quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goede lange dag idd.. Ik wil ook al weekend
Beide zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef Raene het volgende:
Goeie TT, helaas geen werkdagen voor mij, wel een slaaf van de maatschappij.
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doenquote:
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnen
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doen.
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te makenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te maken.. Slaaf van de maatschappij ben je voor het leven
..
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..
En voor stage had ik dat zeker niet gedaan. Maar in deze rottijd kan je het je niet veroorloven om nee te zeggen tegen werk. Ben nu wel blij dat ik nu nog maar zelden dagen van 10 of meer uur werk
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.
Ja ik vind het wel jammer dat ik nu op zo'n jonge leeftijd een crisis meemaak. Hij is al 5 jaar bezig zeiden ze op het nieuws. Dus dat is vanaf mijn 16e.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnen.
Helleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:
Madame Tamashiiquote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.
Hee youquote:
Wie goed doet, goed ontmoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |