SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dat nieuwe venster na een swipe omhoog vanaf je homebutton is wel fucking nice. Dat was altijd de reden dat ik er een jailbreak op zette.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef Baje het volgende:
[..]
hij is echt heel lelijk... ios6 was 10x zo fijn.
Dat was ook mijn reden, maar iOs 6 is wel veel mooier.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat nieuwe venster na een swipe omhoog vanaf je homebutton is wel fucking nice. Dat was altijd de reden dat ik er een jailbreak op zette.
Hij is alweer klaar, in totaal 10 minuten werk.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reden, maar iOs 6 is wel veel mooier.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]jammer dat hij zo verkracht is
zit jij op de ps3? op de xbox zag ik em niet voorbij komenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]jammer dat hij zo verkracht is
Noooooooooooooooo. stop.quote:
hmm. te laat.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is alweer klaar, in totaal 10 minuten werk.Ziet er zo op het eerste gezicht best verfrissend uit.
Ja die chem kloptquote:Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/32965/ Als die chem klopt is dit een aardige Noors-Jamaicaans-Ierse hybrid met CDMs met hele goede shooting voor bronzes
Waarom?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noooooooooooooooo. stop.
[..]
hmm. te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |