Bij het lezen krijg ik al kippenvelquote:Op donderdag 19 september 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in Thailand wel eens in "gevecht" geweest met een vogelspin, hij zat op de muur in mijn slaapkamer en toen wilde ik haar met een bezem richting een klapraampje jagen, maar toen viel ze m'n bezem aan en daar schrok ik zo van dat ik de bezem liet vallen en de kamer uit sprong, toen ik terug in de kamer kwam, zat de spin er niet meer ........... en ik kon haar nergens meer ontdekken, toen heb ik de slaapkamerdeur dicht gedaan en heb op de bank geslapen .......
1 van mijn broers zat er vroeger altijd mee te kutten, 'hier Margo vangen' zei die danquote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
Zet spinnen altijd buitern, pak ze gewoon op.
Voordat de katten de spin vinden.
Maar vogelspinnen nee die ga ik uit de weg.
Dat is best gemeen als je er zelf bang voor bent!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
1 van mijn broers zat er vroeger altijd mee te kutten, 'hier Margo vangen' zei die dan
Tis sowieso een schrikreactie en nu wel een hekel aan spinnen ja, maar goed meestal rond deze tijd komen ze binnen en volgens mij zit ter een gezinnetje achter het dressoirquote:Op donderdag 19 september 2013 18:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is best gemeen als je er zelf bang voor bent!
Ik gun ze jequote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef Jian het volgende:
Ik koester ze ook zeer, ze doden en eten niet alleen muggen.
[ afbeelding ]
Nu wel in voetbal geboeid. Hahahahaha....quote:
Gaat Terror Jaap er niet achteraan dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
geen plaatjes van spinnen graag, ben daar bang van, wat heet bang
zal echt in pyama zo het huis uitrennen als er zo een harig ding hier rond kruipt
Kijk, blijf bij je leestquote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat Terror Jaap er niet achteraan dan?
Zo heet de kat van heksie, dusssssssssssssssssssquote:
Dat weet ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zo heet de kat van heksie, dusssssssssssssssssss
die vreet alles op, wespen vliegen echt hommelsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat Terror Jaap er niet achteraan dan?
Tja dat is het niveau hierquote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef WJMW het volgende:
ME cluppie?
bezittelijk voornaamwoord, niet zo lastig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |