abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2015 @ 23:08:51 #226
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_152140108
Ik ga vrijdag een paar dagen naar Zweden, wat kost een fles Bacardi/vodka in de systembolaget tov de prijs in Duitsland? En wat drinkt de Zweedse jeugd het liefst?

Beetje geld verdienen :P
pi_152140768
Aan wie ga je dat aanbieden? En hoe?
  woensdag 29 april 2015 @ 23:49:03 #228
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_152141228
quote:
0s.gif
Op woensdag 29 april 2015 23:31 schreef r8v2 het volgende:
Aan wie ga je dat aanbieden? En hoe?
Vrienden/huisgenoten van m'n broertje (hij studeert daar).
pi_152141346
Dan is bier en goedkope Lidl vodka (Duitsland!) als voldoende :P.
pi_152142813
700 ml Bacardi kost in Zweden 250 kroon.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152177404
www.systembolaget.se

@Jagär, gefeliciteerd! Hoever ben je? Ik ben ook zwanger en zit te wachten tot de kleine komt as we speak :D Blijf echter wel in Zweden (2 Nederlanders he), valt me alleen wel tegen hoeveel föräldrarpengar je krijgt, je betaalt er zoveel belasting over ;( Maar we mogen niet klagen!

@Knut, ben je er al uit of je weer terug komt? Ben ook een beetje bang dat we niet aarden als we weer terug gaan, daarentegen doen we dat nu ookal niet echt. Heel lastig vind ik het!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:57:43 #232
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_152179698
quote:
0s.gif
Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Heaven7 het volgende:
www.systembolaget.se

@Jagär, gefeliciteerd! Hoever ben je? Ik ben ook zwanger en zit te wachten tot de kleine komt as we speak :D Blijf echter wel in Zweden (2 Nederlanders he), valt me alleen wel tegen hoeveel föräldrarpengar je krijgt, je betaalt er zoveel belasting over ;( Maar we mogen niet klagen!

@Knut, ben je er al uit of je weer terug komt? Ben ook een beetje bang dat we niet aarden als we weer terug gaan, daarentegen doen we dat nu ookal niet echt. Heel lastig vind ik het!
ik ben nu 21 weken. Spannend, hoe lang moet je nog? Hoe lang ga je föräldrarledighet nemen?

ik vind het eigenlijk meevallen, de hoeveelheid fp. Maar, mijn werkgever betaalt ook nog eens 10% extra, en ik heb net een salaris-verhoging gekregen. Plus, ik zal zeker in het begin 7 dagen per week fp uitnemen, ipv 5 of minder. Dat zal financieel voor ons simpelweg nodig zijn...
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:54:33 #233
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152187287
Met FP kwamen we wel goed uit, wel vaak meer dan 5 dagen laten uitbetalen, anders was het inderdaad een stuk lastiger om uit te komen. En ruim 1000 kroon barnbidrag per maand/kind is ook niet verkeerd. Ik kreeg ook een bonus van mijn werkgever toen ik voor het eerst FP opnam. Al met al prima te doen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:02:55 #234
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152187507
quote:
0s.gif
Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Heaven7 het volgende:

We zijn er wel heel serieus mee bezig. Ik heb nog geen werk, maar er zijn wel mogelijkheden, al is er nog niks concreets. Het is wel een lastige beslissing en we zijn er nog niet helemaal uit, maar het neigt wel meer naar terugkeren nu. We zijn alleen niet meer in de mogelijkheid om op de bonnefooi een poging te doen. Werk en huisvesting moet wel geregeld zijn.
pi_152259333
Gaaf jagär! Ik moet nog 5 dagen officieel :P Zit sinds week 37 thuis. Saai is het wel aangezien iedereen gewoon fulltime doorwerkt :( Ik ben een klein jaartje thuis denk ik maar we zien wel hoe het loopt. Fijn dat je wat extra's krijgt! Ik lever een hoop in, we redden het wel maar het is toch jammer.

Lastige beslissing Knut, aan de andere kant, als het trekt en je hebt de mogelijkheid, doen, anders krijg je wellicht spijt en dat is ook weer jammer. Wij zitten nu de andere kant op te denken, na de verlofperiode willen we eigenlijk weer naar NL, alleen weten we niet zo goed hoe we dat het beste kunnen aanpakken, mag ik je daarover via PM lastig vallen?
  maandag 4 mei 2015 @ 20:38:58 #236
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152275505
quote:
0s.gif
Op maandag 4 mei 2015 12:34 schreef Heaven7 het volgende:
Gaaf jagär! Ik moet nog 5 dagen officieel :P Zit sinds week 37 thuis. Saai is het wel aangezien iedereen gewoon fulltime doorwerkt :( Ik ben een klein jaartje thuis denk ik maar we zien wel hoe het loopt. Fijn dat je wat extra's krijgt! Ik lever een hoop in, we redden het wel maar het is toch jammer.

Lastige beslissing Knut, aan de andere kant, als het trekt en je hebt de mogelijkheid, doen, anders krijg je wellicht spijt en dat is ook weer jammer. Wij zitten nu de andere kant op te denken, na de verlofperiode willen we eigenlijk weer naar NL, alleen weten we niet zo goed hoe we dat het beste kunnen aanpakken, mag ik je daarover via PM lastig vallen?

Ja tuurlijk, pm me maar. Ben nu op vakantie, dus antwoord kan misschien heel even duren.
pi_152291558
Komende December tussen Kerst en Oud&Nieuw naar het Icehotel in lapland *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Manager PR/Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 11:22:20 #238
269689 crew  Viv
pi_152291701
quote:
6s.gif
Op dinsdag 5 mei 2015 11:16 schreef Joene het volgende:
Komende December tussen Kerst en Oud&Nieuw naar het Icehotel in lapland *O*
Blijf je daar wonen dan? Anders beter in TRV dan in KAA posten. ):O
Icehotel is tof (niet geslapen daar, wel alle kamers gezien van het seizoen 2012-2013). O+
pi_152291729
quote:
0s.gif
Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Blijf je daar wonen dan? Anders beter in TRV dan in KAA posten. ):O
Icehotel is tof (niet geslapen daar, wel alle kamers gezien van het seizoen 2012-2013). O+
Mn papa woonde in zweden, dus vanaf 2009 tot nu elke zomer of winter nog in zweden geweest *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_152292513
Vakantie dus, verkeerde topic :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:36:22 #241
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_152293559
Verhuizen Zweedse stijl:

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:19:13 #242
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_152425675
Hier zit het verhuizen er een beetje op, het gesjouw is gelukkig voorbij. Nu dus een beetje de omgeving verkennen, ik geloof dat ik mij hier best wel ga vermaken samen met mijn blafbeessie :)

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Volg mijn Zweedse avonturen op www.zwederlander.nl
pi_152432742
De eerste zomerse dag hebben we ook weer gehad in Åkersberga. Het was lekker bijkomen op het balkon na het nodige onderhoud aan de tuin. *O*

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Paar weken geleden ook onverwacht bezoek gehad >:O

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 14% gewijzigd door mogsy op 09-05-2015 16:41:33 ]
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:14:41 #244
347415 r8v2
Relbie.
pi_152438722
Ik moest vandaag op de E4 ook even gas lossen omdat er een hertje naast de weg aan het grazen was. Dat wil je niet met 100km/u op je bumper hebben..
  Manager PR/Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 23:59:28 #245
269689 crew  Viv
pi_152446967
quote:
0s.gif
Op zaterdag 9 mei 2015 10:19 schreef joekeloekes het volgende:
Hier zit het verhuizen er een beetje op, het gesjouw is gelukkig voorbij. Nu dus een beetje de omgeving verkennen, ik geloof dat ik mij hier best wel ga vermaken samen met mijn blafbeessie :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Die rust en ruimte komt wel goed zie ik. ^O^
  maandag 11 mei 2015 @ 22:01:19 #246
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_152506135
Ik geniet elke dag van de natuur hier. Elke dag zie ik ook wild, het stikt er echt van hier in Jämtland. Vrijwel elke dag zie ik rendieren, elanden, vossen, kraanvogels, herten auerhoenen en een ruime collectie prachtige vogels. En heel soms heeft de natuur een raadsel voor mij in petto...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik weet dat er in de meren en rivieren hier wel wat rivierkreeftjes leven. Ik heb ruim 20 jaar gedoken en ben toch van mening dat dit een schaar is van een krab. Op zich niks bijzonders, in Nederland woonde ik aan de kust en daar zag je deze dingen ook vaak genoeg liggen. Ik woon hier echter 2,5 uur rijden van de dichtstbijzijnde zoute plas. Rara politiepet.....
pi_152646207
quote:
0s.gif
Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef joekeloekes het volgende:
Ik geniet elke dag van de natuur hier. Elke dag zie ik ook wild, het stikt er echt van hier in Jämtland. Vrijwel elke dag zie ik rendieren, elanden, vossen, kraanvogels, herten auerhoenen en een ruime collectie prachtige vogels.
Nice :), wij hebben een vakantie huisje in värmland met de familie en ook hier zou er aardig wat wild moeten zijn, helaas vind mijn vrouw het nodig om vooral te zingen als we aan de wandel zijn, dus meer dan elandenkeutels zien we niet :+ .

Nog wat plaatjes van de laatste wandel nabij Sunne.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alleen vlinders geven geen fuck als mijn vrouw gaat zingen :Y)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 0% gewijzigd door mogsy op 16-05-2015 11:50:48 ]
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:04:49 #248
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_152655519
Als die wandel van dit jaar was dan is de zomer daar al iets verder dan hier, het is groener. Alle knoppen staan hier wel op openbarsten, dus ik verwacht de komende week wel een grote verandering.
pi_152702837
quote:
0s.gif
Op zaterdag 16 mei 2015 18:04 schreef joekeloekes het volgende:
Als die wandel van dit jaar was dan is de zomer daar al iets verder dan hier, het is groener. Alle knoppen staan hier wel op openbarsten, dus ik verwacht de komende week wel een grote verandering.
Deze wandel is van afgelopen vrijdag. Er lag nog wel wat sneeuw op de heuvel bij Ski Sunne, maar de lente begint aardig zijn intrede te doen :).
  donderdag 21 mei 2015 @ 23:00:19 #250
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_152841104
Het is hier echt zo fantastisch mooi, ik geniet elke dag. Bijna elke middag maak ik een mooie wandeling in de omgeving met mijn blafbeest. Vanmiddag ook weer, hier vlak bij het dorp. Je komt geen mens tegen maar wel 2 vossen, een groepje rendieren, een auerhoen, wat patrijzen en veel vogels gezien. Daarna lekker relaxen langs een riviertje. Je hoort helemaal niks, alleen de geluiden van de natuur.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

20150521 194926
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop