Top, Ringo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:43 schreef Ringo het volgende:
Met begrafenisspeeches heb ik geen ervaring, maar doorgaans leef ik nogal op bij dit soort dingen. Dit weekend ga ik es goed nadenken met welk onderwerp ik IR en de anderen 8 minuten kan vervelen.
Grappig. Twee jaar geleden vroeg mijn tandarts mij een afspraak te maken om de linker te laten trekken. ''Binnen afzienbare tijd ga je 'r veel last van krijgen.''quote:
Dé waarom is makkelijk. Hoe meer er van mij wordt verwacht, hoe sneller ik neig tegen het alles te zijn. Soort van existentieel vrijbriefje.quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waar je nu vóór of tegen bent, lelijk. Of überhaupt waarom.
De beste schrijvers zijn de beste zeikers onder de schrijvers, maar ik weet ook dat de beste zeikers geen schrijvers zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik verwacht onderhand eigenlijk alleen maar gezeik van je.
Om deze reden zouden kunstenaars ook vooral gewoon moeten sterven voordat ze woorden achter kunnen laten. Het intellectuele van de esthetiek wordt immers ook altijd achteraf, door andere, toegevoegd.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Zoals Vonnegut zei: ''We are what we pretend to be, so we must be careful about what we pretend to be.''
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef LelijKnap het volgende:
Het probleem met literaire intellectuelen (of zo) is de incoherentie van gedachten. Het moet bovenal pittig en zo zijn.
Mevrouw van Zetten, die kent u niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Moet kunnen, anders raakt mevrouw Van Zetten uit Tiel ook van de wijs natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:11 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, ik ben van het vmbo naar het WO geklommen.
Boe.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:07 schreef sigme het volgende:
Laat ik dan maar gewoon weer eens een bericht uit de provincie ten beste geven. Tenslotte is dat vaak mijn rol in dit toneelstuk.
We verkochten de koeien dus, met pijn in het hart. De boer die ze kocht, om ze volgens voorjaar te laten kalven, verkocht ze binnen een week onderhands door aan een slager.
Voorlopig kan de wereld me wel weer gestolen worden.
... maar daar hoef je het niet bij te laten, sigme. Ik denk hier civiele en strafrechtelijke procedure: bedrog, dan wel dwaling. Als jij redelijkerwijs kan motiveren dat jij de koeien niet verkocht zou hebben als je wist dat ze voor de slacht bestemd waren - wat me niet al te moeilijk lijkt - is hier, afhankelijk van de boer zijn intenties, sprake van bedrog of dwaling.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:07 schreef sigme het volgende:
Laat ik dan maar gewoon weer eens een bericht uit de provincie ten beste geven. Tenslotte is dat vaak mijn rol in dit toneelstuk.
We verkochten de koeien dus, met pijn in het hart. De boer die ze kocht, om ze volgens voorjaar te laten kalven, verkocht ze binnen een week onderhands door aan een slager.
Voorlopig kan de wereld me wel weer gestolen worden.
Vorige week heb ik 1 kozijn geschilderd. Dus het vordert. Misschien is het af tegen de tijd dat jouw kroost gaat studeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:41 schreef Gellius het volgende:
Over de provincie gesproken, is dat pied-à-terre in de Oosterpoort nu al eens af, sigme?
Jij gaat in de voetsporen van de Mensendokter treden?quote:Op donderdag 19 september 2013 03:58 schreef JAM het volgende:
[..]
... maar daar hoef je het niet bij te laten, sigme. Ik denk hier civiele en strafrechtelijke procedure: bedrog, dan wel dwaling. Als jij redelijkerwijs kan motiveren dat jij de koeien niet verkocht zou hebben als je wist dat ze voor de slacht bestemd waren - wat me niet al te moeilijk lijkt - is hier, afhankelijk van de boer zijn intenties, sprake van bedrog of dwaling.
Hoe dan ook is er bij de verkoop, zo ik opmaak uit jouw reactie, een onjuiste voorstelling van zaken gegeven, waarbij bij het ontbreken van deze voorstelling de verkoop geen plaats had gevonden. Vandaar dus bedrog of dwaling. Ik zou eens een goede, Joodse advocaat aanspreken: een schadevergoeding lijkt me wel het minste.
Wat voordeel heeft de mens van al zijn arbeid, dien hij arbeidt onder de zon? Het ene geslacht gaat, en het andere geslacht komt; maar de aarde staat in der eeuwigheid.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:56 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat ik mijn kroost maar direct de kille zakenwereld in ga sturen. Al dat gestudeer leidt maar tot ijdelheid, ledigheid en onanie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |