In dit geval past dat wel.quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef Ringo het volgende:
Waarom blaas jij je verhaaltjes altijd als een nachtkaars uit, Mainport?
Misschien om te vermommen dat ie toch al bijna op was.quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef Ringo het volgende:
Waarom blaas jij je verhaaltjes altijd als een nachtkaars uit, Mainport?
Dat impliceert toch een beetje dat Mainport gehoopt had dat Mark lekker bij hem in bed zou kruipen.quote:Uiteindelijk gaan we ieder naar onze eigen kamer om te slapen.
Och, het is niet dat twee heren een krijsgeval de wereld in kunnen gooien.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Gellius het volgende:
Daar zou ik ovrogens heel boos om worden, want het gaat niet zo goed met Mark en daar mag je geen misbruik van maken!
quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Gellius het volgende:
Daar zou ik ovrogens heel boos om worden, want het gaat niet zo goed met Mark en daar mag je geen misbruik van maken!
quote:
Mag de naam niet wereldkundig gemaakt worden, Gellius? Ik gok op Gertrude of Pieternel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:42 schreef Ringo het volgende:
Gefeliciteerd. En hoe heet het wicht?
Wat is dit nu weer voor onnozele, vermoedelijk provocatief bedoelde opmerking?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
Laten we in vredesnaam hopen dat ze geen feminist wordt. Het is bijna Sinterklaas, G., dus haast je naar de Bart Smit voor eenschoonmaaktrolley
.
Ik ben serieus. Het is waanzin om te doen alsof er geen substantiële verschillen tussen de seksen bestaan. Gelukkig heeft mijn generatie niet al te veel last (gehad) van het feminisme.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onnozele, vermoedelijk provocatief bedoelde opmerking?
Dat is toch ook niet wat het feminisme zegt? Het feminisme bepleit gelijkwaardigheid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben serieus. Het is waanzin om te doen alsof er geen substantiële verschillen tussen de seksen bestaan.
Voordeel -- dat wel.quote:Gelukkig heeft mijn generatie niet al te veel last (gehad) van het feminisme.
Doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef k_man het volgende:
Huh? Ik wil een spelfout editten en opeens is m'n hele post weg.
Door dat eeuwige gezeur over gelijkwaardigheid maak je van het vrouw-zijn juist iets uitzonderlijks, iets om bij stil te staan en zelfs als een nadeel te zien. Ik zie het als een groot voorrecht dat ik op ben gegroeid zonder me bewust te zijn van een bijzondere status of bepaalde beperkingen. Doe wat je leuk vindt, kies wat je mooi vindt, of dat nou stofzuigen is en roze of auto's repareren en blauw. Who cares.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet wat het feminisme zegt? Het feminisme bepleit gelijkwaardigheid.
Ik heb zelf m'n post (marginaal) veranderd, maar niet leeggehaald. Dat zou ook niet eens moeten kunnen, toch? Een volledig lege post zou een foutmelding op moeten leveren.quote:
Dat heb je mooi omgedraaid, maar dat is natuurlijk niet waar. Wat je met het 'gezeur' over gelijkwaardigheid doet, is iemand anders erop wijzen dat hij of zij van het vrouw-zijn een nadeel maakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
Door dat eeuwige gezeur over gelijkwaardigheid maak je van het vrouw-zijn juist iets uitzonderlijks, iets om bij stil te staan en zelfs als een nadeel te zien.
Veel feministischer dan dit wordt het niet, Claudia.quote:Ik zie het als een groot voorrecht dat ik op ben gegroeid zonder me bewust te zijn van een bijzondere status of bepaalde beperkingen. Doe wat je leuk vindt, kies wat je mooi vindt, of dat nou stofzuigen is en roze of auto's repareren en blauw. Who cares.
Ik denk écht dat je niet goed geklikt hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb zelf m'n post (marginaal) veranderd, maar niet leeggehaald. Dat zou ook niet eens moeten kunnen, toch? Een volledig lege post zou een foutmelding op moeten leveren.
Ik heb één letter veranderd (spelfout), op invoeren gedrukt en krijg vervolgens een volledig lege post.
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dan nog: posts waarin echt helemaal niets staat - die horen toch tegengehouden te worden?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk écht dat je niet goed geklikt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |