Dat heb ik normaal, als ik smoke en voor 8en m'n bed uit moet word ik simpelweg niet wakker, niet van 1, ook niet van 6 wekkersquote:Op woensdag 18 september 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bak koffie en gaan. Niet te lang nadenken bij het wakker worden.
Ik 36000quote:Op woensdag 18 september 2013 23:35 schreef aequus het volgende:
Kom er net achter dat ik ongeveer 5.000 posts heb en in 2011 geregisteerd ben, en krullenbol heeft in de helft van mijn tijd 26.000 posts
die hardquote:Op woensdag 18 september 2013 23:35 schreef aequus het volgende:
Kom er net achter dat ik ongeveer 5.000 posts heb en in 2011 geregisteerd ben, en krullenbol heeft in de helft van mijn tijd 26.000 posts
Nee ik heb niks tegen android, ik vind het gewoon geen fijn systeem.quote:
Oh dat fenomeen maak ik ook vaak genoeg mee. Dan kom ik wat later.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal, als ik smoke en voor 8en m'n bed uit moet word ik simpelweg niet wakker, niet van 1, ook niet van 6 wekkers
Ik moet wel toegeven dat ik een half jaar ofzo ander account gebruikte, maar nog steeds blijf ik onder de 10.000quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik 36000fuck you, slowchats.
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die hard
[..]
Nee ik heb niks tegen android, ik vind het gewoon geen fijn systeem.
Voor films en muziek doe ik het ook. Althans, voor muziek niet geheel. Ik koop nog altijd albums via iTunes en heb een iTunes Match abonnement waarvan een gedeelte naar de artiest toe gaat.quote:
http://fok.nl/sherlock/quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef aequus het volgende:
Kan iemand Sherlock linken? FOK!mobiel
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Alleen ik download eigenlijk alleen maar populaire apps zoals angry birds en dergelijke, als ik ooit een app zou willen van een kleine developer zou ik er wel over nadenken het te kopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor films en muziek doe ik het ook. Althans, voor muziek niet geheel. Ik koop nog altijd albums via iTunes en heb een iTunes Match abonnement waarvan een gedeelte naar de artiest toe gaat.
En films, die download ik ook. Kopen of huren is wel leuk, maar het is verschrikkelijk duur en als het niet verschrikkelijk duur is, is de kwaliteit slecht. Tevens zit je dan ook met allerlei restricties wat de gebruikerservaring ten kosten gaat zoals HDCP.
Het verschil met films en muziek downloaden tegenover apps is wel dat je met muziek en films niet direct de artiest benadeeld. Die verdient veel meer aan optredens dan aan verkochte platen. En haalt de meeste winst uit de bioscoop.
Een developer van een app heeft geen ander inkomen en met iedere app die illegaal wordt gedownload en waar niet voor wordt betaald, loopt de developer geld mis.
Ik koop het mits het een normale prijs is.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Alleen ik download eigenlijk alleen maar populaire apps zoals angry birds en dergelijke, als ik ooit een app zou willen van een kleine developer zou ik er wel over nadenken het te kopen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Net Groningen nog even ingeweest. Moira had wiet nodig en we zijn toen nog een takkeneind omgelopen naar de Jumbo
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
Ik heb op een treinenfluitje geblazen en de deuren gesloten en een infrarood sein af geschoten
Wie wil mij aanraken?
Treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |