Hahaha!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:23 schreef remlof het volgende:
Hier muts: How to setup Dynamic Wallpapers on iOS 7
Het is even leuk die bellen, maar volgens mij vreet het wel accu. Dus ik denk dat ik het er ook weer snel afgooi.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik dacht echt dat jij bellen aan het blazen was ...
Even checken. Maar eigenlijk ben ik wel happy met mijn Banksy-wallpaper op mijn iPhone 4s en mijn FCK, all I need is U, wallpaper op mijn iPad.
Ja dat is hier op fok ook als je berichtje hebt gepost dan krijg je een soort sprong !quote:Op donderdag 19 september 2013 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Loopt redelijk soepel op een iPad 3, niet echt te klagen ofzo.
Alleen een rare schermsprong als ik met een gesture een app sluit.
Ik mistte jouw al qua gesprek over iPad en iPhonequote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel of ik wel moet updaten met mijn iPad 2.
Nee vind ik niksquote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
En het Berichtencentrum over hele breedte
Die verschilt volgens mij technisch niet zoveel met een iPhone 4, behalve het retina scherm.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee doorquote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ipad 2 is iets sneller door de resolutiequote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee door
Op mijn iPad 3 draait het prima.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee door
Oh, wist ik nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef n8n het volgende:
[..]
ipad 2 is iets sneller door de resolutie
Als ik safari open merk ik een duidelijke stotter. Het is niet compleet soepel, maar niks groots waar ik me aan stoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Op m'n iPad 3 draait het prima.
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik safari open merk ik een duidelijke stotter. Het is niet compleet soepel, maar niks groots waar ik me aan stoor
Je kan de desktopversie niet opvragen, toch? Daarom gebruik ik chrome. Dan werkt de auto-refresh ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.
Ja idd, geen problemen. Wel mobile FOK! trouwens.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.
Ik zit nu op mobile op Fok! Op iPad ook geen last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ja idd, geen problemen. Wel mobile FOK! trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |