Gaarne. Dat is toch een leuk stukje van VN. Ik lees dat altijd in de wachtruite van de afkickkliniek alhier te stede. Dat stripje van Pieter Geenen pak ik dan ook even mee. Over de Mensendokter, gesproken, begin december heb ik een afspraak met hem in Amsterdam; nu word ik daar nogal vroeg in de ochtend vewacht - nou ja, vroeg, zo rond half tien als mijn geheugen mij niet bedriegt - en zie ik er nogal tegenop om in de ochtendspits de reis van Hof- naar Hoofdstad te maken. Daar heb ik werkelijk een broertje dood aan. Heeft een van de Mokumers geen adresje waar ik de dag daarvoor zou kunnen overnachten?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jij gaat in de voetsporen van de Mensendokter treden?
Kijk, dát zoek ik nou.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef Gellius het volgende:
Mijn Dadaïstenheld Arthur Cravan schijnt ooit op een symposium een rede gehouden te hebben over het begrip entropie, en daarbij gaandeweg zijn kleren te hebben uitgetrokken en zijn conclusie kracht bij te hebben gezet door het lossen van enige revolverschoten. Ik heb sympathie voor deze man, vooral voor zijn heldhaftige onderwerpkeuze. Ik worstel zelf nog steeds met de entropie.
Hahaha lelijknap is ouder dan ik benquote:Op vrijdag 27 september 2013 03:07 schreef LelijKnap het volgende:
24 en ook net (weer) begonnen.
Alle uni-kutjes zijn voor ons.
Merk wel dat ik meer moeite heb met t begrijpen van dingen dan de wat jongere student.
Het gaat om het lachen, toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:06 schreef Gellius het volgende:
Ringo's vader vindt Wim de Bie leuker dan John Cleese.
Zo.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:51 schreef Gellius het volgende:
Even tussendoor, maar m'n dochter is er hoor, mensen.
.
Ik was er wel, maar het leek meer op schuivelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
IR, we hebben je niet voorbij zien rennen.
Toppie!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:51 schreef Gellius het volgende:
Even tussendoor, maar m'n dochter is er hoor, mensen.
.
Schuivelen naar de begravenis ofzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik was er wel, maar het leek meer op schuivelen.
Een geschikte BN'er vinden, gaf mij nog wat kopzorgen, maar toen kwam ik dit plaatje tegen:quote:Pampers Active Fit het beste voor de billen
Ouders geven per kind minimaal ¤770 uit aan luiers en dit bedrag kan oplopen tot liefst ¤1770. Goed inkopen kan daarom lonen. De Consumentenbond testte voor zijn nieuwe magazine Beste Koop voor je Kind 16 wegwerpluiers voor dreumesen van 7 tot 18 kilo (maat 4) in een laboratorium en bij gezinnen thuis. Pampers Active Fit houdt van alle luiers als beste de babybilletjes droog.
Het goede nieuws uit de test is de alle luiers gemiddeld vier kinderplasjes opvangen. Opvallend is dat Pampers Active als enige merk geen bescherming tegen lekken claimt maar hier wel als een van de beste tegen beschermt. Bedino, Bumblies, C1000 en Jumbo claimen dat hun luiers superdun zijn. Hun luiers zijn echter niet dunner dan de anderen in de test. Ook blijkt uit het onderzoek dat dikkere en grotere luiers niet per se beter zijn.
Beste Koop
De prijzen van de wegwerpluiers uit de test variëren van ¤0,14 tot ¤0,35 per stuk. De luiers van Pampers die als beste uit de Test komen kosten ¤15,00 per pak van 43 (Active Fit new) of 50 (Baby-Dry) stuks. De Beste Koop in de test zijn de luiers van Etos. Hier kost een pak van 40 stuks ¤7,60. Verschillende websites houden bij waar je de goedkoopste luiers kunt vinden, onder andere: watkostenluiers.nl en degoedkoopsteluiers.nl.
Ouders geven per kind minimaal ¤770 uit aan luiers en dit bedrag kan oplopen tot liefst ¤1770. Goed inkopen kan daarom lonen. De Consumentenbond testte voor zijn nieuwe magazine Beste Koop voor je Kind 16 wegwerpluiers voor dreumesen van 7 tot 18 kilo (maat 4) in een laboratorium en bij gezinnen thuis. Pampers Active Fit houdt van alle luiers als beste de babybilletjes droog.
Het goede nieuws uit de test is de alle luiers gemiddeld vier kinderplasjes opvangen. Opvallend is dat Pampers Active als enige merk geen bescherming tegen lekken claimt maar hier wel als een van de beste tegen beschermt. Bedino, Bumblies, C1000 en Jumbo claimen dat hun luiers superdun zijn. Hun luiers zijn echter niet dunner dan de anderen in de test. Ook blijkt uit het onderzoek dat dikkere en grotere luiers niet per se beter zijn.
Beste Koop
De prijzen van de wegwerpluiers uit de test variëren van ¤0,14 tot ¤0,35 per stuk. De luiers van Pampers die als beste uit de Test komen kosten ¤15,00 per pak van 43 (Active Fit new) of 50 (Baby-Dry) stuks. De Beste Koop in de test zijn de luiers van Etos. Hier kost een pak van 40 stuks ¤7,60. Verschillende websites houden bij waar je de goedkoopste luiers kunt vinden, onder andere: watkostenluiers.nl en degoedkoopsteluiers.nl.
http://www.consumentenbon(...)-2013/wegwerpluiers/
Nee, toen niet. Ik schuivelde gisteren op een begrafenis op de nieuwe ooster, maar dat kwam ook omdat ik mijn oma ondersteunde en die toch niet zo snel meer vooruit komt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Schuivelen naar de begravenis ofzo?
In dit geval past dat wel.quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef Ringo het volgende:
Waarom blaas jij je verhaaltjes altijd als een nachtkaars uit, Mainport?
Misschien om te vermommen dat ie toch al bijna op was.quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef Ringo het volgende:
Waarom blaas jij je verhaaltjes altijd als een nachtkaars uit, Mainport?
Dat impliceert toch een beetje dat Mainport gehoopt had dat Mark lekker bij hem in bed zou kruipen.quote:Uiteindelijk gaan we ieder naar onze eigen kamer om te slapen.
Och, het is niet dat twee heren een krijsgeval de wereld in kunnen gooien.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Gellius het volgende:
Daar zou ik ovrogens heel boos om worden, want het gaat niet zo goed met Mark en daar mag je geen misbruik van maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |