KLB / Netflix US aanbod op PS3 doet het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef JustinK het volgende:
Ik zou er nog een klacht van maken in klb
Ja, dat bedoel ik. Ik heb dat geinstalleerd. Sorry mensen ik bedoel dus tunlr niet mediahint, mediahint kan alleen op chrome.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Probeer het eens via tunlr dns-en
http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/
Geinstalleerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:00 schreef netflixkaput het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb dat geinstalleerd. Sorry mensen ik bedoel dus tunlr niet mediahint, mediahint kan alleen op chrome.
Ja dat bedoel ik via tunlr.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geinstalleerd?
Je hoeft alleen het DNS IP aan te passen. Als dat het niet doet dan weet ik het ook niet sry mang grgr
Hmnouja. Ik zal vanavond even de pilot van 24 (want die staat in de US library) kijken en jou mededelen ofdat ie bij mij ook crashed. Misschien.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:13 schreef netflixkaput het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik via tunlr.
Kan het wel, doe het nietquote:Op donderdag 19 september 2013 18:25 schreef netflixkaput het volgende:
pls help erg dringend pls serieuse help aub
omg pls help je krijgt dan compilemntquote:Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan het wel, doe het niet
Rot liever gewoon op.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:27 schreef netflixkaput het volgende:
[..]
omg pls help je krijgt dan compilemnt
Tjoo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |