SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord:
_ _ N _ O E _ (7 letters)
Fout: R
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Populatie danquote:Op donderdag 19 september 2013 14:33 schreef HPLC het volgende:
P O P _ L A T I E (9 letters)
Fout: R, N, F
GD had gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
B I J S L A A P (8 letters)quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Rockfire het volgende:
B I J S L A A P (8 letters)
Fout: E, N, O, UFlexSPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_ _ _ _ _ _ _ _ (8 letters)
Fout:
quote:
quote:
Teamwork hoor!quote:
quote:
Ben je klaar?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef Gravedigger het volgende:
Wacht dan met posten tot ik klaar ben![]()
- I - - E R - U -
Geen O-N-A
Want hier heb je 'mijn' R weer laten verdwijnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Daar twijfelde ik ook even over. Volgens vandale.nl is het 1 woord.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:21 schreef Gravedigger het volgende:
Kris kras. Dat zijn toch 2 woorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- - - - - - - - - - - (11 ketters)wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Je mag meteen raden, maar volgens mij is de laatste letter al geradenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:55 schreef d4v1d het volgende:
Als ik nu het woord weet, mag ik hem direct zeggen nu of moet je doorraden tot de laatste letter?
Oh, iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je mag meteen raden, maar volgens mij is de laatste letter al geraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |