bingoquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Jeroen128 het volgende:
wat zijn vrouwen toch ingewikkeld,,,,
doe hem gewoon en kijk hoe het afloopt.
bingoquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Jeroen128 het volgende:
Ik had kunnen weten dat Fok niet de juiste plaats hiervoor is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:18 schreef Jeroen128 het volgende:
Hier het simpele stappenplan:quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef Monare het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat Fok niet de juiste plaats hiervoor is.Lachen, maar dat was dus het laatste wat ik van plan was.
Ja je zegt eerst, ik ben hopeloos verliefd, daarna kom je met 1 of ander wazig verhaal vol met als dit... en als dat... en dan vervolgens wil je hem vergeten??quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:25 schreef Monare het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat Fok niet de juiste plaats hiervoor is.Lachen, maar dat was dus het laatste wat ik van plan was.
Vrouwen snappen zichzelf niet eensquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:29 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Ja je zegt eerst, ik ben hopeloos verliefd, daarna kom je met 1 of ander wazig verhaal vol met als dit... en als dat... en dan vervolgens wil je hem vergeten??
Ik snap het niet meer...
Als dat geen neuken wordt!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef sageallfields het volgende:
[..]
Hier het simpele stappenplan:
1. vind je hem leuk? neuken.
2. niet leuk? neuken.
3. wat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |