Idd, ik roep al een paar dagen : GTAV > ALLES.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja same here G!
Je snapt dat ik mezelf smart doelstelling zet in Loesoe Santoesoe!
Maar soms heb ik die feeling dat GTA moet lijden onder mn eckte leven, is jammer G.
good looking out my niggaquote:Op donderdag 19 september 2013 08:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Tip van deze G: Je kan op je tv de sharpness verlagen, dat helpt wel iets.
Geen last vanquote:Op donderdag 19 september 2013 08:59 schreef kawa4 het volgende:
en hebben jullie dat ook dat als je eindelijk besluit te gaan slapen,
dat je niet kunt slapen omdat je allemaal aan het nadenken bent over GTA 5
Nja, ik heb er geen last van. Maar je ziet gewoon dat deze game geen AA heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:00 schreef kaos- het volgende:
Deze boy heeft totaal geen last van jaggies of andere nare shit.
PS3 en X360 zou geen verschil moeten lijkt me toch.
Als je op je map kijkt, dan rechts van de Vinewood letters.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar is dat paardenracen in san andreas?
quote:Op donderdag 19 september 2013 08:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het is trouwens echt vet om de militaire basis binnen te dringen en een straaljager te jatten
Ja true, ik heb dat ook wel. Mijn TV staat standaard niet heel hoog qua scherpte aangezien ik dat met TV kijken ook vervelend vind. (Bij haar en ruitjes shirts zie je het dan trillen)quote:Op donderdag 19 september 2013 09:05 schreef Giester het volgende:
[..]
Nja, ik heb er geen last van. Maar je ziet gewoon dat deze game geen AA heeft.
Toen ik dus de sharpness van mijn tv had verlaagd was het al beter.
Maar ik ben zelf ook echt een mierenneuker wat dat betreft.
bedanktquote:Op donderdag 19 september 2013 09:07 schreef Giester het volgende:
[..]
Als je op je map kijkt, dan rechts van de Vinewood letters.
Van bovenaf ziet het er uit als een racebaan.
Overtuigd!quote:
Eerst scriptie en dan GTA.... Anders geniet je nog niet van GTA lijkt mequote:
Nee nee, eerst GTA, dan GTA, dan GTA en dan GTA.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Eerst scriptie en dan GTA.... Anders geniet je nog niet van GTA lijkt me
Tik'm aan!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee nee, eerst GTA, dan GTA, dan GTA en dan GTA.
GTAV > ALL
Niet zo'n last van... Gister niet eens gespeeldquote:Op donderdag 19 september 2013 09:25 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nee nee, eerst GTA, dan GTA, dan GTA en dan GTA.
GTAV > ALL
We doen niet allemaal vrijetijdsmanagementquote:
Boks.quote:
Ik ben niet eens meer met wat anders bezig joh. Zit wel op werk, maar stiekem zit ik met m'n hoofd in Los Santos.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Niet zo'n last van... Gister niet eens gespeeld. Sowieso echt pas een uurtje kunnen spelen. Ga er vanavond maar eens voor zitten denk.
Ben drukker met fifa in mijn hoofd wat dat betreft. Uitstekende webapp waar je ook veel in kunt, dus dat is wel tof.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef kaos- het volgende:
Ik ben niet eens meer met wat anders bezig joh. Zit wel op werk, maar stiekem zit ik met m'n hoofd in Los Santos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |