Ik was ook altijd een WASD boy (unreal tournament enzo), maar CoD heeft mij echt een heel stuk beter gemaakt met een joypadquote:Op donderdag 19 september 2013 15:58 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben dan ook geen console schietert.. WASD+Mouse for me.. dus handmatig schieten met een joypad = taai
Ik ben een goed mens G, maar die maatschappij maakt mij slecht swa.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik heb dat vanaf het begin af aan al niet gedaan. Gewoon die money zelf houden G.
Helaas, heb dr al gekilled.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
MENSEN, ALSJEBLIEFT, LUISTER NAAR DEZE TIP.
Als je de portemonnee terug brengt, en haar NIET vermoord, word je er later voor beloond. Met VEEL MEER dan 500.
IK ZWEER HET, BRENG DE PORTEMONNEE TERUG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:00 schreef delano.888 het volgende:
Voor de geïnteresseerde, als je de portemonnee terug brengt en haar NIET vermoord:Weet je zeker dat het niet alleen die portomonnee is? Dat killen wordt niet gesaved naar mijn idee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Trouwens, wanneer het zo ver is kan ik mij niet voorstellen dat dit geld nog wat toevoegd. Gaat het om 4 nullen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik lees ook dat er meerdere mensen zijn die overvallen worden, en dat meerdere ook deze beloning geven..
DUS ALTIJD TERUG BRENGEN EN LATEN LEVEN.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:00 schreef delano.888 het volgende:
Voor de geïnteresseerde, als je de portemonnee terug brengt en haar NIET vermoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Oh geen idee, maar waarom zou je het risico nemen voor 90 euro.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet alleen die portomonnee is? Dat killen wordt niet gesaved naar mijn idee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat er 500 in zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh geen idee, maar waarom zou je het risico nemen voor 90 euro.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]Oh, daar krijg je spijt van als je dit leest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja maar je moet hem sowieso terug brengen om de beloning te krijgen. Als je degen vervolgens vermoord krijg je maar 90 gek genoeg.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh, daar krijg je spijt van als je dit leest:ja, ik hoorde gistere al dat ze uit 4 kwamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me nog niks, en ik ga er vanuit dat er nog genoeg andere hulpjes rondlopen.
NIEUW: Foto's!
ik postte dinsdag ofzo dat alles op goud 25% korting isquote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo, heb alle shooting range challenges gehaald. Brons stelt geen fuck voor, gold daarentegen..... Buh. Maar ik heb nu alles 10% korting inderdaad
In een van de vorige delen had iemand dat gepost dus bedankt, wie het ook was. Weet iemand toevallig of je nog meer korting krijgt als je alles gold zou halen?
Dus waarschijnlijk heb ik geluk? Aangezien er een cutscene kwam toen ik hem teruggaf en nadat ik dr killde niets gebeurden.. fingers crossed.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar je moet hem sowieso terug brengen om de beloning te krijgen. Als je degen vervolgens vermoord krijg je maar 90 gek genoeg.
Dan 25% volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo, heb alle shooting range challenges gehaald. Brons stelt geen fuck voor, gold daarentegen..... Buh. Maar ik heb nu alles 10% korting inderdaad
In een van de vorige delen had iemand dat gepost dus bedankt, wie het ook was. Weet iemand toevallig of je nog meer korting krijgt als je alles gold zou halen?
Als je hem terug brengt en haar vervolgens vermoord,quote:Op donderdag 19 september 2013 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgensmij gaat het er alleem om dat je hem terugbrengt en boeit dat killen niet zozeer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nogmaals, waarom zou je het risico nemen dat je maar 90 krijgt ipvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Geen idee, wacht het af. Maar ik zou ze voortaan niet meer killen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk heb ik geluk? Aangezien er een cutscene kwam toen ik hem teruggaf en nadat ik dr killde niets gebeurden.. fingers crossed.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je hem terug brengt en haar vervolgens vermoord,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nogmaals, waarom zou je het risico nemen dat je maar 90 krijgt ipvTja in de normale wereld werkt het zo, maar kan best zijn dat in GTA V hij gewoon saved bij het terugbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nou als die dame in kwestie werd aangereden door een auto? Ze is immers gewoon een pedestrian..
Je moet het zelf weten, maar ik neem het risico niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja in de normale wereld werkt het zo, maar kan best zijn dat in GTA V hij gewoon saved bij het terugbrengenWat nou als die dame in kwestie werd aangereden door een auto? Ze is immers gewoon een pedestrian..
Ik voel me overigens wel naar erover, help je iemand enkel om de beloning.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee, wacht het af. Maar ik zou ze voortaan niet meer killen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee, wacht het af. Maar ik zou ze voortaan niet meer killen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:07 schreef kaos- het volgende:
[..]Ik zweer t je, het is echt zo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:07 schreef kaos- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte dinsdag ofzo dat alles op goud 25% korting is
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik postte dinsdag ofzo dat alles op goud 25% korting is
Wat een superbaas.quote:
Zoo PIMP!quote:
Heb dr neer geslagen en voor de zekerheid een kogel in de kop geschoven, ik wilde niet dat zij later nog in een ziekenhuis kon vertellen dat ik die dude was die dr hielp, maar nadat bleek dat ze geen beloning gaf alsnog in elkaar werd geslagen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:07 schreef Stink-ui het volgende:
Misschien leeft ze nog ( 10 keer met de auto overheen gereden)
RICK RAAAAAWSquote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha
Je kan ook bijna Rick Ross zijn
Spijt nu.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dr neer geslagen en voor de zekerheid een kogel in de kop geschoven, ik wilde niet dat zij later nog in een ziekenhuis kon vertellen dat ik die dude was die dr hielp, maar nadat bleek dat ze geen beloning gaf alsnog in elkaar werd geslagen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha
Je kan ook bijna Rick Ross zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet gedaan. Heb nog niet eens de tijd genomen om alles op brons te halenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Dat wordt m niet hahaha. Hoe heb je dat gedaan dan? Ik vind 10% ook wel mooi megenomen hoor. Heb nu wel alles met Franklin gedaan, miss eens met een ander character proberen later.
Ik heb het gevoel dat ik veel mis onderweg naar missies enzoquote:Op donderdag 19 september 2013 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan. Heb nog niet eens de tijd genomen om alles op brons te halen
Knal even een hoer neer voor me..quote:Op donderdag 19 september 2013 16:12 schreef Giester het volgende:
Boyz, we kunnen bijna weer naar Loesoe Santoesoe bitches!
Fuck yeah!
Aight G!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Knal even een hoer neer voor me..
danku
Ik kan nogsteeds geen fotos uploaden :/quote:
Nog 3 kwartier G, ik knal met 200+ naar osso.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:12 schreef Giester het volgende:
Boyz, we kunnen bijna weer naar Loesoe Santoesoe bitches!
Fuck yeah!
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*schaameteloos zichezlf kopieren*
Avatar van James Cameron(een Hollywood film met veel CGI,3 uur speeltijd) had 17 dagen nodig om $1 miljard op te halen,Rockstar doet dat met GTA5 in nog geen 48 uur tijd tijd.![]()
![]()
¤/$ 60.- voor 100+ uur SP speeltijd is gewoon een koopje,vergelijk met 30/50 euro/dollar voor een special edition BD film/tvseries(1 seizoen).
Niet slecht voor een "videospelletje" ' voor losers met hun idiote hobbies(gamers,geeks/nerds,otakus en comics reader)'
Zullen we de discussie digitale-piraterij er bij pakken?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Avatar van James Cameron(een Hollywood film met veel CGI,3 uur speeltijd) had 17 dagen nodig om $1 miljard op te halen,Rockstar doet dat met GTA5 in nog geen 48 uur tijd tijd.![]()
![]()
¤/$ 60.- voor 100+ uur SP speeltijd is gewoon een koopje,vergelijk met 30/50 euro/dollar voor een special edition BD film/tvseries(1 seizoen).
Niet slecht voor een "videospelletje" ' voor losers met hun idiote hobbies(gamers,geeks/nerds,otakus en comics reader)'
Wat is een Otakuquote:Op donderdag 19 september 2013 16:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |