Euh, wat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
A little bit of the old in-out, in-out? [ afbeelding ]
Meh, geen behoefte.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow film haha, doe je dan je 'broek' aan?
Ken je die uitdrukking niet?quote:
Ik heb een vermoeden, maar leg uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, geen behoefte.
[..]
Ken je die uitdrukking niet?
Met wie ga je?quote:
Seks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, maar leg uit.
Een vriendin.quote:
Geen projectjes lopen op dit moment?quote:
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.quote:
You never knowquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen projectjes lopen op dit moment?
Dat wordt moeilijk dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.
Liever niet.quote:
quote:
Dat is toch leuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet dat ik weet.
Er was gister wel een schattig meisje dat naar me liep te lachen op werk.
Dat is alles
Wat moet he nou in rotjeknorquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou goed dat K'neel naar Roffa gaat?
quote:
je moet je muil houden, mamaquote:
lelijke sfeerloze stadquote:
Je moet zelf je bek houden anders hoek ik em effe dicht jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet je muil houden, mama
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou goed dat K'neel naar Roffa gaat?
Mja. Ach. Ik weet niet. Dingen en zo.quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden anders hoek ik em effe dicht ja
Ik geef mijn meningquote:
Omdenken kaneel, niet het negatieve zien. Het is toch juist positief dat ze naar je lacht.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja. Ach. Ik weet niet. Dingen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop