Misschien was Victoria wel zwanger van DC toen hij gearresteerd werd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef Goofoyou het volgende:
Ik had eigenlijk niet meer verwacht dat Conrad nog opgepakt zou worden deze aflevering nadat Jack Charlotte vrij lietMaar dat was dus gepland. Ben benieuwd of we Conrad nu helemaal niet meer terug gaan zien en wat er met Victoria gebeurt...en natuurlijk ben ik benieuwd naar wie die mysterieuze man is met zijn David Clarke obsessie. Straks blijkt het de halfbroer te zijn van Emily waar zij niet van wist
Die traan.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel tof dat Victoria nu zit opgesloten. Cruel hoe ze Aiden om bracht...damn, dat zag er naar uit. Arme Emily.
Ooh ik herinner me nu pas dat hij later in de gevangenis is 'gestorven' ja. Maar denk dat zijn dood wel een grote drijfveer was uiteindelijk...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:02 schreef Curiosity het volgende:
Het ging toch niet direct om de wraak op zijn dood, maar eerder dat hij schuldig werd geacht aan die vliegtuigcrash.
Dat wilde ze rechtzetten.
JA, dat wilde ik ook nog zeggen! Ik riep hardop, BELLICK! Geweldig hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Guard Bellick returns![]()
![]()
Geweldige afsluiting van dit seizoen weer, bijzondere serie blijft het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |