En wat doe jij dan hier?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga jij verder met je breiwerkie, aandacht zoeker
Ik ben huisvrouw, kinderverzorgster, af en toe in Brabant en hondenuitlaatservicequote:Op donderdag 19 september 2013 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan, dat antwoord geef je niet
We gaan nou geen gekke dingen zeggen he slettebakje, de enigste die breit ben ikquote:Op donderdag 19 september 2013 22:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga jij verder met je breiwerkie, aandacht zoeker
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We gaan nou geen gekke dingen zeggen he slettebakje, de enigste die breit ben ik
Ja je eigen huis, eigen kinderen en eigen hondenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ben huisvrouw, kinderverzorgster, af en toe in Brabant en hondenuitlaatservice
Ja dus, je wilde feiten toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je eigen huis, eigen kinderen en eigen honden![]()
Zo kan ik ook wel wat verzinnen
Dus je wilt zelf niks missenquote:
Dan heb ik er ook nog wat werkzaamheden bij.quote:
Je voelt je aangevallen, ikke nietquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook nog wat werkzaamheden bij.
Nee jij viel mij aan weet je nog. Ja het is al een kwartier verleden. Kan gebeurenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, ikke niet
En anders zeg jij dat wel ff tochquote:Op donderdag 19 september 2013 22:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Pfff... Dat zegt wel wat over hoe je zelf in elkaar zit
Ow dat zinnetje van 'Lul de behanger'quote:Op donderdag 19 september 2013 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij viel mij aan weet je nog. Ja het is al een kwartier verleden. Kan gebeuren
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En anders zeg jij dat wel ff toch
Het is ook Trut de behanger, Trut.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow dat zinnetje van 'Lul de behanger'
Jij komt met 'slet' kneusquote:
Foutje bedanktquote:Op donderdag 19 september 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is ook Trut de behanger, Trut.
Kunnen we elkaar de hand schudden he!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Pfff... Dat zegt wel wat over hoe je zelf in elkaar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |