"Op 22 september kiest Duitsland een nieuwe regering. 3voor12 presenteert in de aanloop naar de verkiezingen haar eigen kieslijst: Die Zwölf Von Drei Vor Zwölf. In ons vijf keer zo grote buurland loopt natuurlijk ook heel veel talent rond. Maar wat zijn de twaalf heetste? We selecteerden twaalf acts die ook in Nederland meer aandacht verdienen en vingen ze in een playlist."quote:
toch niet dit kanjernummer?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Op 22 september kiest Duitsland een nieuwe regering. 3voor12 presenteert in de aanloop naar de verkiezingen haar eigen kieslijst: Die Zwölf Von Drei Vor Zwölf. In ons vijf keer zo grote buurland loopt natuurlijk ook heel veel talent rond. Maar wat zijn de twaalf heetste? We selecteerden twaalf acts die ook in Nederland meer aandacht verdienen en vingen ze in een playlist."
![]()
![]()
Nee dit is 3na12-razende apenaidsquote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toch niet dit kanjernummer?
Dat wilde ik al 5x zeggen vandaagquote:
Je luistert niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef ddx het volgende:
Heeft hij meer nummers gemaakt dan dat huisje aan het meer ?
Deze was ook aardig bekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:13 schreef ddx het volgende:
Heeft hij meer nummers gemaakt dan dat huisje aan het meer ?
Alles Neu.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Versta er echt helemaal niets van.
Nee!!! Weet je wel wie dit is?!?!?!11!!! Fucking Anouk!!1 Die vrouw die zo normaal is gebleven!1quote:Op donderdag 19 september 2013 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen de MH ook nog, dacht dat iedereen altijd maar twee nummers live doet.
Ik gok op Smells Like Teen Spirit. Mooi nieuw liedje. Die band kan een hele grote worden. Jammer van de depressiviteit van de zanger. Als ie maar niet hetzelfde gaat doen als Ian Curtis..quote:
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Anouk houdt van dikke lange zwarte piemels.
Het gras is groen.quote:
11 tegen 11quote:Op donderdag 19 september 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gras is groen.
A. is zuur
Vettel wint een GP
Christian vandevelde ligt bij een valpartij
Jeroen Grueter geilt op Messi
Sneeuw is wit
Bojan maakt een schwalbe
PEC wordt kampioen
Tijl Beckand.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:05 schreef JDude het volgende:
Wie is die rasmongool van de vodafone-reclames eigenlijk?
Of ze moeten daar de hele dag SkyRadio afspelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
De sukkels bij het reclamebureau zouden ze met pek en veren moeten besmeren.
Ik vraag me af of dat straf genoeg is. Mss kicken die lui wel op Sky.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of ze moeten daar de hele dag SkyRadio afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |