Dank voor 't meedenken maar dat staat allemaal al zo ingesteld! En op de status check site van Tulnr is alles dan ook netjes groen gevinkt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
[..]
^ gaat met name om de DNS code. Die kun je op alle apparaten invoeren.
Ik heb zelf de code 109.123.111.024 ingevoerd en die werkt perfect. Heb niks met whitelisting gedaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh ja, die laatste 2 zijn van tunlr en die moeten dus ook je IP whitelisten
quote:Your current IP address ([weg]) is not whitelisted in Gatekeeper. You only need to whitelist your IP address if you wish to access the U.S. Netflix catalog. Additionally, you will have to purchase a Netflix membership plan.
Oh nu snap ik 'm. Doesn't make sense tho. Door het gebruiken van een ander DNS-adres wordt je IP-adres niet opeens ge-whitelisted. Maar ik ga 't ff proberen! Thanks!quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:12 schreef Maraca het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. Maar kom gewoon op de Amerikaanse netflix met mijn Apple TV zonder problemen.
Ja, maar dat DNS is ook niet van tunlr dus heb je ook niets met hun withelisting te maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb zelf de code 109.123.111.024 ingevoerd en die werkt perfect. Heb niks met whitelisting gedaan.
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat DNS is ook niet van tunlr dus heb je ook niets met hun withelisting te maken.
Dus om het samen te vatten.quote:
Klopt, ik heb het gechecked op de status check site van Tulnr en daar staat dan inderdaad " Tulnr DNS adress not set".quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat DNS is ook niet van tunlr dus heb je ook niets met hun withelisting te maken.
Wonderlijk dat jij dus toegang krijgt tot de US-content met dat andere DNS adres! Ben jij wel in NL?quote:
Dat hoeft niet vreemd te zijn. Misschien geeft de geolocatie van jouw ISP wel door dat je in de UK zit. in dat geval werkt die DNS sowieso.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:32 schreef Maraca het volgende:
Ja, ik ben wel in NederlandWat vreemd dat het bij jou niet werkt
Person of Intrest misschien?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:00 schreef OverRated het volgende:
Ik ben bij met Suits. Leuke vlotte serie, niet teveel diepgang. Iemand iets soortgelijks?(als het niet op Netflix staat, download ik het wel)
Suits valt niet onder het standaard pakket helaas. Voor een extra $7,99 per maand kun je het erbij kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:00 schreef OverRated het volgende:
Ik ben bij met Suits. Leuke vlotte serie, niet teveel diepgang. Iemand iets soortgelijks?(als het niet op Netflix staat, download ik het wel)
Zou het dus gewoon lekker downloaden, zolang dat nog legaal isquote:Schaf Unlimited DVD's aan, inclusief Suits, voor slechts $7.99 meer per maand
Staat niet op Netflix maar House of Lies.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:00 schreef OverRated het volgende:
Lijkt me wel wat, thxquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Person of Intrest misschien?
White Collar zat ik ook aan te denken, alleen die lijkt me iets minder leuk dan Suits.. Extra betalen ga ik zeker niet doen inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Suits valt niet onder het standaard pakket helaas. Voor een extra $7,99 per maand kun je het erbij kopen
[..]
Zou het dus gewoon lekker downloaden, zolang dat nog legaal is
Een collega van mij noemde White Collar in één adem met Suits, maar die serie staat nog op mijn 'te kijken' lijstje
House of Cards ga ik sowieso nog kijken, maar die lijkt me iets 'zwaarder'. Of heb ik dat helemaal verkeerd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:08 schreef Maraca het volgende:
Ah, Netflix geeft trouwens het volgende aan:
Na een zoekopdracht voor deze titel (Suits) streamen veel leden:
* White Collar
* House of Cards
* Burn Notice
* Scandal
Lijkt ook wel leuk ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Staat niet op Netflix maar House of Lies.
Gelukkig kan je ook via andere manieren toch toegang krijgen tot de US content.quote:
Kun je op de iPad geen Hola installeren?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gelukkig kan je ook via andere manieren toch toegang krijgen tot de US content.
Ik heb een bepaalde extensie gedownload voor Firefox waarmee ik op mijn Macbook toch het Amerikaanse aanbod kan bekijken (en dus ook op mijn tv).
Maar jammer blijft 't want ik vind het heerlijk op in bed op mijn iPadje tv-series te kijken!!!
Nog niet, in de toekomst wel, vind ik op hun site.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je op de iPad geen Hola installeren?
Klopt wel maar House of Cards is zo ontzettend goed, klasse serie gewoon met goede acteurs erin ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:13 schreef OverRated het volgende:
House of Cards ga ik sowieso nog kijken, maar die lijkt me iets 'zwaarder'. Of heb ik dat helemaal verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |