SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hater.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Waat een ongelooflijke kutTT zeg
Kutkindquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Geen zorgen alleen maar GTA V shizzle hier en af en toe wat FUT cards, tot Fifa 14 uitkomt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik dacht dat ik een GTA V topic opende, blijkt het over Fifa te gaan
je doequote:Op vrijdag 20 september 2013 13:41 schreef Djeetje het volgende:
krijg je later meer geld voor die mensen killen wat je doe voor Lester ?
Sorryquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
je doe
ik moet jouw zinnen ondertussen 2 keer lezen om het te snappen
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat kan jou het dan schelen dat er spoilers worden gepost
Het is een SC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat ik het ooit wel eens ga spelen, anderen het wel spelen en dit geen GTA topic is.
Tevens vond ik het een leuk plaatje.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Welke?MonkeyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Fer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter , van Ginkel of Fer. Wil hem naast Wijnaldum zetten in op CM
Geen idee. Zou kijken wie de meeste strenght heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Wie is beter , van Ginkel of Fer. Wil hem naast Wijnaldum zetten in op CM
Dan is fer duidelijk de betere.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kijken wie de meeste strenght heeft.
Die auto van 275000 moet je kopen en carbon boven en mat zwart zijkant, dan heb je een batmobielquote:
Deze zag ik staan langs de wegquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die auto van 275000 moet je kopen en carbon boven en mat zwart zijkant, dan heb je een batmobiel![]()
Moet jij niet werken ofzo ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al 3 uur te dealen maar echt helemaal nog niks gevonden. wordt je dus echt moe van
Dit soort posts zie ik bijna elke dag wel voorbij komen. Ik heb nog niet echt gehandeld vandaag, ik had alleen een Doe voor 200 en die verkocht voor 600. Diame verkocht voor 22.250.. ik had eigenlijk wel meer verwachtquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al 3 uur te dealen maar echt helemaal nog niks gevonden. wordt je dus echt moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Die film is in zijn geheel één grote wtf hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef BDIL het volgende:
De duivel en Jonah Hill in This is the endDie penis
Zag die this is sparta movequote:
Eredivisie heeft echt prima silvers dit jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lekker vrij
[ afbeelding ]
toch nog een dealtjedie gaat in me team
Heeft 'ie nog 4* ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar zakken zo speciaal is die niet
Nee idd downgrade en geen 5*quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar zakken zo speciaal is die niet
Locadia voor 800 coinsquote:
Bij release zal hij rond de 15k zitten, mark my wordsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
GTA spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
haha nice. zoals altijd de vraag, xbox of ps3?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net aan het zoeken en het was meteen raak, een Morais voor 3kDat is weer een goedkope 5* skiller erbij.
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet)quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha nice. zoals altijd de vraag, xbox of ps3?
Netjesquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet) [ afbeelding ]
22k. Hij was mijn eerste grote aankoop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes![]()
Wat heb jij voor Wally betaald?
Ga maar weer fulltime gta spelen, verraderquote:
PaceSonic2 is weer aanwezig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Xbox.. ik heb nu deze spelers, bijna iedereen is voor veel minder dan de laagste BIN opgepikt (alleen Wiseman niet) [ afbeelding ]
Tik het verkeerde e-mail adres in van mijquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga maar weer fulltime gta spelen, verrader
Ik heb hem voor 8.8k gekocht en Opara voor 11.5k. Die gaan toch nog wel duurder worden. Verder heb ik nog meer Engelse bronzes zoals Jolley voor 500c en Nouble voor 200c. Ik wacht nog op een goedkope Grabban, Daniels, Wabara en 2 CBs.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat heb je voor Wiseman betaald dan?
Dit is ook geen team wat ik ga gebruiken, het zijn vooral spelers die ik ga bewaren.quote:
ik zit al heel de middag op de xbox te kloten maar nog weinig deals, kom jij even aanzetten met Morais. het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij die Pit of Death inderdaad.quote:
Het is wel duidelijk waar jij je op richt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+20k als alles verkoopt
En dat hij een tijd heeft wanneer hij het meest opletquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar jij je op richt.
Op FUT-kaarten, dat lijkt me logisch toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, specifiek op BraSilvers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op FUT-kaarten, dat lijkt me logisch toch?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, specifiek op BraSilvers.
inb4 Trollb die zegt jij richt je alleen op pace gr gr
Ik heb niks te verbergen, gewoon zorgen dat je er als eerste bij bentquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je moet niet over de 59,50 seconden gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zorgen jullie dat hij 59th minute update dan? Want dat lukt me dus niet, er komen geen kaarten bij ofzo.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moet niet over de 59,50 seconden gaan
dan update ze welquote:
Ik heb geen idee maar ik had hem niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Maver24 het volgende:
kak ik mis een vilhena voor 500 coins. wie van hier heeft em gejat
Ja maar dan lopen de kaarten op je page toch gewoon af dus daar schiet je dan toch niks mee op?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dan update ze wel
Als je over de 59e min ga komen er geen nieuwe meer bij
hij was echt super snel weg. ik kon nog drukken en toen stond er dat ik te laat was.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik had hem niet.
Mijn Griekenland/Uruguay/Argentinië hybrid is helemaal kapotquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die chem verandering kan dat team wat ik had bedacht dus ook de prullenbak inNu gaan mensen weer standaard bronze teams maken.
Steeds 1 pagina terug en daarna weer vooruit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar dan lopen de kaarten op je page toch gewoon af dus daar schiet je dan toch niks mee op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |