Probeer een frictie-reducerende substantiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Fappen voor elke game... heb ik ook een weekje gedaan. Ik werd geen diamond maar had wel blaren op zowel mn handen als mn lul zitten. Wat deed ik verkeerd?
Zeep?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Probeer een frictie-reducerende substantie
Daar krijg je weer droge huid vanquote:
Had je iets anders verwacht in bronze dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik wordt volgens mij gematched met alle gekkenhuizen in nederland, niet normaal wat een kankerdebielen
Nee,maar niet zo erg. Mensen slapen volgens mij gewoon letterlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht in bronze dan?
Haha daar zit ik ook. Ik heet Vicarious daar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Daar krijg je weer droge huid van![]()
Godver ik keek net even op tweakers wat een triest lol topic hebben ze daar zeg, alsof BG er mod is
Ik had je al gespot door je avatarquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha daar zit ik ook. Ik heet Vicarious daar.
Ik werd toevallig gister nog gemodquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had je al gespot door je avatar![]()
Maar tweakers forum is echt pure aids met die belachelijke moderatie, regels en overdreven aardige gedoe, ook de laatste keer dat ik daar was.
Hier kan je tenminste elkaar plagen en grapjes maken
Tot aan silver IV speelt iedereen echt retarded. Ik heb 2 accounts van vrienden van bronze naar silver gespeeld, wat ik toen tegenkwam zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nee,maar niet zo erg. Mensen slapen volgens mij gewoon letterlijk
Ik had het gelezen idd, had wel verwacht dat er zoiets zou staan. Belachelijke regelsquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik werd toevallig gister nog gemodIk had iets gepost als
"WE ZIJN TOCH WEL MET ZN ALLEN C9 VS FNATIC AAN HET KIJKEN HE?! HYPEHYPEHYPEHYPE" . Gevalletje overmodding. Net als dat gedoe met spoilers ineens. Op heel tweakers mag je alles posten zolang het maar is uitgezonden, maar nu ineens moeten we moeilijk gaan doen. Beetje als naar een afterparty van de superbowl gaan en tegen iedereen zeggen dat ze niet over de wedstrijd mogen praten omdat jij het nog niet gezien hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Tot aan silver IV speelt iedereen echt retarded. Ik heb 2 accounts van vrienden van bronze naar silver gespeeld, wat ik toen tegenkwam zeg![]()
Gewoon assassin's spammen en zsm daar wegwezen
Halve bronze is ook zo toxic als de tyfus, iedereen raged en flamed, over dingen die ze meestal nog fout hebben ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef EpicKnife het volgende:
Eventjes op een silver 4 acc gespeeld die gematched word met bronze 4's. Nog nooit ZO'N slechte community meegemaakt. Team stond 0/39 of zoiets. en ik stond 8/4 als tryndamere. Push door tot inhibitor, en heb de game bijna solo gecarried. Teammates: Report tryndamere for not helping in teamfights but farming.
Jezus ik geef het op, er zit duidelijk verschil tussen bronze/laag silver, en silver 1/gold.
Achterlijke kut mongolen wat het zijn. bah, namen als "kontkorstkever98" zegt het gewoon al.
Ik heb meedelijden voor de fatsoenlijke bronze spelers.
Alle kut bronzeplayers mogen gewoon een permban. Of als je teveel gereport bent, dat je nooit meer uit bronze kan komen.
Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer het idee dat matchmaking soms niet meer klopt in games met premades. Krijg ook soms hele rare teams, dat het bijna niet meer aan extreme MMR's kan liggenquote:
Lee sin stond 0/2/0. REPORT MIDLANE FOR FEEDING (0/1).quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Halve bronze is ook zo toxic als de tyfus, iedereen raged en flamed, over dingen die ze meestal nog fout hebben ook
Hele jonge kinderen zullen ook wel snel in bronze terecht komen wss jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat bronze vol met kutkinderen zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |