quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dit is niet het juiste topic om "pics or didnt happen" te roepen geloof ikquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die was ik niet eens kwijt joh
Die zit in mijn tas
owjawel hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 22:18 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Dit is niet het juiste topic om "pics or didnt happen" te roepen geloof ik
Van mij mag jequote:Op donderdag 19 september 2013 22:18 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Dit is niet het juiste topic om "pics or didnt happen" te roepen geloof ik
bewaar je die in je tas.....quote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die was ik niet eens kwijt joh
Die zit in mijn tas
Awwwquote:Op donderdag 19 september 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij mag je
Het antwoord is toch
[ afbeelding ]
Ik ben kei origineel altijdquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vooral jij moet niet zeuren met je voorspelbare humor.
Er worden gewoon veel te makkelijke voorzetjes gegevenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die inkoppers zie ik al aankomen voordat jij uberhaupt de post hebt gelezen.
En jij moet ze inkoppen he.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er worden gewoon veel te makkelijke voorzetjes gegeven
Niet, zit prima hierquote:Op donderdag 19 september 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer van de bank af?
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik het niet leuk vond
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen.
Fijn weekend alvast allen
Haha serieus?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
Gatver plaats een berichtje in KPD en je krijgt allemaal smeerlappen in je DM! Sodemieter op
!
Ik ga douchen.
Ik ga douchen.
Dat zou je denkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nooit. Want jij bent beter gebekt dan mij
enjoyquote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga douchen.
in mijn bloesjequote:
Zoek je een stel waar je aan mag zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ze kneden en strelen, likken en zuigen, bijten en masseren mmmmm
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
in mijn bloesje
[..]
Zoek je een stel waar je aan mag zitten
O jee... Faxie wat doe je nouuuuu.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan een vrouwenkont gezeten
En, hoe gaat het met je blauwe oog?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha het was niet zo spannend allemaal hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O jee... Faxie wat doe je nouuuuu.
Jij stelt ze welwillend beschikbaar voor Faxie?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:38 schreef -Engel- het volgende:
Zoek je een stel waar je aan mag zitten
Ze bood het zelf aanquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
En, hoe gaat het met je blauwe oog?
En; aan vrouwenkontjes zitten
De beste onhackable is een cam zonder netwerkverbindingquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, je webcam is niet te hacken
Het is fijner als vrouwen het bij jou doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha het was niet zo spannend allemaal hoor
Ik moest grinniken om je reactie op Chantyquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Jij stelt ze welwillend beschikbaar voor Faxie?
Nahquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat lukt toch prima dacht ik zo toch?
Nee... je moest prikken halen toch of was dat vorige weekquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha het was niet zo spannend allemaal hoor
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dat zelf graag zou doen, maar omdat ik nog vrij nieuw ben daar leek me dat niet zo handigquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moest grinniken om je reactie op Chanty
Nee ... niet welwillendquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Jij stelt ze welwillend beschikbaar voor Faxie?
Dat was al 2 weken terugquote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... je moest prikken halen toch of was dat vorige week
Dan doe jij duidelijk iets verkeerdquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
En, hoe gaat het met je blauwe oog?
En; aan vrouwenkontjes zitten
Kijk dat is een plusquote:
Dan gaan ze zeuren om slowchatquote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dat zelf graag zou doen, maar omdat ik nog vrij nieuw ben daar leek me dat niet zo handig
Yeps... mee eeensch is... bij een lekkere mannenkont dan hequote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Het is fijner als vrouwen het bij jou doen.
En zeefje dan?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ben de kwaaiste niet.
Ja mag ik d'r even lenen?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ben de kwaaiste niet.
Ze zei van 'moet je hier maar eens voelen'quote:Op donderdag 19 september 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan doe jij duidelijk iets verkeerd![]()
[..]
Kijk dat is een plus![]()
Dat is alweer even geledenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps... mee eeensch is... bij een lekkere mannenkont dan he![]()
[..]
En zeefje dan?
Waren alle vrouwen maar zoquote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zei van 'moet je hier maar eens voelen'
Wel een goede he....quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen is een Poolse collega voor het laatst, hij brengt wodka mee
Uh neequote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat jullie een setje waren... sorry my mistake
Waarom wist ik dat je dit zou posten?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn eigen tietjes, helaas zijn je kansen daarop nu verkeken.
*Faxie in maalgedachten mode*quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi oke zal het in gedachten houden
Niks mis met jouw tietjes. Of heb je niet je echte foto op je fobo staan?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen manboobsquote:Op donderdag 19 september 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
uhm +10 voorspelbaarheidquote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit zou posten?![]()
Ik wil anders wel even voordoen hoe het moetquote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg... DAT biedt perspectief
Bij faxie moet je altijd duidelijk zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit zou posten?![]()
O.. ik dacht dat je nog les nodig hadquote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik wil anders wel even voordoen hoe het moet
Dat weet ik, gelukkig niet uit eigen ervaringquote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij faxie moet je altijd duidelijk zijn.
Och gut gut ik doe dat 1 keer.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat beticht mij van voorspelbaar zijn
Leugens ende onzinquote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij faxie moet je altijd duidelijk zijn.
ik ben ook voorspelbaar... niks mis meequote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat beticht mij van voorspelbaar zijn
Leugens!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och gut gut ik doe dat 1 keer.
Jij rammelt de 1 na de andere voorspelbare post uit je klankbord.
Dat vind ik niet zo... ik ga ff een raketje mixenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een Grand Marnier ingeschonken
Daarom, niks mis meequote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben ook voorspelbaar... niks mis meeweet je tenminste wat je moet doen
wat zit daar in?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo... ik ga ff een raketje mixen
Nietes nietes nietesquote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Feiten en op waarheden gebaseerd.
Ik heb vele getuigen.
Nouja, niks mis met het kennisniveau zo nu en dan wat op pijl houden...quote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O.. ik dacht dat je nog les nodig had
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehad. Druk druk druk....
Ik ook nietquote:
Doe mij er ook 1quote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo... ik ga ff een raketje mixen
Ja, dat is af en toe wel nodig jaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:53 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Nouja, niks mis met het kennisniveau zo nu en dan wat op pijl houden...
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe is het met je slaapgebrek? Iets beter?
Is nog wel genoeg razz... sinas meebrengenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Doe mij er ook 1
Vandaag echter niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is nog wel genoeg razz... sinas meebrengen
sinas heb ik welquote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is nog wel genoeg razz... sinas meebrengen
Neem je van die aanmaaksiroop in die smaakquote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm
gewone bacardi heb ik wel, maar geen razz
Jaja en volgende keer aan z'n tietjes voelen zeker?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doe niet aan betaling in natura, van mannen. Dat dat even duidelijk is.
virgin?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neem je van die aanmaaksiroop in die smaakheb je een virgin raketje ekt mierzoet enzo
biologisch medicatie als inquote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Ja gaat wel beter, slaap ook lekkerder en langer laatste tijd vanwege biologisch medicatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jij mag dat, nouja mocht. Nu niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja en volgende keer aan z'n tietjes voelen zeker?
Tieten zijn tietenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja en volgende keer aan z'n tietjes voelen zeker?
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
biologisch medicatie als inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doe niet aan betaling in natura, van mannen. Dat dat even duidelijk is.
zonder alcoholquote:
quote:
Normaal ben ik er niet zo voor maar in jouw geval had je behoorlijk wat in te halenquote:
Ik zeg; tijd voor een sex-sc meetquote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat is af en toe wel nodig ja
Ja oke, maar zo kan ik mijn nichtjes toch een mix geven zonder dat mijn zus over de toeren gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mixjes moeten met alcohol, anders is het net zoals Alcoholvrij bier, cafeine vrije koffie en cola light.... net niet dus
ah iddquote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo kan ik mijn nichtjes toch een mix geven zonder dat mijn zus over de toeren gaat
Alleen om aan mijn tieten te zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik zeg; tijd voor een sex-sc meet
Oh ik dacht dat het om je achterwerk ging. Och ik ben zo snel afgeleid...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen om aan mijn tieten te zitten
mehehehe
Nou misschien vind je het wel lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Met Faxie weet je het nooit, vandaar dat ik het even duidelijk maak.
Ja inderdaad. Ben zo blij dat ik eindelijk wat langer kan slapen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal ben ik er niet zo voor maar in jouw geval had je behoorlijk wat in te halen
Fijn dat het beter gaat
allemaal-aan-Engel-d'r-tieten-zitten-meetquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe
Die ook jaquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om je achterwerk ging. Och ik ben zo snel afgeleid...
Dan komt er een klb-topic "Er zitten 12 handen op mijn borsten"quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal-aan-Engel-d'r-tieten-zitten-meet
Nee...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal-aan-Engel-d'r-tieten-zitten-meet
Sex-sc meets zijn altijd leukquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe
Ieder zijn/haar ding maar nee dank jequote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou misschien vind je het wel lekker
Terechte klacht: Dat past namelijk nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Dan komt er een klb-topic "Er zitten 12 handen op mijn borsten"
Nee 10 jaar geleden zou een meet om aan een meisje d'r achterwerk en/of borsten te zitten helemaal het einde geweest zijn. Toen had ik helaas niet de moves daarvoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die ook ja
Je krijgt 't er maar druk mee
ik heb nog maar een halve meegemaaktquote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Sex-sc meets zijn altijd leuk![]()
![]()
En dat is bonus voor de mannen
Wat is de vrouwenbonus dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:03 schreef Viro het volgende:
Sex-sc meets zijn altijd leuk![]()
![]()
En dat is bonus voor de mannen
Ja okequote:Ieder zijn/haar ding maar nee dank je
Wat was er zo half aan?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog maar een halve meegemaakt
Een halve? Hoe dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog maar een halve meegemaakt
Weet ik veel wat jullie leuk vindenquote:
Je heb de moves nu wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geleden zou een meet om aan een meisje d'r achterwerk en/of borsten te zitten helemaal het einde geweest zijn. Toen had ik helaas niet de moves daarvoorTegenwoordig ga ik dan toch wel voor iets meer dan dat
Tnx voor de lekkere rugmassagequote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik kan je met mijn vingertjes wel een leuke bonus bezorgen hoor
Moves like jagger?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Nee 10 jaar geleden zou een meet om aan een meisje d'r achterwerk en/of borsten te zitten helemaal het einde geweest zijn. Toen had ik helaas niet de moves daarvoorTegenwoordig ga ik dan toch wel voor iets meer dan dat
ik ging naar huis, de rest nog mee naar Huppel thuisquote:
Dat was niet de meet maar de aftermeetquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging naar huis, de rest nog mee naar Huppel thuis
Daar schijn ik ook goed in te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tnx voor de lekkere rugmassage
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook goed in te zijn
Met jullie bedoel ik de vrouwenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet wat jullie.... wat IK leuk vind.....
Wat engel zegtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging naar huis, de rest nog mee naar Huppel thuis
brrrquote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
M'n friendswithbenefitsvriendinnetje is er wel fan van
het voelde als voor het zingen de kerk uitquote:
Je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het voelde als voor het zingen de kerk uit
(verder een toffe meet hoor
Nee.... dat dan weer nietquote:
Ik had ook naar huis kunnen rijden, maar goedquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het voelde als voor het zingen de kerk uit
(verder een toffe meet hoor
en ik had in dat geval ook dronken willen worden, maar blijven slapen was geen optiequote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemistBehalve een dronken ik
![]()
Een zatte Vir die maffe dingen roeptquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemistBehalve een dronken ik
![]()
Dat bedoel ik nou, ik weet het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat dan weer niet
[..]
Ik had ook naar huis kunnen rijden, maar goed
Maar dat komt omdat ik niet een typische vrouw benquote:Op donderdag 19 september 2013 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, ik weet het niet
Ik snap het probleem, maar wat doe je eraan?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik had in dat geval ook dronken willen worden, maar blijven slapen was geen optie
Oh dear satanquote:Op donderdag 19 september 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een zatte Vir die maffe dingen roeptdat was tof
he-le-maal niksquote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap het probleem, maar wat doe je eraan?
jajaquote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee je ziet t verkeerd
ik ben dit >>>
Viro... Volgens mij heb ik jou wel eens gemeet. Gelukkig was je toen vrij nuchter.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap het probleem, maar wat doe je eraan?
[..]
Oh dear satan![]()
Toch wel Monsieur toch welquote:
109 posts en al een meetquote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Viro... Volgens mij heb ik jou wel eens gemeet. Gelukkig was je toen vrij nuchter.
Oh nog ergerquote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee je ziet t verkeerd
ik ben dit >>>
Uh wie ben jij?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:21 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Viro... Volgens mij heb ik jou wel eens gemeet. Gelukkig was je toen vrij nuchter.
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch wel Monsieur toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Oh. Ja. Hai, ik ben een kloon. Post m'n echte nick liever niet in dit topic maar er is een DM naar je onderweg.quote:
Een kloon vanuit 2007..... hmm....quote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Oh. Ja. Hai, ik ben een kloon. Post m'n echte nick liever niet in dit topic maar er is een DM naar je onderweg.
Oh really? Show mequote:
Ja nu weet ik het weerquote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Oh. Ja. Hai, ik ben een kloon. Post m'n echte nick liever niet in dit topic maar er is een DM naar je onderweg.
Begonnen als trollkloon voor WAARHEIDquote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een kloon vanuit 2007..... hmm....
Was inderdaad spijtig maar komt wel goedquote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Jammer dat ik toen redelijk vroeg weg moest
Ik aan de vrouw? Wanneer? Volgens mij mis ik watquote:Op donderdag 19 september 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom... je bent toch al aan de vrouw? Of is dat weer over?
Binnenkort met ONZ maar weer eens een grote meet doenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Viro het volgende:
Was inderdaad spijtig maar komt wel goed
Die getinte dame.. nee niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Viro het volgende:
Ik aan de vrouw? Wanneer? Volgens mij mis ik wat
Meestal is de jacht leuker dan de vangstquote:Op donderdag 19 september 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die getinte dame.. nee niet?
ow... my bad
Kan ik mooi weer op je jagen![]()
![]()
![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 19 september 2013 23:36 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Meestal is de jacht leuker dan de vangst
All yolo and such ...quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
All yolo and such ...alsof jij niet de d wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof jij niet de d wilt?
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
t wordt laat ik snap uhm nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NEEEEE Vinniiee wat doe je nuquote:
volgens mij snap je hem verdomd goed Engelquote:Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t wordt laat ik snap uhm niet![]()
[..]
NEEEEE Vinniiee wat doe je nu
Lachenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t wordt laat ik snap uhm niet![]()
[..]
NEEEEE Vinniiee wat doe je nu
ow...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij snap je hem verdomd goed Engel
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow...
doordenken enzo....
mehehehe![]()
paar ferme tikken en dan is het klaarquote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef Koen66 het volgende:
m'n vrouw was thuisgekomen en die begon te ouwehoeren
quote:
Ik doe meequote:
Dan moet je ff de vrouw-box pakkenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Vrouwen, heb je bijna niks aanquote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom maar halen, want ik ben bijna jarig
kan daar ook GTA5 op ofnie?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je ff de vrouw-box pakkenwerkt dan best wel denk ik zo
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je ff de vrouw-box pakkenwerkt dan best wel denk ik zo
Oh die, nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die getinte dame.. nee niet?
ow... my bad
Kan ik mooi weer op je jagen![]()
![]()
![]()
![]()
Kippen houden ...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Vrouwen, heb je bijna niks aan
Liet je je stokjes vallen?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsssssssssssssssssk tssssssssssssk....
Dat heet nu een open mijn >>>>quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, wat is er met dat plaatje?
Ah, het kwartje valtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heet nu een open mijn >>>>
t was een garpje![]()
Ik heb zo'n mega trommel hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Liet je je stokjes vallen?Zo zwaar zijn ze toch niet
Natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Dan kunne ze vast wel wa anders
Ik heb voor mijn verjaardag jägermeister gekregen. Ik heb het nooit op. Is het wat? (En, moet het zoals ze in de reclame roepen ijskoud?)quote:Op donderdag 19 september 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
nu krijg ik toch de neiging nog een neut te nemen
beter niet doen
Nee... gewoon lekker naar bedquote:Op donderdag 19 september 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
nu krijg ik toch de neiging nog een neut te nemen
beter niet doen
koud is lekkerderquote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag jägermeister gekregen. Ik heb het nooit op. Is het wat? (En, moet het zoals ze in de reclame roepen ijskoud?)
ik vind het lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn verjaardag jägermeister gekregen. Ik heb het nooit op. Is het wat? (En, moet het zoals ze in de reclame roepen ijskoud?)
yep, morgen lekker zwetenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... gewoon lekker naar bed![]()
enzo
wowquote:Op donderdag 19 september 2013 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het lekker
heb het alleen een forse tijd niet op, laatste keer dat ik het dronk werd ik zo dronken dat ik niet meer weet hoe ik teruggekomen ben in mijn (hotel) kamer
Sport ze voor morgen!quote:
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef -Engel- het volgende:
Trusten! Ik ga snel richting mijn bed
Slaap lekker, we iemand om te knuffelen hoop ik?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef -Engel- het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:01 schreef -Engel- het volgende:
Ja mijn knuffels jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:02 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Slaap lekker, we iemand om te knuffelen hoop ik?
tsja was weg met werk, drinken op kosten van de baas is wel vaker fout gegaanquote:
niet sporten, saunaquote:[..]
Sport ze voor morgen!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:04 schreef kloon25 het volgende:
[..]
doe je goed, zelfs die heb ik niet
Knuffels enzo van vroeger allemaal weg gegeven aan een goed doel paar jaar terug, op een of twee na die nog op men oude kamer bij men ouders thuis staan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?
Anders kan je altijd nog zo'n zijslaap kussen halen ...
Ik zet liever wat anders volquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
mehehe ik heb zin om dit topic nog ff vol te zetten
bijna volquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef -Engel- het volgende:
posten jullie er nog ff 6
doe ik de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |