quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Klinkt wel interessant jaquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ok nog even een paar bladzijdes lezen.
Nieuw boek gekocht van de week.
Taliban die de drugskartels in Mexico gebruiken om een nieuw netwerk van Afghaanse opium gaan distruberen naar de VS en tegelijkertijd een Jihad proberen te ontketenen.
Leden van DEA, FBI, CIA, ATF, Navy Seals en Border Patrol die daar een stokje voor proberen te steken.
Zo fucking spannend
Gr gr kus kus
Nope, Edequote:Op donderdag 19 september 2013 00:12 schreef aequus het volgende:
Nog mensen die wonen rond de randsteden?
Genoeg hier volgens mijquote:Op donderdag 19 september 2013 00:12 schreef aequus het volgende:
Nog mensen die wonen rond de randsteden?
Mooizoquote:
30 Juni hadden we een stonersmeeting in Utrecht met 18 mensen ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
[..]
Mooizodan moeten we ooit een keer een FOK! Meet houden ofzo .
Wij kunnen dat toch veel beter dan die groningers![]()
*ziet flamewar morgen wel*
Als je normaal gaat typen welquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
okemensen ik heb best veel gedronken en heb zin o mte fomekn! dus wie heft zien om te kletsne>
ik niet ik ga keezenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
okemensen ik heb best veel gedronken en heb zin o mte fomekn! dus wie heft zien om te kletsne>
sorry echt waar :cquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je normaal gaat typen wel
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
sorry echt waar :c
ik zal normal typen
allesgoed?quote:
hhaha wel cool voel me blij en een beetje kietelig yes is dat een woord?quote:
ik hou ook van gitaarquote:
Kietelig? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hhaha wel cool voel me blij en een beetje kietelig yes is dat een woord?
Ik heb geen gitaar, jij wel?quote:
mijn onderbuik kietelt heel erg hhaha best fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kietelig? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
bij mijn pa had ik er eenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen gitaar, jij wel?
ben jij leuk?quote:
GTAquote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
ik ga een trein rijden in gta
want ik wil me voelen zoals mono
Trustenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan pas slapen als jullie mij weltrusten wensen
trucstn!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan pas slapen als jullie mij weltrusten wensen
wil je niet dat ik jou leuk vind of vindt je jezelf niet leuk?quote:
Om eerlijk te zijn.. Denk dat anderen me niet leuk vinden.. vooral mannen nietquote:Op donderdag 19 september 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wil je niet dat ik jou leuk vind of vindt je jezelf niet leuk?
of vindt je jezelf niet leuk in deze frame of time of wil je niet leuk gevonden worden op dit moment?
ik vind je wel leuk hoor (OP VRIendschapelijk manier), en interessant most of the time.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.. Denk dat anderen me niet leuk vinden.. vooral mannen niet(op de manier zoals ik zou willen)
Thanksquote:Op donderdag 19 september 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik vind je wel leuk hoor (OP VRIendschapelijk manier), en interessant most of the time.
en ik ben een manquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
en ik ben een man
klinkt niet ercht vroloj
dus je hecht qwinig waarde aan me, anders zuou je wel enthautstisater zijnquote:
Na ik weet gewoon niet wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dus je hecht qwinig waarde aan me, anders zuou je wel enthautstisater zijn
mnou leuk wom te weten
Wtf..quote:Op donderdag 19 september 2013 01:07 schreef Studeur het volgende:
holy shit dit had ik niet verwacht van GTA
hij rookt wiet, gaat helemaal spacen, opeens overal aliens die ik neer moest knallen met een minigun![]()
ah oke is cololquote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik weet gewoon niet wat ik moet zeggenSorry
om 1u snachts?quote:
Moet wel, ik wil stokbrood met kruidenboter eten en heb geen schone borden. Heb een hele berg afwas dus ga maar even een deel erdoor heen werkenquote:
aho ke ! succes!quote:Op donderdag 19 september 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel, ik wil stokbrood met kruidenboter eten en heb geen schone borden. Heb een hele berg afwas dus ga maar even een deel erdoor heen werken
Heel snelquote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
aho ke ! succes!
ikk wil met jou smoken hhaha
precies zsm sowieso leven w dciht bij elkaarquote:Op donderdag 19 september 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel snelen thanks, ben ik wel nodig haha
Ik heb er vaak geen zin in, maar het maakt me blij enzulks.quote:
Beterquote:Op donderdag 19 september 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Hele berg afwas viel wel mee uiteindelijk en het meeste had ik al voorgespoeld schijnbaar. Chill chill
Dat is stomquote:Op donderdag 19 september 2013 02:44 schreef Viro het volgende:
Ga je een keer nuchter en vroeg slapen wordt je midden in de nacht wakker
quote:
Hij is nu lekker aan het brandenquote:Op donderdag 19 september 2013 03:29 schreef Amarantha het volgende:
DoenIk ben ook nog wel even wakker
Dat zou zo nice zijn nuquote:
Die gedachte spookte een hele week rond in mijn hoofd toen ik voor het eerst ging logeren bij mijn stiefmoeder in Emmen. Iedereen kent elkaar daar, werd ook door iedereen na en aangekeken. Kon nergens chill smokenquote:
Was dan langs Ama gegaanquote:Op donderdag 19 september 2013 04:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Die gedachte spookte een hele week rond in mijn hoofd toen ik voor het eerst ging logeren bij mijn stiefmoeder in Emmen. Iedereen kent elkaar daar, werd ook door iedereen na en aangekeken. Kon nergens chill smokenNa een week was enige gedachte in mijn hoofd: een joint zou nu zo fucking chill zijn.
Nee joh, dat meen je niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 04:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was dan langs Ama gegaan
En dan kwam ik ook.
Ik woon in Assen.quote:Op donderdag 19 september 2013 04:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, dat meen je niet?Hoe de fuck houden jullie het vol daarzo? Het enige positieve is de sneaker winkel. Kings of ..... (ben naam even kwijt). Kleine zaak maar personeel heeft kennis
Echt?quote:Op donderdag 19 september 2013 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]Dat is niet zo ver, half uurtje rijden ofzo.
Oh shit, kid can singquote:
Yeahquote:
Oh.quote:Op donderdag 19 september 2013 04:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Assen <> Emmen he. Den haag <> Assen is 2,5/3uur rijden.
Om de 4 a 6 weken.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Yeah
[..]
Oh.
En hoe vaak ben je daar?
quote:Op donderdag 19 september 2013 05:14 schreef Unscrewed het volgende:
WHAT THE F...
Kijk dit filmpje vanaf het begin
WTF het einde ._.
Ik vind het een opperbaas.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:20 schreef Viro het volgende:
[..]Wtf gast is buff en dan komt dat eruit
![]()
Is ie ook welquote:Op donderdag 19 september 2013 05:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het een opperbaas.
En dan dat aanzoek aan het einde.
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 05:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ie ook wel
"Everybody said yes!"
Nog niet geslapen.quote:
Als je wakker blijft, waarom zeg je dan ''tot vanavond''?quote:Op donderdag 19 september 2013 06:21 schreef Unscrewed het volgende:
Nog niet geslapen.
Ik blijf wakker voor mijn ritme.
Tot vanavond
Ik blijf wakker tot vanavond, haha.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je wakker blijft, waarom zeg je dan ''tot vanavond''?
quote:Op donderdag 19 september 2013 06:26 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blijf wakker tot vanavond, haha.
Noquote:
Sjah, vermaak jezelf zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:28 schreef Unscrewed het volgende:
No
Slaap nu al bijna.
Tevens erg veel dorst en hele droge mond, maar als ik naar beneden ga om drinken te pakken, maak ik iedereen wakker.
Toch maar drinken gaan pakken.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sjah, vermaak jezelf zou ik zeggen.
No, good old cold water.quote:
Ik ga zo voor een lekker glas fruitontbijtquote:Op donderdag 19 september 2013 06:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
No, good old cold water.
Ik had al veel energy op enzo, en dan ook nog bier, allemaal dingen waarvan ik lichaamsvocht verlies ipv erbij krijg. (Daarom had ik ook zo'n droge mond denk ik). Als ik ook nog koffie dronk
Hmm heerlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 06:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga zo voor een lekker glas fruitontbijt.
Aww. Kusje op je voorhoofd.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 06:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe doet een opfleurend ochtenddansje
Ik was gewoon moe toen ik mijn nick bedachtquote:Op donderdag 19 september 2013 06:48 schreef Unscrewed het volgende:
moemoe, die naam vind ik nog steeds schattig.
Ohquote:Op donderdag 19 september 2013 06:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was gewoon moe toen ik mijn nick bedacht.
Sorry, deze klinkt niet zuiver, hij wordt niet dikker en blijft saai.quote:
Dan ga ik weer terug naarquote:Op donderdag 19 september 2013 07:04 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry, deze klinkt niet zuiver, hij wordt niet dikker en blijft saai.
Foute versie
IK HEB GISTER LEKKER OP EEN TREINFLUITJE GEBLAZEN EN DE DEUREN DICHT GEDAAN EN EEN INFRAROOD SEIN AFGESCHOTEN EN GEREMD EN OP DAT DODEMANSDING GETRAPT ZODAT DE TREINENMENSEN WISTEN DAT MONO NIET DOOD WASquote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
ik ga een trein rijden in gta
want ik wil me voelen zoals mono
Het schijnt dat je in de nieuwe GTA jointjes kan rokenquote:
Ah fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 08:05 schreef Murdera het volgende:
oi. ruzie met mijn pa lijkt opgelost te zijn.
Paarse dildo's is toch Saints row?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het schijnt dat je in de nieuwe GTA jointjes kan roken
Met vroegere GTA's alleen mensen doodrijden en met paarse dildo's slaan en boeren en scheten laten
Voor iemand die paginas vol over de sims kan schrijven vond ik het al knap dat ze in de buurt zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Paarse dildo's is toch Saints row?
Ook in GTA, lag in de wc in het politiebureau.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh lolquote:Op donderdag 19 september 2013 09:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook in GTA, lag in de wc in het politiebureau.
Ik dacht ook in GTAquote:Op donderdag 19 september 2013 08:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Boeren en scheten was in GTA 2quote:Op donderdag 19 september 2013 09:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor iemand die paginas vol over de sims kan schrijven vond ik het al knap dat ze in de buurt zat.
Dit, ik heb nog een paar hijsjes van die van gisterquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit, ik heb nog een paar hijsjes van die van gisterSteek ik wel ff aan
Net wakker geworden van de hard rock van Mono's huisgenoot
Wake & Bakequote:
Ja maar dan moet ik er toch nog eens even extra dik bovenop leggen dat ik gewoon gelijk had?quote:
sup?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat bestaan er toch een graforganisaties![]()
Moet onderzoek doen naar een organisatie voor mijn studie, en ik probeerde gisteren dus de contactpersoon te contacteren voor een diepte interview, echter wist de mevrouw aan de andere kant mij te vertellen dat de mevrouw die ik zocht niet werkzaam is binnen de organisatie. En toen ik vertelde dat mijn projectgroep al eerder contact heeft gehad, kon ik opeens wel doorverbonden worden...quote:
Stoned zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stoned zijnGeef geen neukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter lachen op het werk dan naar de volgende bak koffie toe leven.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
the fuck.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet onderzoek doen naar een organisatie voor mijn studie, en ik probeerde gisteren dus de contactpersoon te contacteren voor een diepte interview, echter wist de mevrouw aan de andere kant mij te vertellen dat de mevrouw die ik zocht niet werkzaam is binnen de organisatie. En toen ik vertelde dat mijn projectgroep al eerder contact heeft gehad, kon ik opeens wel doorverbonden worden...
Wtf, dat is fucking raarquote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet onderzoek doen naar een organisatie voor mijn studie, en ik probeerde gisteren dus de contactpersoon te contacteren voor een diepte interview, echter wist de mevrouw aan de andere kant mij te vertellen dat de mevrouw die ik zocht niet werkzaam is binnen de organisatie. En toen ik vertelde dat mijn projectgroep al eerder contact heeft gehad, kon ik opeens wel doorverbonden worden...
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stoned zijnHee Gib raad eens een goede shop aan in Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn gister naar de Upper 10 geweest omdat die het best bereikbaar voor ons was te voet
Fuck the EBU.
Metamorphose in de Oude boteringestraat. Upper 10 is ook een goeie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee Gib raad eens een goede shop aan in Groningen.
We zijn gister naar de Upper 10 geweest omdat die het best bereikbaar voor ons was te voet
Waar zit de Kult dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Metamorphose in de Oude boteringestraat. Upper 10 is ook een goeie.
Moet je daarna naar de Kult gaan,kan je boven lekker roken en bier drinken.
Gewoon glashard liegenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wtf, dat is fucking raarWaarom zou ze daarover liegen? Of wist ze het gewoon domweg niet?
Bizarquote:Op donderdag 19 september 2013 13:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon glashard liegen
Zowat naast de upper 10. Die kroeg op de hoek met een terrasje buiten.quote:
Ah, zal ik onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zowat naast de upper 10. Die kroeg op de hoek met een terrasje buiten.
MAG JIJ BIJ MONO IN DE COCKPIT?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK HEB GISTER LEKKER OP EEN TREINFLUITJE GEBLAZEN EN DE DEUREN DICHT GEDAAN EN EEN INFRAROOD SEIN AFGESCHOTEN EN GEREMD EN OP DAT DODEMANSDING GETRAPT ZODAT DE TREINENMENSEN WISTEN DAT MONO NIET DOOD WAS![]()
JA MAN IK WAS GEWOON DE BAAS VAN DIE TREINquote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
MAG JIJ BIJ MONO IN DE COCKPIT?
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA MAN IK WAS GEWOON DE BAAS VAN DIE TREIN
Hebben we niet gemaaktquote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Studeur het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nu wil ik wel snel een selfie van jou en mono in de cockpit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef badtripbob het volgende:
Een cockpit, klinkt in mijn stonede oren nu als een moshpit met lullen. Helemaal los in de cockpit!
Wauw.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef badtripbob het volgende:
Een cockpit, klinkt in mijn stonede oren nu als een moshpit met lullen. Helemaal los in de cockpit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Weetje?HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seks
Fuck the EBU.
Ik werd ook echt wakker net en eerste wat ik dacht was 'seks'quote:
Kom maar langsquote:Op donderdag 19 september 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd ook echt wakker net en eerste wat ik dacht was 'seks'Nu ben ik een tikkeltje chaggie
Ga schlicken danquote:Op donderdag 19 september 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd ook echt wakker net en eerste wat ik dacht was 'seks'Nu ben ik een tikkeltje chaggie
Ik wil gewoon seksquote:
Ik snap idd ook niet dat dat voor veel mannen wel volstaatquote:Op donderdag 19 september 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil gewoon seksJe weet. 2 mensen samen.. Niet alleen ik en mijn hand
!
volstaat?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap idd ook niet dat dat voor veel mannen wel volstaat
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
volstaat?![]()
het is als zin hebben in cola, en omdat er niets in huis is maar water drinken.
Wat nou volstaat.
Voor geoliede seksmachines zoals jij niet nee, maar ik hoor het vaak genoegquote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
volstaat?![]()
het is als zin hebben in cola, en omdat er niets in huis is maar water drinken.
Wat nou volstaat.
ssstquote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor geoliede seksmachines zoals jij niet nee, maar ik hoor het vaak genoeg
Geloof ik nietquote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssstStraks overspoelen ze me weer met DM's
![]()
ja? mannen die zeggen dat ze geen seks hoeven omdat ze gewoon fappen?Wauw.
Nja, die niet actief op zoek gaan naar seks omdat ze gewend zijn aan hun rechterhand, ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssstStraks overspoelen ze me weer met DM's
![]()
ja? mannen die zeggen dat ze geen seks hoeven omdat ze gewoon fappen?Wauw.
raar verhaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, die niet actief op zoek gaan naar seks omdat ze gewend zijn aan hun rechterhand, ofzo
Weet ik veel, veel mannen zijn gewoon kansloos
Toedeloequote:Op donderdag 19 september 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh ze ligt ziek in bed. Nou prima rook daar wel stukje joint, zonder mijn lieve FOK! vriendenhaha
Wat voor werk doe je ookalweer?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
Heuj stoned werken zit er weer op. Morgen maar 1 voor in de middagpauze meenemen want weekend.
Van alles een beetje als het maar geld in mijn kontzak brengt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ookalweer?
Best een goede instelling.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van alles een beetje als het maar geld in mijn kontzak brengt.
Bbyquote:Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niet komt wel goed schatje.
Heb ik ook ooit gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:32 schreef Dimens het volgende:
Net mijn oren laten uitspuiten. Jezus, wat hoor ik ineens veel bijgeluiden die ik normaal nooit zou horen. Het typen op mijn toetsenbord vind ik zelfs irritant klinken door het schelle geluid dat ik normaal niet had gehoord.
Bij muziek wel fijn, maar die schelle tonen die ik normaal niet zou horen, die vind ik wel vervelend.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan.![]()
Alles ineens wel horen.
Watquote:Op donderdag 19 september 2013 16:32 schreef Dimens het volgende:
Net mijn oren laten uitspuiten. Jezus, wat hoor ik ineens veel bijgeluiden die ik normaal nooit zou horen. Het typen op mijn toetsenbord vind ik zelfs irritant klinken door het schelle geluid dat ik normaal niet had gehoord.
Ik had een krant vast en werd gek van het geknisper wat ik nooit hoorde.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij muziek wel fijn, maar die schelle tonen die ik normaal niet zou horen, die vind ik wel vervelend.![]()
Vast even wennen.
Er zat een prop in mijn linkeroor. Mijn rechteroor is ook uitgespoten want die zat ook bijna dicht. Ik heb vrij nauwe oorkanalen volgens de dokter.quote:
Ik kan mij helemaal voorstellen wat jij bedoelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had een krant vast en werd gek van het geknisper wat ik nooit hoorde.
Vaker schoonmaken ransaapquote:Op donderdag 19 september 2013 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zat een prop in mijn linkeroor. Mijn rechteroor is ook uitgespoten want die zat ook bijna dicht. Ik heb vrij nauwe oorkanalen volgens de dokter.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
sorry echt waar :c
ik zal normal typen
quote:
quotes voor het nageslachtquote:Op donderdag 19 september 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
ik denk dat mijn toetsenbord oud aan eht wordne is.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[..]
[..]
quotes voor het nageslacht
Ook met muziek. De dag erop op stap gegaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mij helemaal voorstellen wat jij bedoelt.
heb je ook nog andere nauwe kanalen?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zat een prop in mijn linkeroor. Mijn rechteroor is ook uitgespoten want die zat ook bijna dicht. Ik heb vrij nauwe oorkanalen volgens de dokter.
En dan een beetje te ver gaan met zo'n wattenstokje.quote:
Doet je oor zelf hoorquote:
Onoquote:
Voorlopig dus maar even niet gaan stappen denk ik zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook met muziek. De dag erop op stap gegaan.
"Oeh.. De klanken.. Wtf.."
Volgende vakantie denk ik, godverdomd druk met schoolquote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ono
Wanneer smoken & zuipen & coke & xtc & pep?
Was een hele mooie ervaring. Op de dansvloer helemaal stil staan want luisteren.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voorlopig dus maar even niet gaan stappen denk ik zo.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Volgende vakantie denk ik, godverdomd druk met school![]()
Ik heb al mijn geld al opgemaakt aan drankquote:
Zuipenquote:
Kom zup'n danquote:
HEEL GOED VAN JOU JONGENquote:Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef Onorgineel het volgende:
En smoken, na de zomervakantie amper meer een joint aangeraakt, wel goed van mezelf he? he? he?
Staat er geen drank van je moeder ofzo?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb al mijn geld al opgemaakt aan drank
Jawohl, maar dan kom ik over als alcoholist.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat er geen drank van je moeder ofzo?
Slik je ook?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
HEEL GOED VAN JOU JONGEN
Kusje op je 3e been
HIV-loze vaginavocht, ja.quote:
Heb je teveel discovery gekeken?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef Beach het volgende:
Heb je aardappels uns? Dan kan je zelf drank stoken.
Da's pech, gehoor wegquote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een beetje te ver gaan met zo'n wattenstokje.
Kom je nu ook al welquote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jawohl, maar dan kom ik over als alcoholist.
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb je teveel discovery gekeken?
Kijk uit voor de douchequote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
Ik ga met Mono en z'n oude mentor naar Duitsland voorin de trein![]()
Haha jamanquote:
Ach een cognac op z'n tijd maakt je geen alcoholist.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jawohl, maar dan kom ik over als alcoholist.
Proberen?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef Beach het volgende:
[..]
heb je ook nog andere nauwe kanalen?
Serieus, lekker kut geregeld allemaalquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha jaman
Paar keer per week drinken mag wel
Heb toch nog geen school, helaas
Die oude school heeft mijn dossier nog steeds niet opgestuurd naar mijn nieuwe school waar ik op wil zitten, 1 maand geleden zouden ze het al doen. Toen kwam leerplicht erbij en die zei dat ze het moesten sturen, hadden ze 'donderdag avond gedaan'. Woensdag was ie nog niet binnen. Moet het per fucking takelwagen komen ofzo?
Dit dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen die hun oren schoonmaken met wattenstaafjes! Zo creër je juist verstoppingen in je oor.
Jezus dat is echt bagger, en vooral kut voor jou, straks mis je teveel.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha jaman
Paar keer per week drinken mag wel
Heb toch nog geen school, helaas
Die oude school heeft mijn dossier nog steeds niet opgestuurd naar mijn nieuwe school waar ik op wil zitten, 1 maand geleden zouden ze het al doen. Toen kwam leerplicht erbij en die zei dat ze het moesten sturen, hadden ze 'donderdag avond gedaan'. Woensdag was ie nog niet binnen. Moet het per fucking takelwagen komen ofzo?
neuh.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Voelt dat niet raar, oren uitspuiten?
Nog nooit gedaan
Beetje het gevoel alsof je een duik onder water neemtquote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Nog nooit gedaan
Valt mee.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Nog nooit gedaan
Ja, echt. Ik had nog mijn oude school boos opgebeld (bleef wel netjes, hoor).quote:Op donderdag 19 september 2013 16:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Serieus, lekker kut geregeld allemaal
Kietelt een beetje, maar het is niet vervelend of zo. Het water is lekker warm.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Nog nooit gedaan
Ja, omdat het al meer dan een maand duurt heb ik nu dus niet meer de kans dit jaar nog examen te doen in mei. Anders kon het waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat is echt bagger, en vooral kut voor jou, straks mis je teveel.
Sowieso dit soort gemekker. Iets keurig netjes inleveren, de leraar raakt het kwijt. "Dit heb je nooit ingeleverd! Hoe kom je erbij dat ik iets fout kan doen?!"quote:Op donderdag 19 september 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik had nog mijn oude school boos opgebeld (bleef wel netjes, hoor).
Ik zo: "Ja, die besprekingen om leerlingen te accepteren of niet is er om de maandag, en omdat mijn dossier er weer niet lag, moet ik nu nog 2 weken wachten."
Zij: "Oh dat vind ik heel rot voor je. Wij hebben hem donderdagavond opgestuurd. We hebben zo snel mogelijk gedaan zodat het meteen de deur uitkon."
Ik: "Zo snel mogelijk is wel heel sloom, ik wacht al meer dan een maand."
Zij: "Oh.. ja dat vind ik niet leuk, ik zal morgen bellen naar jouw nieuwe school, kijken waar het fout is gegaan."Jonge, hoe moeilijk is het. Scan die zooi in en mail het.
Ja ik vind dit echt kut.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso dit soort gemekker. Iets keurig netjes inleveren, de leraar raakt het kwijt. "Dit heb je nooit ingeleverd! Hoe kom je erbij dat ik iets fout kan doen?!"
Onderwijs hier kraakt en piept dan ook aan alle kanten. Als je al ziet wat voor psychopaten hier een lerarenopleiding doen soms.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik vind dit echt kut.
Nu kan ik binnen dit jaar niet meer de middelbare afronden (examens doen).
En dat mens noemt zich een interne begeleider
Wie begeleid ze precies? Volgens mij begeleid ze iedereen verder de shit in.
Ik moet wel. Geen zin om weer 40/60 uur per week te loonslaven.quote:
60?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet wel. Geen zin om weer 40/60 uur per week te loonslaven.
"Als het maar geld in mijn kontzak brengt."quote:Op donderdag 19 september 2013 17:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet wel. Geen zin om weer 40/60 uur per week te loonslaven.
Ik afgelopen weekend ook, ik vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn. ik heb een paar dagen van 12 uur gedraaid, maar vond het wel echt heel zwaar.
diehard.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik afgelopen weekend ook, ik vond het wel meevallen.
Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn, het viel mee.quote:
Hmm ja, soms 6 dagen werken. Nu is het eerder andersom.quote:
True, true. Daar had ik toen ook geen gebrek aan. Ik ben het gewoon zat om altijd hetzelfde te doen en zoveel uur daarvoor in te investeren.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Als het maar geld in mijn kontzak brengt."
Dit gelukkig nooit, maar was ook niet te doen met het werk wat ik destijds had.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn. ik heb een paar dagen van 12 uur gedraaid, maar vond het wel echt heel zwaar.
Wisselen is dan ook best welkom op zijn tijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Daar had ik toen ook geen gebrek aan. Ik ben het gewoon zat om altijd hetzelfde te doen en zoveel uur daarvoor in te investeren.
Precies wat ik nu doe.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wisselen is dan ook best welkom op zijn tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zeker.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat bevalt wel goed begrijp ik?
Dat is wel nice inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker.
Veel vrienden met een eigen bedrijf die wel wat hulp kunnen gebruiken af en toe maar een uitzendbureau te duur is en iemand aannemen eigenlijk ook. Soms kennissen en heb ook wel eens voor een compleet random iemand wat gedaan.
Meer vrije tijd en als je een dag geen zin hebt dan doe je het niet.![]()
als je daar van rond kan komenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker.
Veel vrienden met een eigen bedrijf die wel wat hulp kunnen gebruiken af en toe maar een uitzendbureau te duur is en iemand aannemen eigenlijk ook. Soms kennissen en heb ook wel eens voor een compleet random iemand wat gedaan.
Meer vrije tijd en als je een dag geen zin hebt dan doe je het niet.![]()
Momenteel wel. Ook druk met andere dingen buiten werk om en hoop toch in februari te kunnen instromen op de opleiding. Zo'n jaartje of 2 is wel leuk maar is op den duur ook niet heel relaxt.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je daar van rond kan komennice.
Wisselen dan maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Momenteel wel. Ook druk met andere dingen buiten werk om en hoop toch in februari te kunnen instromen op de opleiding. Zo'n jaartje of 2 is wel leuk maar is op den duur ook niet heel relaxt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |