Oh ja, moest je even scrollen.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow dat zinnetje van 'Lul de behanger'
Bemoeizuchtjequote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden he!
Aannames weerquote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja... Dus? Wat sla je nou om je heen?
Valt me wel op dat je , je nu opsteld als nog roomser dan de paus!quote:
Laat lekker gaanquote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Zo nu weer ff kappen, want Lul de behanger is een uitdrukking, denk dat jullie elkaar verkeerd hebben begrepen en Margo zo aanvallen is niet nodig.
Donder op zeg,quote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Zo nu weer ff kappen, want Lul de behanger is een uitdrukking, denk dat jullie elkaar verkeerd hebben begrepen en Margo zo aanvallen is niet nodig.
Omdat ik niet scheld? Hahaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Valt me wel op dat je , je nu opsteld als nog roomser dan de paus!
Nee, vind ik ook, het is niet nodig om Margo zo aan te vallen, of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
Ach echt, ik meen het dat Margo feeks veeg ik mijn kont mee afquote:Op donderdag 19 september 2013 22:25 schreef Toverheks het volgende:
ik donder niet op Soury, het is een uitdrukking Lul de behanger het had niks met jou te maken lees maar ff terug
Ditoquote:Op donderdag 19 september 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach echt, ik meen het dat Margo feeks veeg ik mijn kont mee af
Hoe dan, wat heb je tegen mij dan. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.quote:
Omdat jij tegen mij begonnen bent, remember?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan, wat heb je tegen mij dan. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Nee zwak. Probeer het nog eensquote:Op donderdag 19 september 2013 22:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Omdat jij tegen mij begonnen bent, remember?
Mijn geheugen is primaquote:Op donderdag 19 september 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja, moest je even scrollen.Ik ben blij dat je je het kan herinneren
Onderbouwing is ook wel welkom Margoquote:
Dusquote:
De avond dat je bij Dijkie was kom je ineens met varken/vetzeug naar mij toe, hoezo was dat?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onderbouwing is ook wel welkom Margo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |