Wiet verzacht hequote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En wiet dan?
Ik heb een keer een stuk kies afgebroken door een broodje döner. Toen heb ik een advil ingenomen en daarna ben ik gaan smoken. Ik was helemaal zen.
Advil moet nog wel lukken toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kan ik nu niet zo snel aan komen he
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga slapen, morgen 6 uur opstaan.
Ik zorg altijd dat niemand me usernaam ziet, voordat je het weet krijg ik stalkersquote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welkom broeder
Mobiel FOK!ken is kut.
Ik lurk veel op mijn werk als ik weer ergens op zo'n kut station moet wachten. Maar mobiel FOK!ken is klote.
Whehehehehequote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef aequus het volgende:
[..]
Wiet verzacht he![]()
ik weet nog dat ik een sigaretje rookte toen ik stoned was een keer, het voelde als ik een soort van wolk opatheerlijk zacht gevoel.. Daarna niet vaak meer gehad helaas toen ik stoned werd
-edit ik praat beetje dubbelop zie ik, geen zin om te veranderen
Wees een manquote:Op woensdag 18 september 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Jij weet, kan me nog goed herinneren dat ik op de fiets zat en echt zo diep in me gedachte zat dat ik gewoon nadacht over wat ik deed.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WheheheheheGoed stoned zijn is ook wel fijn.
Vooral als je echt de meest vreemde dingen denkt/zegt
Aanrader is ook om met iemand waar je echt goed mee bent (vriendin of beste vriend ofzo) samen te blowen, kaarsjes aan, wierook erbij en gewoon zitzakken en lichten uit enzo. Gewoon helemaal niets om je heen qua prikkels.
Vantevoren van die hele chille achtergrond muziek lijstje maken enzo. Dan gewoon praten over het leven.
Echt zo prachtig![]()
pics in KPD or didn't happendquote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
Mono heeft licht en warmte en internet en seks
Ik ook. Ik rook er nog wel 1quote:Op woensdag 18 september 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
bij een telefoon van in de honderden euro's zeiken om een app van 79 cent alsjeblieft vertel me niet dat jij zo iemand bentquote:
Maar een paar keer gedaan. En uiteindelijk moeten die mensen ook geld verdienen voor hun brood, toch? Uiteindelijk steel je wel van iemand.quote:
Als ik al mijn apps had gekocht was ik over de 300 euro kwijt geweest, heb wel betere doelen voor dat geldquote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
bij een telefoon van in de honderden euro's zeiken om een app van 79 cent alsjeblieft vertel me niet dat jij zo iemand bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik steel ook films, series, muziek en soms softwarequote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar een paar keer gedaan. En uiteindelijk moeten die mensen ook geld verdienen voor hun brood, toch? Uiteindelijk steel je wel van iemand.
Bak koffie en gaan. Niet te lang nadenken bij het wakker worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan kan ik écht niet opstaan
Eigenlijk wel slecht.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik steel ook films, series, muziek en soms softwareAls ik een film echt wil zien ga ik wel naar de bios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |