Geen teenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:41 schreef BaajGuardian het volgende:
lol dit soort fotos maakte ik in het begin ook maar toen kon je nog niet uploaden
[ afbeelding ]
Dat ga ik doen!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:53 schreef wonton het volgende:
Zijn er mensen hier die hem op een USB hebben geïnstalleerd?
Ik krijg geen antwoord.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:27 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens even twee vraagjes:
- Als je een huis koopt, kan dat dan alleen als je op een eigen server speelt met bijvoorbeeld 3 vrienden of ook met wildvreemde online?
- Wanneer kwam het uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, heb hem op 110 ingekocht, stuk of 2000 aandelen, dus hopen dat hij nu naar de 130 gaatquote:Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef Poffert het volgende:
Oke ik heb belegd bij die BankOfLiberty ofzo en wat kan je nou bijvoorbeeld doen om om dat zaakje omhoog te krijgen?
Da's dus alleen bij die Los Santos Customs. Bij de rest moet je gewoon betalen. Had het zelf pas te laat door, ongeveer $50.000 te laatquote:Op donderdag 19 september 2013 18:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Koop de Los Santos Customs, hierdoor zijn al je tuning praktijken gratis.
Bedankt Yuri voor de oorspronkelijke info.
Het is voor de offline modus, maar die stock market wordt bepaald via andere gamers via de social club. Heb jij aandelen in Ammu-Nation en Pietje en z'n 1900 vrienden kopen wapens in hun SP-game, gaan de waardes van de aandelen op BAWSAQ omhoogquote:Op donderdag 19 september 2013 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat las ik ook ja, maar dat is dus niet zo. Ze zijn denk ik bezig om het te fiksen aangezien de gegevens niet overeen kwamen. Ik heb gisteren op Bawsaq aandelen gekocht en een pakweg twintig minuten later had ik al 74k winst. Dus het is wel degelijk (ook) voor GTA V.
hoe groot zijn ze?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef delano.888 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe HR maps in de op? En heeft iemand een server waar ze op kunnen staan mocht deze falen?
zou dit ook wel graag willen wetenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moet je om een missie gold te halen alles in 1x halen, of telt dat door? Dat als ik de 1e keer 2 objectives haal, en in de replay de andere 2, dat hij dan op 4 staat = gold.
Snap ik, maar Ties bedoelde dat Bawsaq aandelen reageren op GTA Online (die 1 oktober uitkomt) activiteiten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef SevD het volgende:
[..]
Het is voor de offline modus, maar die stock market wordt bepaald via andere gamers via de social club. Heb jij aandelen in Ammu-Nation en Pietje en z'n 1900 vrienden kopen wapens in hun SP-game, gaan de waardes van de aandelen op BAWSAQ omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |