Jaaa inderdaad, oneerlijk verdeeldquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Vida. het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk sowieso dat opvallend mooie mensen gewoon ''meer'' kunnen hebben. ongeacht wat ze aantrekken(kleding) of aan tatoeages hebben, is het bij hen altijd wel mooi.
Liever een verbod op mensen die dit willen verbiedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Arolsen het volgende:
Echt afschuwelijk.
Zonde dat veel mooie meiden hier hun uiterlijk compleet mee verwoesten.
Wat mij betreft voeren ze een verbod in op dit soort zelfmutilatie.
Zodat ze kunnen blijven voldoen aan jouw persoonlijke schoonheidsideaal, en je lekker kan blijven fappen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Arolsen het volgende:
Echt afschuwelijk.
Zonde dat veel mooie meiden hier hun uiterlijk compleet mee verwoesten.
Wat mij betreft voeren ze een verbod in op dit soort zelfmutilatie.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen blijven voldoen aan jouw persoonlijke schoonheidsideaal, en je lekker kan blijven fappen?
Jawel. Ik zie steeds meer mensen en het wordt ook steeds meer geaccepteerd. Net zoals tattoo'squote:Op vrijdag 27 september 2013 13:25 schreef BRooster het volgende:
Absolute afknapper, aangezien ik het er totaal niet uit vind zien.
Heb gelukkig ook niet het idee dat het populairder wordt.
Zal wel zijn dat ik er niet op let of het in mijn directe omgeving niet voorkomt dan. Toename van acceptatie zie ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel. Ik zie steeds meer mensen en het wordt ook steeds meer geaccepteerd. Net zoals tattoo's
Wordt wel weer mooi gefixt moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tot een bepaalde maat wil het dichtgroeien. Anders moet er geopereerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |