quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Klinkt wel interessant jaquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ok nog even een paar bladzijdes lezen.
Nieuw boek gekocht van de week.
Taliban die de drugskartels in Mexico gebruiken om een nieuw netwerk van Afghaanse opium gaan distruberen naar de VS en tegelijkertijd een Jihad proberen te ontketenen.
Leden van DEA, FBI, CIA, ATF, Navy Seals en Border Patrol die daar een stokje voor proberen te steken.
Zo fucking spannend
Gr gr kus kus
Nope, Edequote:Op donderdag 19 september 2013 00:12 schreef aequus het volgende:
Nog mensen die wonen rond de randsteden?
Genoeg hier volgens mijquote:Op donderdag 19 september 2013 00:12 schreef aequus het volgende:
Nog mensen die wonen rond de randsteden?
Mooizoquote:
30 Juni hadden we een stonersmeeting in Utrecht met 18 mensen ofzoquote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
[..]
Mooizodan moeten we ooit een keer een FOK! Meet houden ofzo .
Wij kunnen dat toch veel beter dan die groningers![]()
*ziet flamewar morgen wel*
Als je normaal gaat typen welquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
okemensen ik heb best veel gedronken en heb zin o mte fomekn! dus wie heft zien om te kletsne>
ik niet ik ga keezenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
okemensen ik heb best veel gedronken en heb zin o mte fomekn! dus wie heft zien om te kletsne>
sorry echt waar :cquote:Op donderdag 19 september 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je normaal gaat typen wel
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
sorry echt waar :c
ik zal normal typen
allesgoed?quote:
hhaha wel cool voel me blij en een beetje kietelig yes is dat een woord?quote:
ik hou ook van gitaarquote:
Kietelig? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hhaha wel cool voel me blij en een beetje kietelig yes is dat een woord?
Ik heb geen gitaar, jij wel?quote:
mijn onderbuik kietelt heel erg hhaha best fijnquote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kietelig? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
bij mijn pa had ik er eenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen gitaar, jij wel?
ben jij leuk?quote:
GTAquote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
ik ga een trein rijden in gta
want ik wil me voelen zoals mono
Trustenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan pas slapen als jullie mij weltrusten wensen
trucstn!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan pas slapen als jullie mij weltrusten wensen
wil je niet dat ik jou leuk vind of vindt je jezelf niet leuk?quote:
Om eerlijk te zijn.. Denk dat anderen me niet leuk vinden.. vooral mannen nietquote:Op donderdag 19 september 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wil je niet dat ik jou leuk vind of vindt je jezelf niet leuk?
of vindt je jezelf niet leuk in deze frame of time of wil je niet leuk gevonden worden op dit moment?
ik vind je wel leuk hoor (OP VRIendschapelijk manier), en interessant most of the time.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.. Denk dat anderen me niet leuk vinden.. vooral mannen niet(op de manier zoals ik zou willen)
Thanksquote:Op donderdag 19 september 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik vind je wel leuk hoor (OP VRIendschapelijk manier), en interessant most of the time.
en ik ben een manquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
en ik ben een man
klinkt niet ercht vroloj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |