarmee zeggen dan, dat het niet klopt wat er op mijn amerikaanse account staat ? mocht het wel werken dan zou ik het gewoon nog aanschaffen ook. krijg je ook weer 24 gratis gouden pakjes elke weekquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
Was net op TV dat GTA zo verslavend is dat het zelfs gevaarlijk is.
Vreemd, ik hoor er hier niks over.
Vind hem kut. Nu alweer verkochtquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
Heb je ook op de EA sports app gekeken? Staat daar nog een timer van 23 uur nu op je Amerikaans account?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Confetti, ga jij je account dan omzetten naar USA en dan proberen dat ding te downloaden? ik denk dat dat niet gaat helpen heb ik het idee omdat ik al zei dat er bij mij gewoon de 21e staat op mijn amerikaans account
ik ga zometeen even kijken maar ik ben bang van wel. snap niet hoe dat is geregeld bij EA. zou de app kijken in welke regio je woont ofzo en dat dat dus niet in de USA is dat hij daarom nog steeds op de 21e staat of kan je maar 1 account hebben op de ea app per consolequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb je ook op de EA sports app gekeken? Staat daar nog een timer van 23 uur nu op je Amerikaans account?
Ik ga het nu proberen met een 2e account die ik niet gebruik. hou je op de hoogtequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga zometeen even kijken maar ik ben bang van wel. snap niet hoe dat is geregeld bij EA. zou de app kijken in welke regio je woont ofzo en dat dat dus niet in de USA is dat hij daarom nog steeds op de 21e staat of kan je maar 1 account hebben op de ea app per console
Zit jij nog in de webapp dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar is van Rhijn gebleven op PS3? Eentje te koop maar...
oke cool. laat het me weten. als het wel kan dan ga ik gewoon nog een season ticket aanschaffen op me extra accountquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen met een 2e account die ik niet gebruik. hou je op de hoogte
Werkt niet. Zit nu met een US account. Kut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oke cool. laat het me weten. als het wel kan dan ga ik gewoon nog een season ticket aanschaffen op me extra account
heb je je account omgezet naar USA dan ? ik snap niet waarom het niet zou kunnen. wat ik al zei, kijken ze soms naar de locatie waar je je in bevind ofzo , een soort van check op je ip ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werkt niet. Zit nu met een US account. Kut.
Het probleem is dat je niet weet of hij al uit packs is omdat EA daar geen melding van maakt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef dion_v_k het volgende:
Op Futhead zeggen er mensen dat Ramon helemaal niet uit de pakjes gaat.
Mag toch hopen van wel
Heel veel mensen kunnen niet op de web app.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Even serieus: hoe komt het dat er zo weinig te koop staat?
niemand kan er in denk. kom er ook alleen nog in met me main account niet met de trade.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Even serieus: hoe komt het dat er zo weinig te koop staat?
Ow...dus dit is het moment om koopjes te scoren, ware het niet dat er geen koopjes zijn omdat mensen die er dus niet op kunnen zettenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen niet op de web app.
ik krijg steeds de melding dat er een onderhoud is, zie plaatje verder boveninquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niemand kan er in denk. kom er ook alleen nog in met me main account niet met de trade.
heb wel 350c om uit te geven
Ik zou met die 350 coins maar zorgen dat je op de 59e minuut zit, zodra de webapp weer voor iedereen open isquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niemand kan er in denk. kom er ook alleen nog in met me main account niet met de trade.
heb wel 350c om uit te geven
heb nog wel een panathinaikos away kit dealtje voor jequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou met die 350 coins maar zorgen dat je op de 59e minuut zit, zodra de webapp weer voor iedereen open is
Die zijn er amperquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef el-blanchito het volgende:
Pots, als je er nog inzit als 1 van de weinige kan je toch wel goede open bids oppikken?
Ik moet er nog even aan wennen, maar zou best kunnen dat ik die straks ga gebruiken. Die zwarte was wel mooier eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog wel een panathinaikos away kit dealtje voor jeje mag mijne kopen
Hoezo nu de beste uren danquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef dion_v_k het volgende:
Dit zijn de beste uren om te traden en EA trekt er de stekker weer even uit![]()
Altijd komen ze met dat gekut in het weekend
Nee dat kan niet. Ik heb ook een US account en kan pas morgen spelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, kan dat? Maakt mij niet zoveel uit of ik een US of Europees account heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |