Ik spaar nu ook niet echt, koop eerst wel weer buildings, en daarna die kitten maar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Had ik ook hoor, ik heb toen meteen al m'n cookies uitgegeven. Had ik niet moeten doen.
Later kwam ik er pas achter dat ik beter kon gaan sparen.
Als je veel spaart, krijg je hogere bedragen van je lucky golden cookies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik spaar nu ook niet echt, koop eerst wel weer buildings, en daarna die kitten maar.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:08 schreef SiIk het volgende:
BBQ hoeveel all time cookies heb je nu?
Maar daar ben ik te ongeduldig voorquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je veel spaart, krijg je hogere bedragen van je lucky golden cookies.Dan gaat het een stuk sneller.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar daar ben ik te ongeduldig voor
Oei, dat is wel heel snel gegaan dan ineensquote:
Wtfquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel snel gegaan dan ineens![]()
[ afbeelding ]
Heel de dag op college gezeten eigenlijk, maar blijkbaar tussendoor toch stiekem wel veel geklikt jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WtfHoe krijg jij dat voor elkaar.
Jij hebt echt als een malle golden cookies zitten klikken of niet?
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heel de dag op college gezeten eigenlijk, maar blijkbaar tussendoor toch stiekem wel veel geklikt ja
quote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GA EENS RE SET TUN
KWAARSCHUW NIE MEER!!
Neeee nee nee nee nee Re set tun!
Dit was de laatste keer![]()
Ik vind het wel leuk. (dit spel dan, jou vind ik apart)quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
jij hoeft je er niet mee te bemoeien als je het niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GA EENS RE SET TUN
KWAARSCHUW NIE MEER!!
Neeee nee nee nee nee Re set tun!
Dit was de laatste keer![]()
Ik val best mee hoor. Al duurt het voor sommige mensen best even om dat te onderkennenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel leuk. (dit spel dan, jou vind ik apart)
Niet man blufquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Bijna, nog even 100 AC's, en dan reset ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val best mee hoor. Al duurt het voor sommige mensen best even om dat te onderkennenComes with the package
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |