Euh.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet eens dat ik besta, maar hij is bezet. En daar houdt het op voor mij.
Wij hebben daar geen controle over. (Althans, ik niet)quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh..
Waarom crush je op iemand die bezet is?. (Bedoel, ik weet niet hoe vrouwen werken, maar ik als man zou het niet moeilijker voor mezelf maken.
.)
Huh? Jij kan zelf bepalen op wie je crusht?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh..
Waarom crush je op iemand die bezet is?. (Bedoel, ik weet niet hoe vrouwen werken, maar ik als man zou het niet moeilijker voor mezelf maken.
.)
Alles kan kapot- instelling?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef Levolution het volgende:
Wat boeit het als iemand bezet is? Als hij/zij overstapt naar jou, dan gaf die andere persoon dus geen voldoening en doe je de liefde van je leven juist een plezier.
Tell 'm sister.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alles kan kapot- instelling?
no way, zou ook niet leuk zijn als dit jou overkomt,hm?
Oh, ik heb er totaal geen invloed op. Ik heb alleen invloed op mijn eigen handelingen - en dat is negeren en geen stappen ondernemen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef zarGon het volgende:
Nja, ik wil niet doen aan grootspraak, maar als ik al weet dat iemand bezet is (en dus off-limits is), activeer ik mijn 'dit is nutteloos, dus doe het niet'-modus. Zoek ik wel naar de negatieve dingen aan die persoon. Of zo..
Ik denk dus dat je daar tot een bepaald hoogte wel invloed op hebt (als je het van tevoren maar weet).
BAHAHAHAHAHHA. Deze Turken.quote:
Zie PI.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alles kan kapot- instelling?
no way, zou ook niet leuk zijn als dit jou overkomt,hm?
lolwatquote:
Harem lockquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ottoman Empire harem lock - Much like a puzzle, the lock must be precisely manipulated to open, even with the key
cool dit.
Schijnt een soort van de VS overgewaaide trend te zijn, hier heb je een ander:quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
lolwat
Wie zijn deze mensen? (Ayşe en Burhan dus.) Ik zie Atalay Demirci (rond minuut drie)...
Idd, of zo een idiote Amerikaanse realitysoap achtig iets waarbij een sponsor er achter zit ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:13 schreef Levolution het volgende:
Zullen wel van die rijke, 'moderne' Turken zijn met zo'n miljoenenbedrijf ofzo.
quote:Brujah231 1 jaar geleden
American lifestyle yaşamaya çalışan gençlik .d
quote:Doğan Kutbay 5 maanden geleden
Aynen. Aşırı yalak buldum. İzmir muhtemelen.
Yani? Deze werden niet gebruikt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, of zo een idiote Amerikaanse realitysoap achtig iets waarbij een sponsor er achter zit ofzo
hmm?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yani? Deze werden niet gebruikt?
Dat plaatje wat ik net liet zien, zulke sloten werden niet gebruikt toentertijd?quote:
Ook typisch van die dikke oude mannen met veel te jonge en slanke chicks, hoezo golddiggers?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, of zo een idiote Amerikaanse realitysoap achtig iets waarbij een sponsor er achter zit ofzo
Ik snap je vraag nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat plaatje wat ik net liet zien, zulke sloten werden niet gebruikt toentertijd?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik snap je vraag nog steeds niet
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sorry, laatmaar, dacht dat het over dat slot ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |