Lijkt me wel. woensdag Volendam-Ajax toevallig.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Zondag wel een minuut stilte neem ik aan?
Heb jij studio voetbal niet gezien? Daar werd op het einde van het programma over Gerrie gesproken en ze lieten fragmenten zien uit Gerrie's carrière !quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me wel. woensdag Volendam-Ajax toevallig.
Kijk zo naar de herhaling.quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij studio voetbal niet gezien? Daar werd op het einde van het programma over Gerrie gesproken en ze lieten fragmenten zien uit Gerrie's carrière !
Niet geweest. Misschien omdat er geen Ajax-supporters waren?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Zondag wel een minuut stilte neem ik aan?
Onder andere. En deze midweekse bekerlronde wordt Ajax-Volendam gespeeld. Een mooiere wedstrijd om er bij stil te staan is er niet.quote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet geweest. Misschien omdat er geen Ajax-supporters waren?
Ja ook een logische redenquote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onder andere. En deze midweekse bekerlronde wordt Ajax-Volendam gespeeld. Een mooiere wedstrijd om er bij stil te staan is er niet.
Gerrie wilde het zelf niet omdat ie door Volendam slecht was behandeld als scout van Ajax. Kreeg de slechtste plaatsen en met moeite kaarten voor zijn familie.quote:Op maandag 23 september 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet geweest. Misschien omdat er geen Ajax-supporters waren?
Dat dus. Volkomen logisch dat ze het woensdag doen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Onder andere. En deze midweekse bekerlronde wordt Ajax-Volendam gespeeld. Een mooiere wedstrijd om er bij stil te staan is er niet.
Lees mijn post. Hij wilde het niet bij Volendam. Ook wilde ie geen rouwbanden.quote:Op maandag 23 september 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Volkomen logisch dat ze het woensdag doen.
Vaantje..ach wie kent hem niet. De Ronaldinho van zijn tijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:13 schreef DonRaja het volgende:
Dat zaalvoetbal![]()
Vanenburg was daar de grote baas.
De debiele variant van Golferquote:Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vaantje..ach wie kent hem niet. De Ronaldinho van zijn tijd.
Nog zien komen. Als hij en John van't Schip op rechts een goede dag hadden dan was het smullen geblazen indertijd in De Meer.![]()
Jammer dat hij op een bepaalt moment dacht een echte nummer 10 te zijn,iets dat zijn coach,Johan Cruijff, toen niet vond met gevolg dat Vanenburg naar PSV verkaste.
Kan het bericht helaas niet terugvinden. Heb GGMM hoog staan verder.quote:Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat GGMM gelijk heeft. Hij weet dit soort dingen vast beter dan de nabestaanden van wijlen Gerrie.
Mühren doet postuum boekje open Van onze Telesportredactiequote:Op maandag 23 september 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat GGMM gelijk heeft. Hij weet dit soort dingen vast beter dan de nabestaanden van wijlen Gerrie.
Why ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Jouw help ik nooit meer Tong80 lafaard
Sorry Haaibaaike.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk naar Badr topic! En bemoei je niet mee met mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |