Tuurlijk, maar kan me het niet garanderen dat het te veel kost. En naar een garage gaan = betalen. Dus ik moet ik beetje weten wat het kan zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef 1299 het volgende:
Als je een dermate gebrek aan kennis hebt, kun je beter gewoon langs een garage gaan.
Enig idee wat kosten daarvan zijn?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef Darkomen het volgende:
Waarschijnlijk kleppendeksel pakking, veel voorkomend probleem.
Aangezien je niks van auto's weet, gewoon bij de garage langs gaan.
Een 206 met stuurbekrachtiging?quote:
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 18:48 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een 206 met stuurbekrachtiging?
Oja, tuurlijk... My bad.quote:
Laten we eens beginnen bij het begin:quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef boeleke het volgende:
Ik heb nog niet zo heel lang geleden een 2de handswagen.
Nu is het probleem dat er nogal ferm wat olie lekt.
* Iemand een idee wat het kan zijn en wat het mogelijk zou kosten?
* Moet die olie terug aangevuld worden?
Groetjes,
Beetje niets-wetend van auto's.
Algemeen kwaaltje hoor..quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef DDriver het volgende:
Schijnt wel een 206 kwaaltje te zijn..
Hey 2cv,quote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen bij het begin:
- Wat voor motor heeft die 206 ? Zie ook: PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
- Waarom denk je dat het ding olie lekt ? Ligt er een plas olie onder ? Is het oliepeil lager als je net gereden hebt en olie peilt ?
- Wat voor olie lekt er volgens jou ?
- Heb je de auto bij een particulier of bij een bedrijf gekocht ?
Van het bouwjaar 2000. 700 euro ... voor mijn eerste auto die ik pas 3-4 maanden heb. Zucht, dat is balen... dat zie ik niet echt zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef DDriver het volgende:
Is het een oud 206'je? Bij ons lekte er ook olie, bleek dat de koppakking en nog iets kapot waren, oftewel ¤700,- aan kosten. Snel autootje ingeruild voor een nieuwe!
Schijnt wel een 206 kwaaltje te zijn..
Ik zal als ik eens tijd heb proberen een foto te nemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef blup het volgende:
Is het hele blok ranzig of alleen onder nat?
Is goed , ga ik dan zeker eens doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:31 schreef 2cv het volgende:
Peil je olie ook eens. Een paar drupjes lekken is niet zo erg. Doet mijn auto ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |