Zo, zo. Dus Inter krijgt waarschijnlijk financiële ruimte om grote aankopen te gaan doen en weer hun topniveau van weleer te halen zoals een tijdje geleden onder Mourinho! Onder Mourinho wonnen ze de landstitel, beker en Champions League in een en hetzelfde jaar.quote:Indonesische investeerder voor Inter
ROME - Een Indonesische investeerder neemt waarschijnlijk 70 procent van de aandelen van Inter over. Bij een ontmoeting in Parijs heeft clubvoorzitter Massimo Moratti in grote lijnen overeenstemming over de transactie bereikt. De verwachting is dat het contract binnen enkele weken wordt getekend.
„Het ziet er goed uit. Waarschijnlijk is het nog een kwestie van tijd voor we er helemaal uit zijn”, zei Moratti, de huidige eigenaar van de Italiaanse voetbalclub. Waarschijnlijk is met de deal een bedrag van 300 miljoen euro gemoeid. Moratti zei wel intensief bij de club betrokken te blijven.
Haha, het werpt inderdaad zijn vruchten af.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef eight het volgende:
Platini's Financial Fair Play werkt echt uitstekend.
Eerst Bale die voor 100M gekocht wordt en nu deze shit.
Ik ben ook wel benieuwd wat deze investeerder van plan is met Inter mocht het over enkele weken zo ver komen dat die 70% van de aandelen in handen krijgt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef iketurnerjr het volgende:
Hoop maar niet dat er verplicht indonesische spelers moeten instromen in het eerste
Vind je? Aan wat voor een bedrag zit jij te denken?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Best goedkoop voor een club die paar jaar terug nog cl won
Is volgens mij na China, India en de VS het land met de meeste inwoners ter wereld, zal er vast wel eentje tussen zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:26 schreef Iwanius het volgende:
Ik wist niet eens dat Indonesië een vermogende inwoner had die zoveel geld op tafel kon leggen...
1 Januari gaat die zooi pas in toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef eight het volgende:
Platini's Financial Fair Play werkt echt uitstekend.
Eerst Bale die voor 100M gekocht wordt en nu deze shit.
Vind ik niet.. De omzet van Inter ligt jaarlijks tussen de 200 en 300 miljoen euro.. Dat zal wel een van de graadmeters zijn..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Jhon van de Beukering heeft ook de Indonesische nationaliteit. Hij zou een aanwinst zijn voor Inter.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef iketurnerjr het volgende:
Hoop maar niet dat er verplicht indonesische spelers moeten instromen in het eerste
Nee, die zooi loopt nu al. Ik weet niet of het al volledig uitgerold is maar dit soort zaken kunnen ze bijna niet aanpakken. De jaaromzet is nl. net zo hoog of hoger als de schuld waardoor het allemaal binnen de regels is.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Januari gaat die zooi pas in toch?
ik ken alleen Heitingaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is volgens mij na China, India en de VS het land met de meeste inwoners ter wereld, zal er vast wel eentje tussen zitten.
is dan ook niet zo groot als Milan of Juventusquote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Investeerder hoeft niet direct te betekenen dat er geld in wordt gepompt. Juist niet. Elke club in de Premier League is in handen van een investeerder en die willen gewoon winst maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat deze investeerder van plan is met Inter mocht het over enkele weken zo ver komen dat die 70% van de aandelen in handen krijgt.
Kerel! Indonesië heeft een BNP van ruim 1000 miljard dollar op jaarbasis. Dan ben je gewoon een middenmoter op het wereldtoneel! Tuurlijk zitten er dan megarijke mensen tussen!quote:Op woensdag 25 september 2013 07:26 schreef Iwanius het volgende:
Ik wist niet eens dat Indonesië een vermogende inwoner had die zoveel geld op tafel kon leggen...
Ja! Daar stond ik nog niet bij stil. Ik kijk misschien te veel naar Golfarabieren die clubs opkopen en daar duizelingwekkende bedragen in steken!quote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Investeerder hoeft niet direct te betekenen dat er geld in wordt gepompt. Juist niet. Elke club in de Premier League is in handen van een investeerder en die willen gewoon winst maken.
Het is een club die het de laatste jaren minder heeft gedaan dan bijvoorbeeld AS Roma, maar als ze hun oude niveau weer kunnen halen, heeft de club toch een zekere elan.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef Aloulou het volgende:
Lijke club, altijd al geweest. AC & Roma zijn de mooiste clubs in Italie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |