Zelfkennisquote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom moet ik altijd denken dat ik niks kan
Ik dacht dat een modje de 'Fuck!' had weggehaald en vroeg me al af waaromquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flut? Dat is dezelfde categorie als chips en curryZeg dan niks
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ditditdit!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Broodsch. Of chipsquote:Op donderdag 19 september 2013 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? manlief komt niet thuis en ik heb geen zin om te koken. Of om 3 tientjes uit te geven aan chinees
algehele narcose?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, de conclusie van het ziekenhuisbezoek:
Curretage doe ik nog even niet, je moet onder algehele narcose en er zitten ook wat risico's aan (baarmoederperforatie bijvoorbeeld) waar ik niet heel blij van word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
Dingen in je foef steken is altijd plezantquote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
hij is ook gewoon baasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en met een gele jas rondlopen is echt baas, iedereen zegt ineens hoi tegen je
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
algehele narcose?Moet dat met abortus ook dan of is dat niet hetzelfde idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |