SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Misschien maak ik nog een gold team, maar wil nu vooral even die skillers binnen halen en mijn psv/eredivisie zilver teamquote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
Gaan alle silver mannetjes hier gewoon divisies spelen of alleen cup/single matches?
Geen Beerens?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Ferdii het volgende:
dit wordt mijn eerste elftal
http://www.futhead.com/14/squads/402569/
misschien piazon nog inruilen voor duarte oid, ff kijken hoe beide spelers spelen
Koop die IF van me voor 25k!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 32k. Welke speler is nu goed om te investeren of ben ik nu een beetje te laat
Lewandowski?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 32k. Welke speler is nu goed om te investeren of ben ik nu een beetje te laat
dacht het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die IF van me voor 25k!
Ik zou deze allemaal opkopen en pricefixen:quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
of messi pullen en ruilen voor ronaldoquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopen
ik koop nu zeker geen packs, heb nog geen volledig team staan om mee te spelenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopen
Benzema voor 20k oppikken. Bij release is hij minimaal 60k.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ontken allesquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja in de Eredivisie idd niet![]()
..
[..]
Jij bent voor Utrecht dus je kunt beter stil zijn haha
Achter tegen FC Manolevquote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Waz met PSV?![]()
Heb geen voetbal op tv nu
GTA spelen > PSV kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
pff wil ik voetbal opzetten zet ik uit automatisme gta aan
kwam net thuis wou alleen ff kijken wat er bezig was. nu toch maar gta jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GTA spelen > PSV kijken
En ik heb GTA niet eens.
Gta mensen hier?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Kan je in gta buiten de missies om ook winkels overvallen of gebouwen opblazen?
Met hoeveel?quote:
0-1quote:
Niet als Serero meedoet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Echt de lamme tegen de blinde zondag zeg, de tering
hij is wel meteen lekker stilquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Odessa voor in Zagreb..Iwan niet blij
Jij mag niet eens praten met je 8 jaar geen prijsquote:
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!111
0-5 dit weekend jezus
gloryhunter met je real alleen heb je nu wel pechquote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij mag niet eens praten met je 8 jaar geen prijs![]()
Ik verwacht niks van City United. Normaal wel een leuk duel maar City is zo slecht bezig. Volgende week wil ik wel zien maar dan moet ik werkenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
Zondag is City - United en volgende week zaterdag Chelsea - Spurs
Ja tochquote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
gloryhunter met je real alleen heb je nu wel pech
Dat wordt ook een kut wedstrijd en met Mourinho kan die andere wedstrijd ook kut worden, maar wel interessante wedstrijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van City United. Normaal wel een leuk duel maar City is zo slecht bezig. Volgende week wil ik wel zien maar dan moet ik werken
Zo'n rode kaart na een paar minuten helpt ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Valencia is ook weer treurig bezig.
PSV was vorig jaar helemaal niet kut, dat werd ons aangepraat door de media omdat ze de spelers onsympathiek vonden. Meer dan 100 goals.. alleen een kut verdediging.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef ThadCastle het volgende:
Dit PSV is gewoon net zo kut als vorig jaar(om te kijken) dat frivole is er ook wel van af
Door die kutmedia hadden ze ook minder punten dan Ajaxquote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar helemaal niet kut, dat werd ons aangepraat door de media omdat ze de spelers onsympathiek vonden. Meer dan 100 goals.. alleen een kut verdediging.
Ja maar in dit soort wedstrijden was het niet om aan te gluren.. nu ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar helemaal niet kut, dat werd ons aangepraat door de media omdat ze de spelers onsympathiek vonden. Meer dan 100 goals.. alleen een kut verdediging.
Ludogorets is best goede ploegquote:
Nee niet onderschatting, gewoon minder zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ludogorets is best goede ploegOnderschatting is het probleem hier.
Fernandinho is non-rare dus neequote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Stefcke het volgende:
Denken jullie dat Fernandinho ook nog in prijs gaat groeien? En Montolivio? Staan er redelijk goedkoop op.
Toprak was vorig jaar meer dan 15k en die was non-rare.. wel silver.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Fernandinho is non-rare dus nee
Klopt, maar zijn stats zijn wel OP.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Fernandinho is non-rare dus nee
Van Buren scoorde voor Esjbergquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn stats zijn wel OP.
Die neger struikelt over de bal op 7 meter afstand voor open goalquote:
Moet ik weer mijn analyse geven over zijn lengte, heading en strength?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn stats zijn wel OP.
Dat ik eerst dacht dat dat misschien wel eens echt Serero kon zijnquote:
Gomis is zo zwart dat het net is alsof het gezicht er gewoon uit is geknipt en vervangen door zwarte opvullingquote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat ik eerst dacht dat dat misschien wel eens echt Serero kon zijn
42 strength is toch ideaal voor een verdedigende middenvelder johquote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet ik weer mijn analyse geven over zijn lengte, heading en strength?
ik had het eigenlijk over die brommertje.gifquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gomis is zo zwart dat het net is alsof het gezicht er gewoon uit is geknipt en vervangen door zwarte opvulling
Kanker toch opquote:The values displayed on console are indeed the correct Chemistry values. We’re currently working to address the issue on the Web & Mobile Companion app as soon as we can. Please stay tuned for further updates.
ohquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over die brommertje.gif
waar haal je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kanker toch op![]()
![]()
2x nationality is dus geen max chem meer. Definitief.
God. Ver. Domme.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kanker toch op![]()
![]()
2x nationality is dus geen max chem meer. Definitief.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan dan?
Ook niet echt. Je komt maximaal op 8 chemistry uit en dat is exact hetzelfde als 7 chemistry vorig jaar omdat de max nu 10 is..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
God. Ver. Domme.
Paupermongolen.
Met een manager en loyalty kan je alsnog veel fixen, maar toch..
Je komt idd op 8. Met loyalty = 9. Met manager = 10 (mits league en/of nation). Toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Ook niet echt. Je komt maximaal op 8 chemistry uit en dat is exact hetzelfde als 7 chemistry vorig jaar omdat de max nu 10 is..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2594483.page
Beter dan Depay iigquote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Hey maar die Misidjan hè...HEEFT DE NEDERLANDSE TOP LIGGEN SLAPEN?
Wedden dat die vraag zo voorbij komt?
Is nooit erg vol geweest vanavond hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef wonton het volgende:
lol ik schakel in net in bij rtl 7 en ik zie het stadion leeglopen.
Europa League zuigt gewoonquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is nooit erg vol geweest vanavond hoor.
Was al vanaf het begin leegquote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef wonton het volgende:
lol ik schakel in net in bij rtl 7 en ik zie het stadion leeglopen.
11.000 hoor. Volgens infostrada.quote:
Odessa leek me eigenlijk slechter...maar die winnen wel in Zagreb. Dat Zagreb kon er tegen Ajax ook helemaal niets van de vorige keer overigens.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef DutchSL het volgende:
En dit was dan veruit de slechtste tegenstander van de drie
zodra mensen er achter komen dat de chem anders is gaan ze massaal hun teams dumpenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Reemi het volgende:
De prijzenDiakite van Sunderland was laatst nog discard, nu 2,5k.
nee alleen bij de vliegtuigenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef wonton het volgende:
Hebben jullie gold bij de choppermissies in de flight school?
Op teletekst stond eerst 19.000, maar nu staat daar ook 11.000.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
11.000 hoor. Volgens infostrada.
Ik wil alles gold!!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee alleen bij de vliegtuigen
Met zwakke links kom je dit jaar op 6 chem uit. En dan kan je via die boosts nog op 8 komen..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je komt idd op 8. Met loyalty = 9. Met manager = 10 (mits league en/of nation). Toch?
Ja, die krijgen de gegevens van infostradaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op teletekst stond eerst 19.000, maar nu staat daar ook 11.000.
Is teletekst niet allang deaud?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op teletekst stond eerst 19.000, maar nu staat daar ook 11.000.
Ik denk dat het er 10.985 waren. Maar ja he....quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die krijgen de gegevens van infostrada
Nee hoor. Genoeg teletekstsupporters hierquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Is teletekst niet allang deaud?
Dat is wel lelijk..naja bij 1 speler boeit het toch weinig. Het is niet anders. Wel weer zo kansloos triest dit. Dat ze het nu ook pas doorhebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met zwakke links kom je dit jaar op 6 chem uit. En dan kan je via die boosts nog op 8 komen..
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg teletekstsupporters hier
En vooral die hele poespas met loyalty en manager bonussenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel lelijk..naja bij 1 speler boeit het toch weinig. Het is niet anders. Wel weer zo kansloos triest dit. Dat ze het nu ook pas doorhebben
Staan 3e in de competitie met de minst gepasseerde defensie en wonnen in Kiev van Dynamo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Odessa leek me eigenlijk slechter...maar die winnen wel in Zagreb. Dat Zagreb kon er tegen Ajax ook helemaal niets van de vorige keer overigens.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Al had ik deze ook kunnen gebruiken dion
[ afbeelding ]
Zit de dead fish celebration ook al in GTA?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef wieisboos het volgende:
Ik doe dit de hele tijd
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 19 september 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit de dead fish celebration ook al in GTA?
Damnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Nickskuh het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)wansea-city-0-3.html
Wat een goal
neequote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
Je kan toch missies opnieuw doen ?
En krijg je dan opnieuw het geld als je een heist voltooi of niet ?
als je loopquote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Djeetje het volgende:
Je kan toch missies opnieuw doen ?
En krijg je dan opnieuw het geld als je een heist voltooi of niet ?
Zijn vrij normale prijzen voor NL topclubs toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef BDIL het volgende:
Hopelijk verlaagt PSV de kaarten tegen Dinamo nu20 euro betalen voor de slechste plekken
!
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Al had ik deze ook kunnen gebruiken dion
[ afbeelding ]
Tegen Ludogorets was goedkoopste 10 euroquote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vrij normale prijzen voor NL topclubs toch?
Een speler uit FUT kennen telt niet he.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken 1 speler van Maccabi Haifa.. Scheimann.
En die kan er echt geen kut vanquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken 1 speler van Maccabi Haifa.. Scheimann.
Ik ken hem ook vanwege de overtreding op Sulejmani.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een speler uit FUT kennen telt niet he.
Kijk je ook Expeditie Robinson?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een fucking wazige missie net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
AZ gaat gewoon onze eer weer redden gr gr. Alleen die zijn zo slecht in uitwedstrijden altijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef dion_v_k het volgende:
Nederlandse clubs in Europa![]()
Schandalig![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Nickskuh het volgende:
Woow in allebei je kuiten tegelijk kramp krijgen is kut!
Nederlander, speelde bij Den Bosch.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een speler uit FUT kennen telt niet he.
Beter verliezen ze niet, cuz I want ma moniezquote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon onze eer weer redden gr gr. Alleen die zijn zo slecht in uitwedstrijden altijd.
Of bovenbenenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Nickskuh het volgende:
Woow in allebei je kuiten tegelijk kramp krijgen is kut!
Was meer een grapje, omdat hij heel veel low rated spelers kentquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nederlander, speelde bij Den Bosch.
edit. en Excelsior
Deed op m'n tenen staan en schoot er bij allebei meteen in.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Krasnodar is gewoon een hele degelijke ploeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Petrolul, Differdange, Krasnodar en Ludogorets..dat is toch wel heel erg hè..
Ja, maar het is gewoon een pijnlijk rijtje. Dat Krasnodar is ook geen Milan ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Krasnodar is gewoon een hele degelijke ploeg.
En toch hebben ze al meer punten verspeeld dan gepakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Tremoulinas ook al bij Kiev zat. Die zijn echt druk geweest vorige zomer.
SPOILER: Expeditie RobinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Lekker aan de pillen ja toooochquote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je wel eens hele avond zo erbij gelopen?
is geen pretje.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je wel eens hele avond zo erbij gelopen?
is geen pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.au au au
[ Bericht 8% gewijzigd door dion_v_k op 19-09-2013 21:26:16 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ow sorry.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
spoiler spoiler spoiler spoiler
mja gewoon 'live' kijken
Ik zou het wel durven maar heb de coins nietquote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand het gokje aandurft
Ik ga denk ik ook voor de Galaxy 2 tablet. Lijkt me fijn voor in de trein.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Tremoulinas ook al bij Kiev zat. Die zijn echt druk geweest vorige zomer.
Airjapesquote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef DutchSL het volgende:
Die Lanzini is plots konkoduur geworden, blijkbaar omdat hij in een filmpje van een youtuber zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Kan ik ze tenminste nog goed verkopen nu mijn team zonder die nation links verpest is.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
AirjapesAl die silver Argentijnen gaan duur worden
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor de Galaxy 2 tablet. Lijkt me fijn voor in de trein.
Nee 7. Het liefst heb ik wel een groter scherm maar die zijn prijzig.quote:
Denk het niet, voor een Eredivisie team is hij wel aardig maar er zijn betere Brazilianen op zijn plek.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:30 schreef Maver24 het volgende:
Zal Piazon nog verder gaan stijgen. Hij is eigenlijk de missing link die ik nodig heb voor me team
Ja, scheelt best veel. Die tablets uit Azië zijn op FOK ook wel populair..zijn wel wat topics over geloof ik. Maar hierbij wist ik in ieder geval zeker wat voor kwaliteit ik in huis haalde.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:30 schreef wonton het volgende:
[..]
Nee 7. Het liefst heb ik wel een groter scherm maar die zijn prijzig.
Maar als bekend talent is hij wel populair..zijn kaart vorig jaar was ook achterlijk duur.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk het niet, voor een Eredivisie team is hij wel aardig maar er zijn betere Brazilianen op zijn plek.
Welkequote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Stefcke het volgende:
Wat denken jullie; gaat Torres in prijs stijgen?
nee die gaat hard dalen op het ea forum zijn ook al topics over dalende prijzenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Stefcke het volgende:
Momentje..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Stefcke het volgende:
In het begin wel, maar toen kwamen mensen er snel achter dat hij niet zo goed was en toen werd hij goedkoop. Zo goed vind ik zijn stats dit jaar ook niet.. 46 shot powerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar als bekend talent is hij wel populair..zijn kaart vorig jaar was ook achterlijk duur.
lekker veel dealtjes op de ps3 zo te zienquote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al 8 minuten op
Heb geen idee wat hij waard is hoor, maar het zal altijd wel wat meer zijn dan 400cquote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lekker veel dealtjes op de ps3 zo te zien
hoe dat nu al. heeft de full game dus al ?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef Confetti het volgende:
http://en.twitch.tv/pietsmiet
FUT stream
Early releasequote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoe dat nu al. heeft de full game dus al ?
stream hapert als een malle. ben wel benieuwd of EA nog heeft getweaked aan de settingsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Early release
Edit; blijkbaar full game
Dr. Gayquote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
Paar giebelende moffen op de stream..no thanks
Nee, dat is inderdaad ook zo...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon een pijnlijk rijtje. Dat Krasnodar is ook geen Milan ofzo.
De moeilijkste passes gaan goed en de makkelijkste fout lijkt het welquote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Confetti het volgende:
Stream werkt prima hier.
Ik vind het wel erg fast-paced allemaal..
mag toch hopen dat ze het niet hebben aangepast, want zoals fifa14 demo was was het perfectquote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Confetti het volgende:
Stream werkt prima hier.
Ik vind het wel erg fast-paced allemaal..
Best goede finishing voor iemand van 55 overall.. maar waar scoorde hij dan? Nancy zit toch niet in de EL.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik zag Joachim scoren, maar het was de Fransman ipv de Luxemburger denk ik.
http://www.futhead.com/14/players/10017/junior-joachim/
fap stats hoor
kan ook komen door die kut teams natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
Die aannamesWerkelijk 9 van 10 gaan fout
Ja, vooral sommige steekballen zijn echt onwerkelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
De moeilijkste passes gaan goed en de makkelijkste fout lijkt het wel
Op de stream van die mofrikanenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best goede finishing voor iemand van 55 overall.. maar waar scoorde hij dan? Nancy zit toch niet in de EL.
Dat is wel te hopenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan ook komen door die kut teams natuurlijk
Wie?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Zhano het volgende:
Wie Seoul PS3 wil moet nu instappenWord nu rap duurder.
Dat team is natuurlijk een bijeengeraapt zootje, maar de aannames zijn kut en het ziet er inderdaad langzamer uit. Dribbling + passing wordt belangrijker lijkt me als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:03 schreef Maver24 het volgende:
ligt het tempo nou lager dan in fifa13. wat vinden jullie ?
No Ki Ya lijkt me ook goed. Erg technisch en bereikt zijn medespelers altijd wel.quote:
Erg blessurebestendig.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No Ki Ya lijkt me ook goed. Erg technisch en bereikt zijn medespelers altijd wel.
nerdquote:Op donderdag 19 september 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No Ki Ya lijkt me ook goed. Erg technisch en bereikt zijn medespelers altijd wel.
Hyun Dai is ook primaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was wel erg flauw ja.quote:
Een wat?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij was wel erg flauw ja.
Heb je al een socialclub account? :d
quote:
Volgens mij wel. Ozz zou me toevoegenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
socialclub.rockstargames.com
Heb je ge-addquote:Op donderdag 19 september 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ozz zou me toevoegen![]()
dion_v_k
Locadia lijkt me wel goed dit jaarquote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ze allemaal te verhandelen zijn maar wat een zaadploeg
quote:
Die is toch 10k waard?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haal Perez en Huiqui altijd door elkaar omdat ze beide 71-rated shiny CBs zijn van dezelfde club maar ik kocht net Perez voor 700c
Strakkeman dacht dat maar volgens mij is hij er nog niet defenitief uit. Het blijft toch Electronic Artsquote:Op donderdag 19 september 2013 22:27 schreef dion_v_k het volgende:
Zei er eerder iemand dat Ramon al uit pakjes was of had ik dat verkeerd begrepen??
nee die stats zijn niet goed genoeg en hij is veel te kleinquote:Op donderdag 19 september 2013 22:28 schreef Jongentje. het volgende:
Zou Anita veel stijgen? Toch een 74 rated middenvelder uit de BPL
Maar wel med/high workrates en 80 interceptions, niet geheel onbelangrijk voor een CVMquote:Op donderdag 19 september 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
nee die stats zijn niet goed genoeg en hij is veel te klein
*danquote:
* danquote:
5%quote:Op donderdag 19 september 2013 22:31 schreef Stefcke het volgende:
Hoeveel tax zit er nu eigenlijk op?
op golds 10%, op silvers 7,5% en op bronzes geenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:31 schreef Stefcke het volgende:
Hoeveel tax zit er nu eigenlijk op?
En 8,7% op consumables (exclusief inflatie correctie en vakantiedagen)quote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
op golds 10%, op silvers 7,5% en op bronzes geen
En op een IF 20% natuurlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gehoord dat, ondanks de nieuwe Tax-regels, de koopkracht van spelers met een gold team maar met 0,5% daalt. Bij Bronze-team bezitters stijgt deze zelfs met 1,2%.quote:
Mede dankzij het Kwartje van Hodson.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb wel gehoord dat, ondanks de nieuwe Tax-regels, de koopkracht van spelers met een gold team maar met 0,5% daalt. Bij Bronze-team bezitters stijgt deze zelfs met 1,2%.
EA
Gaat niet lekker met je betquote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mede dankzij het Kwartje van Hodson.
Juist welquote:
Ik las kwakjequote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch wel importbelasting heffen op kaarten van een ander continent. Dus je moet goed kijken of jouw kaartje wel uit Europa komt, anders betaal je zo 2% meer...quote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest bij deze echt keihard lachen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
En als je een veiling wint moet je 'STIFT!' roepen en je elleboog op tafel plaatsen.
Dat is bullshit natuurlijk. Ga nou geen onzin verkondigen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar ze gingen toch wel importbelasting heffen op kaarten van een ander continent. Dus je moet goed kijken of jouw kaartje wel uit Europa komt, anders betaal je zo 2% meer...
Wel een beest als single striker jaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Jongentje. het volgende:
Mulenga zn stats zijn eigenlijk ziek goed voor een eredivisie silver ST.
AZ moest toch verliezenquote:
Ik heb het laatst ergens gezien, ik ga even een plaatje zoeken.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk. Ga nou geen onzin verkondigen.
jack in the boxquote:Op donderdag 19 september 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
En als je een veiling wint moet je 'STIFT!' roepen en je elleboog op tafel plaatsen.
Nee?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter verliezen ze niet, cuz I want ma moniez
Doe maar hetzelfde als in Griekenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |