dus die collega laat jou stikken en jij blijft wel ?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Hier zit ik dan op kantoor, ben ziek (koorts, 2x op wc maaginhoud eruit gejankt) en ik moet nog veel doen, wordt een lange dag. Het is niet moreel verantwoord om nu weg te gaan aangezien er al een collega ziek naar huis is gegaan
Naar huis gegaan om GTA V te spelenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Hier zit ik dan op kantoor, ben ziek (koorts, 2x op wc maaginhoud eruit gejankt) en ik moet nog veel doen, wordt een lange dag. Het is niet moreel verantwoord om nu weg te gaan aangezien er al een collega ziek naar huis is gegaan
Ik kan zo weg gaan als ik wil, maar er moeten dingen af zijn vandaagquote:Op donderdag 19 september 2013 15:34 schreef BlueNumber het volgende:
Niet de noten hebben om je ziek te melden, maar wel klagen
tjaa, ik zei ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:34 schreef basvandalen het volgende:
[..]
dus die collega laat jou stikken en jij blijft wel ?
ziek is ziek
ik game niet. (amper) ik wacht wel tot gta5 voor pc uitkomt, console verkochtquote:
hoeft niet, ik kan zo weglopen, maar er is teveel wat gedaan moet wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef chroestjov het volgende:
Ziek is ziek, loonslaaf.
Kom in opstand dan, of ben je daar te laf voor.
Thanks, dit laat mij al wat beter voelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:42 schreef jogy het volgende:
Verantwoordelijkheidsgevoel en uithoudingsvermorgen. Mooi.
quote:
Dat besef ik uiteraard, drukte op de verkeerde knop verdommequote:
kick hem omhoog danquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Karig_Hutje het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/101570/1/25
O, kut is van 12 jaar geleden. Sorry verkeerde knop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |