SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Smile like you mean it
www.wefut.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Misschien maak ik nog een gold team, maar wil nu vooral even die skillers binnen halen en mijn psv/eredivisie zilver teamquote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
Gaan alle silver mannetjes hier gewoon divisies spelen of alleen cup/single matches?
Geen Beerens?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Ferdii het volgende:
dit wordt mijn eerste elftal
http://www.futhead.com/14/squads/402569/
misschien piazon nog inruilen voor duarte oid, ff kijken hoe beide spelers spelen
Koop die IF van me voor 25k!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 32k. Welke speler is nu goed om te investeren of ben ik nu een beetje te laat
Lewandowski?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu 32k. Welke speler is nu goed om te investeren of ben ik nu een beetje te laat
dacht het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koop die IF van me voor 25k!
Ik zou deze allemaal opkopen en pricefixen:quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
of messi pullen en ruilen voor ronaldoquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopen
ik koop nu zeker geen packs, heb nog geen volledig team staan om mee te spelenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Packs kopen en ronaldo vervolgens een weekje in je club houden, dan verkopen
Benzema voor 20k oppikken. Bij release is hij minimaal 60k.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ontken allesquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja in de Eredivisie idd niet![]()
..
[..]
Jij bent voor Utrecht dus je kunt beter stil zijn haha
Achter tegen FC Manolevquote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
Waz met PSV?![]()
Heb geen voetbal op tv nu
GTA spelen > PSV kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
pff wil ik voetbal opzetten zet ik uit automatisme gta aan
kwam net thuis wou alleen ff kijken wat er bezig was. nu toch maar gta jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
GTA spelen > PSV kijken
En ik heb GTA niet eens.
Gta mensen hier?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Kan je in gta buiten de missies om ook winkels overvallen of gebouwen opblazen?
Met hoeveel?quote:
0-1quote:
Niet als Serero meedoet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Echt de lamme tegen de blinde zondag zeg, de tering
hij is wel meteen lekker stilquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Odessa voor in Zagreb..Iwan niet blij
Jij mag niet eens praten met je 8 jaar geen prijsquote:
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!111
0-5 dit weekend jezus
gloryhunter met je real alleen heb je nu wel pechquote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij mag niet eens praten met je 8 jaar geen prijs![]()
Ik verwacht niks van City United. Normaal wel een leuk duel maar City is zo slecht bezig. Volgende week wil ik wel zien maar dan moet ik werkenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
Zondag is City - United en volgende week zaterdag Chelsea - Spurs
Ja tochquote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
gloryhunter met je real alleen heb je nu wel pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |