Wat boeit je dit alles eigenlijk ?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was gewoon na de ban van Dijkie, ik weet het nog wel, maakt mij verder niet uit hoor, maar met 'oppassen' ben je er niet mee.
Nee hoor, maar ik heb genoeg van dat gedoe. Ik trek me bek open tegenwoordigquote:
Jij begint over niveau toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat boeit je dit alles eigenlijk ?
Ik zit ondertussen te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:54 schreef Margo37 het volgende:
AZ staat wel voor met alle grappen
Nee niet verdraaien, je begon over mijn werk (verdekt) en het zit je al dwars sinds ik wat met Ben wat ben wezen eten. Je knauwt me af af op alles en valt me aan. Je lijkt wel jaloers.quote:
Je doet denigrerend over niveau, lees maar terug en Ben is gekquote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet verdraaien, je begon over mijn werk (verdekt) en het zit je al dwars sinds ik wat met Ben wat ben wezen eten. Je knauwt me af af op alles en valt me aan. Je lijkt wel jaloers.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet verdraaien, je begon over mijn werk (verdekt) en het zit je al dwars sinds ik wat met Ben wat ben wezen eten. Je knauwt me af af op alles en valt me aan. Je lijkt wel jaloers.
IKquote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je doet denigrerend over niveau, lees maar terug en Ben is gek
Oké, jij ook gek danquote:
Ga je nest in stuk verdrietquote:
Jesus wat ben jij simpel. Ik hou me nog inquote:
Nee joh zonde net nu ik bij jou humor ontdek!quote:
Simpel kan heel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat ben jij simpel. Ik hou me nog in
die is wel leukquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh zonde net nu ik bij jou humor ontdek!
Had ik het tegen jou dan, sorry maar jij ontgaat me altijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh zonde net nu ik bij jou humor ontdek!
Jaloers echt hoor
Ja zoals je levenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Simpel kan heel makkelijk zijn.
Nah dit is geen dijenkletser sorry!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan, sorry maar jij ontgaat me altijd.
Ditoquote:
Kom jij doen dan?quote:
Nee, dat ik nog reageer is een wonder, jij bent zo saai en niets zeggend ik kan niet eens kwaad op je worden zo waardeloos ben je.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nah dit is geen dijenkletser sorry!
Zingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |